۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۶۸۱۵۹۵
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات لازمه انتخاب اصلح است

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات لازمه انتخاب اصلح است
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی با تاکید بر ضرورت فراهم سازی زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی گفت: روحانیت با تبیین شاخصه های فرد اصلح در جامعه بصیرت افزایی نماید.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان داشت: حضور پای صندوق های رأی امری مهم برای انتخابی شایسته و اصلح است.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان بر ضرورت تبیین شاخص های انتخاب فرد اصلح افزود: حوزه علمیه و روحانیت در این زمینه می تواند نقش آفرین باشد.

وی ادامه داد: با استفاده از  آیات و روایات این شاخص ها برای مردم تبیین شود و با بصیرت افزایی در زمینه انتخاب فرد اصلح نقش آفرینی شود.

حجت الاسلام عبداللهی انتخاب فرد اصلح را امری مهم برای پیشرفت کشور و مقابله با توطئه های دشمنان خواند و گفت: ایمان و تقوای قوی، عادل بودن، انقلابی، روحیه استکبارستیزی و دشمن شناس بودن از جمله ویژگی های یک فرد اصلح است.

وی اظهارداشت: فرد اصلح باید با تکیه بر عملکرد جهادی و انقلابی برای پیشرفت کشور گام بردارد و به توانایی جوانان و ظرفیت های داخلی اعتقاد داشته باشد.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خار چشم دشمنان است

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان با تدکید بر فراهم ساختن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: مشارکت مردم خار چشم دشمنان بوده و نقشه های شوم استکبار را نقش بر آب می کند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات