۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۸۱۶۴۸
نماینده مردم ساری در مجلس:

شفافیت، شعار نخست آیت الله رئیسی در مبارزه با فساد است

شفافیت، شعار نخست آیت الله رئیسی در مبارزه با فساد است
مازندران - زارعی با تأکید بر این که در دولت آیت الله رئیسی گفتمان مردمی را در کشور ایجاد خواهیم کرد، گفت: این گفتمان موجب تقویت ایران قوی در همه عرصه های جهانی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، محسن زارعی، نماینده مردم ساری در مجلس و قائم مقام ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که عدالت در ماهیت انقلاب اسلامی است، گفت: ملت ایران با باوری که به اسلام و امام علی(ع) دارند نمی توانند بپذیرند در جامعه اسلامی که سخن از انقلاب و اهداف رهبری زده می شود بی عدالتی حاکم باشد.
 
زارعی در ادامه سخنان خود، عدم شفافیت را یکی از دلایل فساد موجود در کشور دانست و خاطرنشان کرد: شفافیت مهم ترین ابزار مبارزه با فساد است که به عنوان شعار نخست آیت الله رئیسی است.
 
نماینده مردم ساری در مجلس با تأکید بر این که قوه مجریه شفاف سازی ندارد، افزود: مردم نامحرم نیستند و وقتی شفافیت در امور اجرایی کشور وجود ندارد مبارزه با فساد معنا نخواهد داشت.
 
وی با تأکید بر این که در دولت آیت الله رئیسی گفتمان مردمی را در کشور ایجاد خواهیم کرد، افزود: به طور حتم این گفتمان موجب تقویت ایران قوی در همه عرصه های جهانی خواهد شد.
 
زارعی با اشاره به وحدت و همبستگی مناسبی که امروز میان همه نیروهای انقلابی وجود دارد، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که یک جریان میدانی، عملیاتی و سالمی که مردم می خواهند را به میدان بیاوریم و امروز نیاز به یک تحول در جامعه داریم تا نگرانی های مردم رفع شود.
 
وی با رد هر گونه اختلاف میان نیروهای جریان انقلاب افزود: امروز شاهد یک انسجام و وحدت بسیار خوبی در میان نیروهای انقلابی هستیم و یک وحدت همه جانبه در این خصوص وجود دارد.
 
نماینده مردم ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های بالای استان به ویژه در حوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری گفت: متأسفانه امروز بیش از 20 هزار کارشناس و تحصیل کرده حوزه کشاورزی در این استان بیکار هستند.
 
وی با اشاره به این که در حوزه کشاورزی در تولید 13 تا 14 محصول رتبه نخست کشور را داریم، افزود: دو میلیون هفتصد هزار تن مرکبات سالانه در مازندران تولید می شود، اما متأسفانه علیرغم ظرفیت هایی که در کشورهای حوزه سی آی اس وجود ندارد نتوانستیم برای صادرات و ارتباط تجاری با این کشورها اقدام مناسبی انجام دهیم.
 
زارعی با بیان این که آیت الله رئیسی در طول دو سال اخیر بیش از دو هزار واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل را به مدار تولید بازگرداندند، افزود: امروز 60 درصد صنایع استان تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند./950/
ارسال نظرات