۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۸۱۵۰۶
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تأکید کرد؛

لزوم حضور فعال نهادهای توانمند در عرصه تولید

لزوم حضور فعال نهادهای توانمند در عرصه تولید
حجت الاسلام خاموشی گفت: همه نهاد‌های دارای توانمندی تولید با توجه به تأکید مستقیم مقام معظم رهبری بر تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها باید حضور فعالی داشته باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور  امروز در سفر به خوزستان با اشاره به فعالیت‌های مؤثر برخی شرکت‌های دانش بنیان گفت: برخی شرکت‌های دانش بنیان پیشرفت‌هایی در حوزه نمونه سازی داشته و نمونه‌ها را برای عرضه به بازار آماده کرده‌اند، اما موانعی در حوزه پشتیبانی دارند که مورد حمایت اوقاف قرار می‌گیرند.  

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در رابطه با موانع پیش رو این شرکت‌ها برای تأسیس کارخانه بیان داشت: اگر شرکت‌های دانش بنیان بخواهند کارخانه تاسیس کنند؛ موانع آن‌ها با همکاری معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری، سایر نهاد‌ها و دانشگاه‌ها برداشته می‌شوند.

حجت الاسلام خاموشی با تأکید بر حضور فعال نهاد‌های توانمند در عرصه تولید عنوان داشت: همه نهاد‌های دارای توانمندی تولید با توجه به تأکید مستقیم مقام معظم رهبری بر تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها باید حضور فعالی داشته باشند.

وی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با توجه به داشتن زیرساخت‌ها و عرصه‌هایی از جمله زراعی، معادن، کارخانجات و عرصه‌های مسکونی و تجاری برای حرکت در مسیر شعار رهبر معظم انقلاب برنامه ریزی کرده است.

حجت الاسلام خاموشی با بیان اینکه سازمان اوقاف چند طرح عمده در خوزستان از جمله کشت خرما در ماهشهر را در دست پیگیری دارد، گفت: زمین‌های زراعی برخی بقاع مانند بن جعفر دزفول نیز می‌توانند در راستای تحقق شعار سال کمک کنند.

وی اظهار داشت: این زمین‌ها از نظر تولید زراعی و باغی در محاسبه با سال‌های گذشته از بهره وری خوبی برخوردار بوده‌اند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در پایان با بیان اینکه این سازمان رفع موانع تولید را در برنامه دارد، گفت: پشتیبانی‌های مالی و همکاری با سایر نهاد‌ها در این خصوص انجام خواهد شد و امیدوارم خوزستان چند برابر سال‌های گذشته در جهت بیت المال و وقف، مشارکت داشته باشد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات