۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۸۱۴۳۷
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

دشمن به دنبال تضعیف اسلام و جایگاه ولایت فقیه در جامعه است

دشمن به دنبال تضعیف اسلام و جایگاه ولایت فقیه در جامعه است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: دشمن با تبلیغات بی سابقه خود علیه انتخابات ایران به دنبال تضعیف اسلام و جایگاه ولایت فقیه در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت «دهه کرامت» و برگزاری چهاردهمین دوره‌ جشن‌های بین‌المللی زیر سایه خورشید در کرمانشاه اظهار داشت: شعائر دینی جزء لاینفک اسلام است، بنابراین حضور خادم‌یاران امام رضا علیه السلام در سراسر ایران اسلامی از این دست موارد است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: باید برنامه‌ها و مراسم‌های دهه کرامت در استان کرمانشاه با قوت و شور خاصی برگزار شود در ضمن جای دارد از مسئولان که تلاش کردند تا نام یکی از خیابان های این شهر به نام مقدس امام رضا (ع) متبرک شود، تقدیر داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه افزود: با این وجود از مسئولان برگزاری مراسم های دهه کرامت درخواست می شود با توجه به وضعیت شیوع کرونا در جامعه برنامه ها را با توجه به مقتضات زمان انجام دهند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود تشریح کرد: امام رضا علیه السلام هم در نزد برادران اهل تشیع و هم اهل سنت از جایگاه والایی برخوردار است، بنابراین شایسته می باشد که نذورات و غذاهای متبرک به حرم امام رضا (ع) بیشتر در بین محلات سنی نشین استان کرمانشاه توزیع شود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه افزود: کاری که در دهه کرامت و به نام امام رضا صورت گرفت و همگان دیدیم که جهیزیه هایی بین زوجین توزیع گردید، حرکتی بسیار با ارزش و تاثیرگذاری در روحیه دینی و معنوی مردم خواهد بود.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در آستانه روز سرنوشت ساز 28 خردادماه یعنی روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم، بنابراین شایسته و واجب است که هر یک از ما یک ستاد انتخاباتی باشد تا با حضور پرشور در پای صندوق های رای خود سرنوشت و آینده مان را تعیین کنیم.

آیت الله علما با اشاره به اینکه دشمن برای انتخابات 28 خردادماه بی شک برنامه های بسیاری در دستور کار خود دارد، گفت: دشمن با تبلیغات بی سابقه خود علیه انتخابات ایران و جوسازی برای آن می خواهد که از حضور مردم در پای صندوق های رای جلوگیری کند تا با این کار به نیت شیطانی خود که همانا تضعیف اسلام و جایگاه ولایت فقیه است، برسد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه با اشاره به تقابل جبهه مقاومت و مردم فلسطین در برابر زورگویی‌های اسرائیل غاصب، اظهار داشت: اقتدار ایران در منطقه و جهان به نوعی نهضت های مقاومت را قدرتمند و با صلابت کرده است به نحوی که امروز شاهد رونمایی از موشک «قاسم» هستیم که این مهم تمام معادلات دشمنان را برهم می زند./1400/

ارسال نظرات