۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۶۸۱۴۹۹
سعید محمد:

از گزینه جریان انقلاب حمایت می‌کنم/ آقای رئیسی بیشترین معیار را دارد

از گزینه جریان انقلاب حمایت می‌کنم/ آقای رئیسی بیشترین معیار را دارد
سعید محمد گفت: در راستای کمک به جبهه انقلاب به همه عزیزان این جبهه اعلام آمادگی کردیم که در هر بخشی که نیاز بود کمک خواهیم کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سعید محمد  متن ذیل را به عنوان متن دقیق از اظهارات امروز خود تایید کرد و گفت که از گزینه نهایی جبهه انقلاب که به گفته وی فعلا آقای رئیسی بیشترین معیار آنرا دارد، حمایت می‌کند.

وی در گفتگوی زنده با هواداران خود گفت: حضور ما در عرصه انتخابات جهت جریان‌سازی در راستای تحقق اهداف مقام معظم رهبری که همان تغییر نسل مدیریتی کشور می‌باشد بود و این راه که همان جوان‌گرایی نسل جدید مدیریتی کشور هست و چندین راه وجود دارد و یکی از این راه‌ها تعظیم جوانان به جریانات حال حاضر می‌باشد اما بعد دیگر مجاهدت و پشتکار و مطالبه‌گری است که ما در این راه خستگی‌ناپذیر هستیم و ما این جریان را که همان تحقق اهداف مد نظر مقام معظم رهبری را برگزیدیم.

محمد در ادامه ضمن اشاره به اینکه هدف ما مشارکت حداکثری آحاد جامعه در پای صندوق رای می‌باشد، گفت: حمایت ما از کاندیدی از جبهه انقلاب می‌باشد که بیشترین تطابق با شاخصه‌های اعلام شده توسط مقام معظم رهبری را داشته باشد و همچنین دارای اقبال عمومی بالایی باشد که در حال حاضر حضرت آیت‌الله رئیسی بالاترین معیارها را در این راه و در جبهه انقلاب دارد.

وی همچنین در ادامه گفت: در راستای کمک به جبهه انقلاب به همه عزیزان این جبهه اعلام آمادگی کردیم که در هر بخشی که نیاز بود کمک خواهیم کرد.

سعید محمد در پایان گفت: هنوز در تنگه احد پیروز نشدیم عزیزان جبهه انقلاب تنگه احد را رها نکنید و به دنبال غنائم نباشید تا پیروزی راه زیادی است./998/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات