۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۸۱۵۶۵
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب:

فردی را انتخاب کنیم که با مفسدان و رانت خواران مبارزه کند

فردی را انتخاب کنیم که با مفسدان و رانت خواران مبارزه کند
حجت الاسلام سلیمانی اردهالی مبارزه با فساد و مفسدان را از ویژگی های رییس جمهور تراز انقلاب دانست و گفت: کسی را انتخاب کنیم که مبارز میدان با مفسدان و رانت‌خواران باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در جلسه گفتمان و دولت انقلابی طلاب استان اصفهان و همدان در مدرسه معصومیه با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پس از رحلت پیامبر و عصر غصب خلافت فرمودند گونه های نفاق در شما ظاهر شده است و این گونه های ضعیف نفاق کم کم کار را به جایی رساندند که حضرت علی (ع) را خانه نشین کرد.

وی با اشاره به آیه 118 آل عمران اظهار داشت: قرآن کریم می فرمایند "لَا تَتَّخِذُوا بِطَانَةً مِنْ دُونِكُمْ" غیر خودتان را در دین خود قرار ندهید؛ یعنی در انقلاب خودتان نامحرم راه ندهید. ما ملت بزرگ ایران موفق شدیم امام را همراهی کنیم، امامی که در حوزه علمیه فریاد زد ای علمای اسلام به داد اسلام برسید.

استاد حوزه علمیه با اشاره به بیانات امام راحل افزود: امروز هم می توان فریاد امام را داشت که ای علمای اسلام به داد انقلاب برسید، انقلابی که همراهی کردید و به ظهور و بهره‌برداری رسید. انقلابی که در دنیا گفتمان دارد و برای فریاد تمدن اسلامی حرف دارد، گفتمان ساز و تمدن‌ساز است.

امام جمعه اردهال با توجه به تبیین و حق گویی علما خاطر‌نشان کرد: گاهی علما سکوت کردند در صورتی که وظیفه علما فریاد، تبیین، حق گویی و حق جویی است. امام علی علیه السلام وقتی نامه ای را دریافت کرد که در آن نوشته شده بود فلان فرماندار شما در یک جلسه اشرافی شرکت کرده است، حضرت به آن فرماندار نامه نوشت که به من گزارشی از شرکت کردن شما در جلسه ای که نباید شرکت می‌کردید، رسیده است که اگر این گزارش واقعاً درست باشد ارزش کفش تو از تو بیشتر است.

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی اظهار داشت: امیر المومنین قلم را به عتاب و شتاب روی نامه چرخاندند. امروز عده ای در بین خودمان و از لباس خودمان هستند که از نامحرمان شدند، آیا وقت آن نرسیده است که آستین بالا بزنیم و انقلاب را از دست نااهلان و نامحرمان نجات بدهیم.

وی با اشاره به شهادت حاج قاسم در دفاع از انقلاب و نظام، ابراز داشت: تنها دست مانده از حاج قاسم سلیمانی فردای قیامت جلوی کسانی که امروز می گویند رای نمی دهیم را می گیرد و می گوید من برای انقلاب و اسلام جان دادم و شما حاضر نشدید از بستر برخیزید و با یک رأی به نظام کمک کنید.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه انتخابات ظرفیتی است که انقلاب را نجات بدهیم، گفت: با این کار رهبر معظم انقلاب را یاری کنیم و کسی را انتخاب کنیم که مبارز میدان با مفسدان و رانت‌خواران باشد کسی که مایه دلگرمی مردم شده است و جلوی رانت‌خواری را بگیرد، کسی که خادم مردم باشد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Romania
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
خندق خندق است! فرقی نمی کند؛ با بیل و کنگ کنده شود یا با سرپنجه های جوانان غیور ایرانی در فضای مجازی، حفر گردد!
0
0