۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۸۱۶۷۲
مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان:

همواره خود را در انجام وظایف مورد بررسی و واکاوی قرار بدهیم

همواره خود را در انجام وظایف مورد بررسی و واکاوی قرار بدهیم
اصفهان - حجت الاسلام بهرامی گفت: در حوزه علمیه خواهران رسالت داریم انسان‌های صالحی تربیت کنیم که مرد از دامان آنها به معراج می‌رود و باید همواره عملکرد خود را بررسی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام غلامرضا بهرامی مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، صبح امروز در جمع طلاب و مدیران مدارسه علمیه خواهران اصفهان، با بیان اینکه لازمه سربازی امام زامن(عج) غفلت نداشتن است، گفت: انسانی که غرق در نعمت است در قبال آن نعمت باید پاسخگوی خداوند متعال باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر از ایامی که فرصت در اختیار ما هست غفلت کنیم دیگران از ما سبقت خواهند گرفت، در تعالی و رشد انسان زمان و مکان مؤثر است و اگر انسان در غفلت به سر ببرد بازهم زمان و مکان در این غفلت مؤثر است، یک اشتباه ممکن است باعث هبط عمل انسان بشود.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به اینکه گناهان آثار وضعی در دنیا و آخرت دارد، خاطرنشان کرد: حضور ما در حوزه علمیه مانند حضور در محضر ایشان است و در این شرایط باید درک کنیم زمان و مکان با بیرون متفاوت است، ما بر سر سفره خوبی نشسته‌ایم و باید قدر این فرصت را بدانیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با بیان اینکه ما در جهاد هستیم و هرکسی در این عرصه رسالت و وظیفه ای دارد، تصریح کرد: در حوزه علمیه خواهران ساختن انسان‌های صالحی که از دامن آنها مرد به معراج می‌رود رسالت اصلی است و این وظیفه بسیار مهم و سازنده‌ای است.

وی ادامه داد: باید همواره در حال محاسبه باشیم و به خود بازگردیم و عملکرد خودمان در حوزه علمیه را مورد بررسی و واکاوی قرار بدهیم و ببینیم دستاورد ما چه بوده است.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه بین کارمند حوزه علمیه بودن با سرباز امام زمان(عج) تفاوت بسیار است همانطور که تفاوت میان اصحاب پیامبر اکرم(ص) بسیار است، اظهار کرد: وظیفه ما با اسم و رسم و مسؤولیت داشتن سنگین‌تر می‌شود، صرف انجام وظیفه سازمانی در حوزه علمیه کافی نیست و وظیفه سازمانی ما غیر از وظیفه‌ای است که در مقابل امام زمان(عج) برعهده داریم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات