۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۶۸۱۶۵۴
آیت الله رئیسی در برنامه تلویزیونی:

با کمک مردم گره ها را می گشائیم / دولت ما دولت رانت و دلالی نخواهد بود+فیلم

با کمک مردم گره ها را می گشائیم / دولت ما دولت رانت و دلالی نخواهد بود+فیلم
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تشریح انگیزه های خود برای ورود به عرصه انتخابات، تاکید کرد که با همراهی و کمک مردم گره ها را می گشائیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله ابراهیم رئیسی در برنامه تبلیغاتی خود که هم اکنون از شبکه اول سیما  در حال پخش است، از انگیزه های ورود خود به عرصه انتخابات سخن گفت و برنامه های تحولی خود را برای اداره امور اجرایی کشور تشریح کرد.

بخش هایی از سخنان آیت الله رئیسی در برنامه «با دوربین» شبکه یک سیما بدین شرح است: 

انگیزه بنده از ورود به انتخابات را شنیدن و دیدن رنج ها و مشکلات مردم بوده است، گفت: امروز مردم نباید از وضعیت بی عدالتی ها، کاستی ها، فساد و ناکارآمدی ها رنج ببرند.

ریشه فساد باید در قوه مجریه خشکانده شود

خشکاندن ریشه های فساد از انگیزه های ورودم به عرصه انتخابات است؛ ما در دستگاه قضایی وظیفه برخورد با مفاسد را داریم، اما با حضور در دستگاه اجرایی می توان ریشه فساد را خشکاند.

نمی توانم این وضعیت نابسامان را ببینم و اعتقاد دارم می توان بسیاری از این مشکلات را حل کرد و اگر می دانستم راه حلی برای مشکلات وجود ندارد ورود نمی کردم. وضع فعلی برای هیچ کس قابل قبول نیست.

برخورد با فساد، تبعیض و ریشه کن کردن فقر از سوی دستگاه اجرایی قابل انجام است؛ وضع فعلی را می توان تغییر داد و تحول در وضع موجود نیازمند هم افزایی است.

تعداد بازدید : 8

ما اصحاب «ما می توانیم» هستیم

ما اصحاب «ما می توانیم» هستیم و هرگز با یأس و ناامیدی و «نمی شود» و «نشد» سنخیتی نداریم.

دولت ما دولت مردمی خواهد بود، دولت ما دولت دلالی، پارتی بازی و رانت خواری نخواهد بود. مصمم هستم تا تغییر جدی در جامعه ایجاد شده و لبخند بر لب جوانان بنشیند و فقر ریشه کن شود.

دولت ما، دولت دلالی و رانت خواری و پارتی بازی نخواهد بود، بلکه دولت تولید و مردم محور خواهد بود؛ هر جا با قدرت و امید وارد شده ایم آنجا عرصه موفقیت مان بوده است، اما در هرکجا با ناامیدی وارد شده ایم با رنج و مشکل مواجه شده ایم.

وضعیت دولت مردم را رنجانده است

تلاش داریم به یک گام های ماندگاری برسیم که آینده را به سعادت برساند؛ امروز وضعیت دولت دولت مردم را رنجانده است و  تعطیلی 40 درصدی ظرفیت تولیدی کشور قابل قبول نیست؛ امروز اکثر کارخانجات با اندکی پیگیری فعال می شوند و متعهد و مسؤول هستیم تا در این میدان تلاش کنیم.

با کمک مردم گره ها را می گشائیم/  دولت ما دولت رانت و دلالی نخواهد بود

هویت بنده مردمی است؛ از درد مردم دردم می آید و برای حل آنها دغدغه دارم؛ بنده مسؤول یک قوه مهم کشور هستم و می توانم در اتاقم بنشینم و دستور بدهم، اما این را قبول ندارم و معتقدم باید برای حل مشکلات مردم دغدغه داشت.

حل مشکلات مردم عزمی جدی را می طلبد

امروز حل مشکلات یک شعار نیست، بلکه عزمی جدی را می طلبد و همه ما باید عزم جدی داشته باشیم و با همدلی در مدتی کوتاه مشکلات کشور را حل کنیم؛ سامان بخشی به سفره و معیشت و کسب و کار مردم و ایجاد دولت توانمند، جهادی، مقتدر، آگاه و مردمی می تواند مشکلات مردم را حل کند.

امروز هزینه ها می تواند کاهش پیدا کرده و درآمدها نیز افزایش پیدا کند؛ امروز می توان تحول را در دولت ایجاد کرد و سند تحول دولت را تعریف کرد و طبق آن پیش رفت.

وضعیت گرانی، وضعیتی است که هر روز با آن مواجه هستیم؛ امکان تغییر وضعیت وجود دارد و می توان به سوی تورم یک رقمی حرکت کرد؛ امروز کسر بودجه ام المصائب کشور است و استقراض دولت از بانک مرکزی باید کاهش یابد؛ هدایت نقدینگی به سوی تولید، مدیریت و نظارت در بازار، حرکت به سوی خودکفایی در عرصه کالاهای اساسی، حرکت به سوی استقلال در کشاورزی و مواردی از این قبیل از برنامه های ما است؛ ما نمی پسندیم دست دولت در جیب مردم برود و کسری بودجه از جیب مردم حل کنیم.

در زمینه مسکن هم می توان مشکلات را حل کرد و باید دانست که ساخت 4 میلیون مسکن در 4 سال کاملاً امکان پذیر است.

در حوزه سلامت نیز برنامه هایی داریم؛ در حال حاضر 43 درصد از هزینه بیمه را مردم عزیز پرداخت می کنند، می توان این را به 20 درصد کاهش داد؛ دسترسی به خدمات تخصصی و صدور کارت های سلامت برای 70 درصد مردم از اقدامات ما خواهد بود.

وزارت خارجه باید به سوی دیپلماسی اقتصادی حرکت کند

امروز وزارت امور خارجه باید به سوی دیپلماسی اقتصادی حرکت کند؛ تجارت منطقه 1000 میلیارد دلار است و آیا سهم ما از این رقم تنها 2 درصد است؟ بدون شک با دیپلماسی اقتصادی می توان آن را چند برابر کرد؛ در دولت مردمی، مناسبات اقتصادی در متن کار ما قرار خواهد گرفت.

ما در تأمین مالی تولید و برخورد با قاچاق کالا کارهای جدی انجام می دهیم؛ می توان به نظام صادرات و واردات سامان بخشید؛ اقدامات اقتصادی غیر مولد را بی جاذبه کرده و نقدینگی را به سوی تولید هدایت کنیم؛ مجموعه بخش های کشور را در حوزه کسب و کار ارسال کنیم.

هر کسی به دنبال رانت خواری است در دولت ما جایی ندارد و اقدامات خود را در ویترین برای مردم شفاف می کنیم تا مورد قضاوت قرار گیرد.

درپی تشکیل دولت مردمی برای ایران قوی هستیم

امروز حضور، نقش آفرینی و رأی شما بسیار مهم است و قهر کردن با صندوق رأی به منزله قهر کردن با سرنوشت خودتان است و باید بدانید حضور فعال در عرصه انتخابات می تواند مشکلات را پایان داد؛ ما در پی شکل دهی دولتی مردمی برای حرکت به سوی ایران قوی هستیم.

محور تحولی ما اجرای عدالت در تولید، توزیع، خدمات، جذب، ارتقای نیروی انسانی و ... خواهد بود؛ وقتی از عدالت سخن می گوییم باید به همه حوزه ها توجه داشته باشیم.

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علیرضا زارعی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
به امید خدا با آمدن شما تمام این مشکلات حل شود
2
1
ناشناس
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
هر شخصی که رئیس جمهور شد باید جهت کاهش هزینه ها دورکاری مشاغلی که امکان دور کاری دارند را دائمی کند .

