۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۸۱۶۳۷

کتاب «رجل سیاسی» طبق بیانات رهبر انقلاب منتشر شد

کتاب «رجل سیاسی» طبق بیانات رهبر انقلاب منتشر شد
تازه ترین کتاب انتشارات انقلاب اسلامی با نام «رجل سیاسی» مشتمل بر گفتارهایی از حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌ العالی) درباره‌ سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری رسا،تازه‌ترین کتاب انتشارات انقلاب اسلامی با نام «رجل سیاسی» مشتمل بر گفتارهایی از حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌ العالی) درباره‌ سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی است.

این اثر شامل هفت فصل است که به ترتیب عبارتند از: باورها، شناخت‌های لازم، شاخص‌ها، اهداف، وظایف، الگوهای سیاستمدار تراز و جلوه‌هایی از سلوک سیاسی برخی شخصیّت‌های تراز اسلام و انقلاب.

در مقدمه این کتاب آمده است: بدون تردید، حکومت اسلامی برای دستیابی به آرمان‌های سعادت‌بخش انقلاب به کارگزارانی امین و آشنا با مبانی سیاسی اسلام نیاز دارد تا بتواند طعم شیرین زندگی در سایه‌ حکومت اسلامی را به همگان بچشاند و زمینه‌ فراگیری تمدّن بزرگ اسلامی را فراهم کند.

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) همان گونه که در سال‌های مبارزه علیه حکومت طاغوت با جهاد عملی و تبیینی خود سهم بسزایی در ایجاد و شکل‌گیری اندیشه‌ حکومت اسلامی داشتند، در سال‌های پس از انقلاب نیز همواره بر تربیت سیاستمداران آشنا با مبانی الهی اسلام کوشش کرده و تأکید ورزیده‌اند.

کتاب «رجل سیاسی» در ۲۸۸ صفحه توسط «علی محمدی» گردآوری و از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی ) منتشر شده و از هفته آینده در کتابفروشی‌های سراسر کشور و پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی به آدرس https://book-khamenei.ir/ در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

ارسال نظرات