۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۸۱۴۴۰
امام جمعه جامع مسجد پاراچنار پاکستان:

آمریکا و اسرائیل برای نابودی جهان اسلام تلاش می کنند

آمریکا و اسرائیل برای نابودی جهان اسلام تلاش می کنند
حجت الاسلام والمسلمین مظاهری نمازگزاران را به تقوای الهی و کمک به همدیگر دعوت کرد و گفت: آمریکا و اسرائیل برای نابودی جهان اسلام تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین فدا حسین مظاهری امام جمعه مسجد جامع شهر پاراچنار پاکستان، در خطبه های نماز جمعه این هفته که با حضور تعداد زیادی از نمازگزاران و با مراعات پروتکل های بهداشتی برگزار شد، جهان اسلام را به چنگ زدن به دامن اختلاف برحذر داشت و آنان را به اتحاد و همدلی اسلامی فراخواند.

وی با بیان این که چنگیزخان و هولاکوی زمان، آمریکا و اسرائیل با استفاده از اختلافات درونی و دینی جهان اسلام، برای نابودی مسلمانان تلاش می کنند، ابراز داشت: هنگامیکه که هولاکو به شهر بغداد حمله کرد مسلمانان بغداد درگیر مباحثه حلیت و حرمت کلاغ و این که مسواک باید به چه اندازه ای باشد؟ بوده اند.

این روحانی پاکستانی افزود: مسلمانان دور حاضر نیز در مسائل مختلف بی ارزش با هم دیگر درگیر اند و دشمن از این موقعیت سوء استفاده کرده به تضعیف، ناامن کردن و تاراج بردن سرمایه ملی جهان اسلام پرداخته است، اگر مسلمانان بیدار نشوند بخاطر توطئه قدرتهای استکباری علیه مسلمانان، آبرو باقی مانده ملت های مسلمان نیز ازبین خواهد رفت.

وی از جهان اسلام خواست: از درگیری با همدیگر اجتناب کنید و علیه دشمنان اسلام بصورت دیوار آهنین متحد شوید.

امام جمعه جامع مسجد پاراچنار پاکستان در دومین خطبه های نماز  جمعه ایثار، فداکاری و دستگیری فقرا و نیازمندان را از مسائل مهم دین اسلام دانست و تاکید کرد: ویروس منحوس کرونا ضررهای زیادی و ضربه های سنگینی به قشر ضعیف جامعه وارد کرده است، تعداد زیادی از خانواده ها به خطر مرگ گرسنگی مواجه اند لذا همه دست هم دیگر را بگیریم  و از این بحران عبور کنیم./988/

ارسال نظرات