۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۶۸۱۴۱۵
مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در بیانیه ای؛

جنجال ها تأثیری بر عمل کردن شورای نگهبان به قانون نداشته است

جنجال ها تأثیری بر عمل کردن شورای نگهبان به قانون نداشته است
اصفهان - مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با صدور بیانیه‌ای بر قانون‌مداری و تکلیف مدار بودن شورای نگهبان تأکید و از تصمیمات شورای نگهبان اعلام حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان، با صدور بیانیه ای از عملکرد و تصمیمات شورای نگهبان اعلام حمایت کرد، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان، امری خطرناک برای کشور و اسلام است. اگر کسی بخواهد فساد کند و به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا، این فساد است، یک همچو آدمی مفسد است و باید تحت تعقیب مفسد فی الارض قرار بگیرد.امام خمینی (ره)

اکنون که شورای محترم نگهبان مانند ادوار گذشته بر اساس قانون اساسی به تکلیف قانونی خود عمل نموده و در راستای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری کمال دقت و اقدامات لازم را انجام داده است و هیاهوی رسانه‌ای دشمنان خارجی و برخی از منتقدان همیشگی در داخل نیز هیچگونه تاثیری در انجام این مهم بر این نهاد انقلابی نداشته است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت کامل خود را از عملکرد شورای نگهبان اعلام نمودند و در بخشی از سخنانشان عدم احراز صلاحیت را به معنای بی‌صلاحیتی نامزدها ندانستند بلکه معنای آن را میزان رسیدن گزارش ها و امکانات موجود دانستند.

ما روحانیون و طلاب حوزه علمیه استان اصفهان ضمن حمایت قاطع از عملکرد شورای نگهبان، با احترام به تمام نامزدهای انتخاباتی و دعوت به حمایت همگانی برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حفظ وحدت امت اسلامی، از ملت شریف و شهید پرور ایران برای شرکت در این حماسه بی نظیر دعوت می نماییم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
یکی از موانع رسیدن آن‌ها به اهداف پلیدشان وجود یک دولت مقتدر می‌باشد. از این رو بعد از پیروزی ‏انقلاب اسلامی و يأس از شکل‌گیری نظام اسلامی در ایران، دشمنان انقلاب، تمامی تلاش و مکر خود را به کار ‏بستند که در ساختارهای نظام اسلامی به ویژه در قوه مجریه آن نفوذ کنند و مانع شکل‌گیری یک دولت مقتدر ‏بشوند.‏
0
0