۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۸۱۴۲۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

اولویت فضاسازی رسانه‌های معاند حضور کمرنگ مردم در انتخابات است

اولویت فضاسازی رسانه‌های معاند حضور کمرنگ مردم در انتخابات است
فضاسازی‌های رسانه‌ای و اقدامات معاندین نظام جمهوری اسلامی به‌گونه‌ای مغرضانه سعی در جهت‌دهی افکار عمومی و کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات پیش رو دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در دومین همایش بصیرتی حماسه حضور که با حضور روحانیون مستقر و فعالان فرهنگی شهرستان بجنورد در تالار حافظ این شهر برگزار شد، اظهار کرد: همه ما باید برای تقویت مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه باید ماحصل همایش‌ها و جلسات مدیران اجرایی در مورد موضوعات مختلف ازجمله انتخابات در بطن جامعه قابل‌مشاهده باشد، خاطرنشان کرد: در این راستا سلسله همایش‌های بصیرتی در سطح استان در حال برگزاری است و انتظار می‌رود ماحصل همایش‌ها و جلسات در انتخابی درست توسط مردم در جامعه نمایان شود.

حجت‌الاسلام رفیعی افزود: نگاه به مسئله فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی باید نگاهی بلندمدت و ادامه‌دار باشد و این مهم به‌تنهایی و از عهده یک شخص و نهاد و موسسه خارج است؛ لذا همه نهادها و فعالان فرهنگی با هم‌افزایی و انجام کار گروهی و تیمی می‌توانند نتایج بهتری در همه عرصه‌ها به‌ویژه کار فرهنگی داشته باشند.

وی تصریح کرد: مسئله انتخاب یکی از مهم‌ترین مسائلی است که هر شخص در جامعه با آن روبه‌روست و این انتخاب زمانی حساس‌تر خواهد شد که آینده سیاسی و اجتماعی یک جامعه با آن رقم خواهد خورد.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی خراسان شمالی اضافه کرد: لذا همه ما وظیفه داریم با تحقیق و مطالعه دقیق در نوع انتخاب و شاخصه‌های انتخاب درست، آینده خود و جامعه را به‌درستی رقم بزنیم.

حجت‌الاسلام رفیعی اظهار داشت: فضاسازی‌های رسانه‌ای و اقدامات معاندین نظام جمهوری اسلامی به‌گونه‌ای مغرضانه سعی در جهت‌دهی افکار عمومی و کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات پیش رو دارند؛ لذا همه ما باید در جهت بصیرت افزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شاخصه‌های یک انتخاب اصلح تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا سلسله همایش‌هایی در سطح استان در حال برگزاری است که سعی شده با دعوت از اساتید و محققین حوزه‌های رسانه‌ای و اجتماعی کشور به استان از تمام ظرفیت‌های علمی این اساتید در جهت مقابله با هجمه‌های دشمن استفاده شود.

گفتنی است، دومین همایش بصیرتی «حماسه حضور» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صابر تولایی از اساتید و پژوهشگران مطرح کشوری در شهرستان‌های استان برگزار شد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
ابوذر زمانه ات را بشناس
1
0
ناشناس
Austria
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
سیاست اسلامی باید مبتنی بر فقه، اخلاق و عقلانیت باشد
0
0