دولت الکترونیک باید وسیع تر و گسترده تر شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
ما می توانیم شعار جالب و معروفی است
2
1
سلیمانیان
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
رای من آقای رئیسی
2
1
ناشناس
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
اگه کسی بتونه این کشور را از گردابی که گرفتارش شده نجات بده فقط تو آقا سید هستی و بس ،دیگران اداشو در میارن .
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
بااین دیدگاه مردم به نظام امیدوار وکمر همت رابرای کمک به دولت خود محکم می بندندان شاء الله
3
0
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
با احترام به تمام کاندیدا های های محترم تا اینجای کار طبق روال معمول گفته ها بر مبنای وعده ها و این که این کار باید بشود یا نباید بشود بسر شده واقعیت این است من که سن و سالی ازم گذشته و تجربه در علوم اقتصادی دارم و شناختی هم افراد اقتصادی و سیاسی و مجریان قوی و ضعیف دارم اگر هر کاندیدا بجای کلام فقط چهار گزینه شان را اعلام میکردند تا ۹۰ درصد میفهمیدم میتوانند به گفته های خود عمل کنند یا نه اول معاون اول دوم وزیر اقتصاد سوم رییس سازمان برنامه و بودجه و چهارم وزیر صمت رییس جمهور رئیس جمهور است ولی اقتصاد را این چهار گزینه میچرخانند البته یکی مثل روحانی حق وتوی زیادی برای خود قائل بود که فاجعه بارترین دوره اقتصادی کشور را رقم زد و این کلام مشروط بر این که لااقل رییس جمهور به منتخبین خود احترام بگذارد چون تناقض در بیان اقتصاد زیاد است شعار تقویت پول ملی دهی و چاپ پول و تورم داشته باشی مهمل گفتی به اقتصاد مقاومتی و داخلی اعتقاد داشته ولی به سرکوب نرخ ارز و این قانون کار فعلی اعتقاد داشته باشی بجایی نمیرسی قلبت برای تولید داخل بتپد ولی تولید سود نداشته باشد آب در هاونگ کوبیده ای اقتصاد متاسفانه منطق خود را دارد چپ و راست و شرق و غرب نمیشناسد
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
خدا کمک کنه به این سید عزیز که هم در مبارزه با فساد موفق باشه و هم در مبارزه با فاسدانی که جلوی پاش سنگ میندازن
3
0
عیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
رای ما سید ابراهیم رئیسی
3
0
ناشناس
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
اگر خدمتگزار و مسئول را از جنس مردم و به گونه‌ای انتخاب کنیم که دیدگاه جهادی داشته باشد، اگر مسئول ما به جای حضور در اطاق ریاست و پشت میز نشستن داعیه حضور در میدان و حل مشکلات مردم را داشته باشد قطعاً گفتمان اقتصادی ما گفتمان معیشتی دیگر نخواهد بود، آن هم در کشوری که ظرفیت تولید آن می‌تواند نه تنها مایحتاج کشور را تأمین کند که قابلیت رفع نیاز کشور‌های منطقه را دارد، چرا به جای استفاده از ظرفیت‌های درون زا، متوجه قدرت‌های بیرون از مرز‌ها باشیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
دلاوری سید قهرمانی ابراهیم
عزیز دل ایرانی
3
0
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
در بین نامزدهای ریاست جمهوری قبل و الان تنها کسی که دید باز به مسائل کشور داشته و همه جوانب تحت نظرش هست آقای رییسی هستند.ما نیاز به فردی همه جانبه گرا داریم خوشبختانه ایشان تحصیل کرده هستند فکر باز ایشان ناشی از آن است.آقای رییسی چرب زبانی و فریب بلد نیست و در مناظره ها هم معلوم بود و اما مردم دفعه قبل گول چرب زبان ها را خوردند.ایشان کارایی لازم را دارد و امید زیادی به بهبود وضعیت کشور تحت دولت ایشان می رود برای ایشان آرزوی موفقیت می کنیم.
3
0
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
لیبرالها باید بروند. رئس جمهور مقتدر ایران با تفاوت آرای بسیار زیاد آیت الله رئیسی است
3
0
ناشناس
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
جناب رییسی نیازبه تبلیغ نداری توانتصاب شدی
یک مستاجر
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
اقای رئیسی برنامه شما برای بورس چیه؟ قشر بسیار از مردم گرفتار بورس شده اند و سرمایه شان را به حقه باز ها باخته اند
3
0
کاظم زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
جناب آقای رئیسی نیروهای ارزشی و انقلابی در ۸ سال گذشته کاملا منزوی بودند اما اصلاح طلبان از بالا تا پایین دولت را در اختیار داشتند و وضع کشور و مردم را به اینجا رسانده اند باید به این دوران سیاه پایان داد
3
0
غروب
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
وظیفه دینی و شرعی هر ایرانی با غیرت و با شرف شرکت در انتخابات است.
همه باهم برای ایران قوی با دولت مردمی سید ابراهیم رئیسی
3
0
فراهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
تخریب های گسترده و تهمت ها مدتی است که علیه آقای رئیسی بیشتر شده..

حامیان سید ابراهیم رئیسی با صبر و حوصله
به این شبهات پاسخ بدهند و روشنگری کنند..

شخصیت ضد فساد عدالتخواه و سابقه ایشان را

برای مردم یادآوری کنید.


مردم ایران به این مرد بزرگوار سید ابراهیم رئیسی
اعتماد کنید چون در امتحان های بزرگ
سرافراز شده است
3
0
ناشناس
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
درود به شرفش
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
برای جوانها چه برنامه ایی دارند چون قشر وسیعی از جمعیت کشور جوان هستن
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
دزدا و اختلاس گرا بدجور نگران هستند که رئیسی با رای بالا رئیس جمهور بشه.
3
0
شهرستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
تازمانی که نظام بانکی اصلاح نشودهیچ چیز دراین مملکت درست نمی شود؛والله بالله وتالله که نقدینگی تولیدشده ازبانکها وسودا گری آنهاواختصاص نیافتن به تولیدباعث تورم گرانی ونابودی ارزش پول ملی شده است.
3
0
صبوحی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
تنها مبارزه با فاسد سفره مردم درست نمیکنه باید فکری برای اقتصاد کشور کرد
3
0
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
شهدا شمع محفل بشریتند،برای شادی روح شهداصلوات.
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
امید به خدا
3
0
لارستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
درود خداوند بر تمام مردان خدا
3
0
حرم پناهی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
امروز بر تک تک ما فریضه است که در راستای انتخاب فرد اصلح و حضور حداکثری مردم تلاش نفس گیر و شبانه روزی داشته باشیم و زمینه حضور همه احزاب، گروه‌ها و همه مردم را فراهم کنیم
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
حضور حداکثری بدون انتخاب اصلح یک فعالیت و عملکرد ناقص و ناتمام خواهد بود، ما باید با حضور حداکثری پای صندوق رأی بیاییم و فرد اصلح را انتخاب کنیم که مانند امروز در عرصه اقتصاد، سیاست خارجی، مسائل اجتماعی و دیگر مشکلات گرفتار نباشیم
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
بخاطر جدتون یه نظر به کارکنان مظلوم شورای حل اختلاف کنید
3
0
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
خدا حفظتون کنه ، به کوری چشم دشمنان ان شاء الله شما سکان اجرایی انقلابمون و به عهده بگیرین
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
آتش به اختیار و بدون هیچ چشم داشتی شب و روز برای پیروزی شما فعالیت می کنیم
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
ب فکر نیروهای شرکتی هم باشید تو را خدا
3
0
یک سرمایه گذار
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
انحصار در ارائه مجوزها یکی از بزرگترین موانع تولید هستش
3
0
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
دکتراحمدی نژاد ازهمه یک سروگردن بالاتر بود
3
0
مهدیه
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
امیدوارم صحبت‌هایی که درباره حقوق کادر درمان و دانشجوها زدید رو بعدا عملی کنید و صرفا شعار نبوده باشه.
3
1
مهدیه
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
باتوجه با اینکه سال ۲۰۲۱ سال جهانی مدافعان سلامت هست جهت رعایت عدالت و رفع تبعیض مطالبه به حق و قانونی مدافعان سلامت :
برقراری فوق العاده خاص طبق آيین نامه غیرهیات علمی ها و افزایش امتیاز حق جذب به میزان پنجاه درصد همانند هیات علمی ها برای کارکنان وزارت بهداشت و درمان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
سلام
لطفا در مورد انتصاب آقای آ. س. بیشتر بررسی بشود
پدر ایشان فردی معلوم حال در زمان های گذشته بوده و نیز دستشان به خون بیگناهان زیادی آلوده است و مردم آذربایجان از این شخص و نفرتی دارند زیرا مواضع ضد دینی و گاها قوم گرایانه دارد
بی پرده بگم مردم آذربایجان از این فرد نفرت دارند و انتصاب ایشان به عنوان نماینده آقای رئیسی اصلا درست نیست
البته سوابق ...را بهتر از هرکسی میدانید
0
0
درآرزوی ایران سربلند
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
سید بزرگوار گفته برخی از جوانان ما این است که در این وضعیت اقتصادی و معیشتی در جوانی پیر شده ایم برای یک جوان چه دختر چه پسر ازدواج داشتن یک زندگی حداقلی خانه ماشین رویا شده است در صورتی که در مملکتی هستیم مثل ایران که الطاف خداوند در وجب به وجب آن دیده می شود دست دزدان چپاول گران را از منابع ایران عزیزمان کوتاه کنید خدا میداند ما فرزند ایرانیم و لایق استفاده از منابع خدادادی آن برای خودمان هستیم
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
سلام آقای رئیسی ما کارکنان شورای حل اختلاف بعد از 16 سال کار و تلاش و صرف عمر و جوانی خود در این شوراها... تقاضای رسیدگی جهت استخدام و حقوق مکفی را داریم
3
0
مهدیه
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
با محافظان سلامت این چنین روا نبود.
ما کادرسلامت نه خسته از ایثارو رشادتیم.. که فرسوده ی تبعیضها فراموش کاریها و بی عدالتی هایتان هستیم
برقراری فوق العاده خاص وافزایش حق جذب50درصد کمترین تشکر از کادر خسته و رنجدیده سلامت است
مارا دریابید
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
مسئولین محترم لطفا
باانتشاراخبارهای دروغینتان (افزایش50درصدحقوق پرستاران) نمک برزخم کهنه مان نپاشید
15ماهست ازشروع کرونازخمی شلاق های بی توجهی ها، تشکرهای لسانی وبیعملتان هستیم وشماهمچنان بی تفاوت!!!
مگرنه اینکه ازشروع کروناکارانه هایمان به یکسوم تقلیل دادیدوهنوز اندرخم یک کوچه دریافت معوقاتمان نگهداشته اید
و‌همچنان بی تفاوت!!!
پرسنل بهداشت درمان هنوزباحق مسکن وحق لباس ناچیز سالهای سخت تورم باخط فقر 12تومنی راسپری میکند
وشماهمچنان بی تفاوت!!!
باوربفرمایید تن های رنجورمان دیگرتاب شکنجه های روحی وناسپاسیهایتان به ایثارهاوجانفشانیهایمان رانداشته وکمرهایمان زیربار هزینه های سنگین زندگی پرمشقت خردگشته ست..
لطفا بجای عوام فریبی و تنبیه افکارعمومی در تضییع حقوق کادرسلامت وانتشاراخبارکذب وخلاف واقعتان برای حل معضلات معیشتی وشغلی مان قدمی بردارید
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
رای میدم به عشق رهبرم به آقای رئیسی
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹
خوب بود
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
به امید خدا با آمد شما تمام این مشکلات حل شود
0
1
حلوایی
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
بالاخره یکی از شما رئیس جمهور خواهید شد .
اما مردم آن مردم سابق نیستند و بخصوص نسل جوان به شما اعتماد ندارند .
آنها بیشتر نگران این هستند که دولت بعدی چه دامی برای شان می گسترد و چه بلایی میخواهد سرشان بیاورد.
این یک واقعیت غیر قابل انکار است .
شعارهای شما نامزد ها هیچ تاثیری بر احساس مردم نخواهد داشت .
خدا به همه رحم کند
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
باید که جمله جان شویم تا لایق جانان شویم
0
0
شکری
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
راه رجا بسته نیست گرچه رجایی برفت.
ان شاء الله همه با هم رای به رئیسی..
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
پزشکان در تمام کشورهای جهان معتقدند، چرک و عفونت یک زخم مانع از بهبود و سلامت بیمار می شود. به عبارت دیگر تا زمانی که چرک و عفونت یک زخم از بین نرود، امیدی به بهبودی و سلامت بیمار نیست. علت بیماری اقتصادی کشور ما چرک و عفونت و میکروب هایی است که نمی گذارند بیماری اقتصادی کشور از بین برود. پس بنابر این ابتدا باید چرک و عفونت و میکروب های اقتصادی از بین برود، تا این بیماری اقتصادی کمی بهبود پیدا کند. برای از بین بردن چرک و عفونت و میکروب های اقتصادی، چاره ای جز جراحی وجود ندارد. مهمترین کاری که مردم می توانند انجام دهند، انتخاب یک نامزد اصلح است که از میکروب ها و انگل ها و غده های سرطانی نترسد و دست به یک عمل جراحی بزرگ بزند، تا بیماری اقتصادی کشور و معیشت مردم بهبود یابد. یک عاشق جامانده از اربعین حسینی
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
مرام افسادطلبان در انتخابات ها اگه رد صلاحیت شدیم: میگیم انتخابات مهندسی شده.اگه تایید صلاحیت شدیم و رای نیاوردیم: میگیم تقلب شده و فتنه بپا می کنیم‌.اگه تایید صلاحیت شدیم و رای آوردیم: میگیم گندکاریامون تقصیر شورای نگهبان و نظامه. میخواستن ما را تایید نکنن!
0
0