۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۸۱۶۷۳
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

شورای نگهبان قانون را فدای زیاده‌خواهی عده‌ای فرصت طلب نمی‌کند

شورای نگهبان قانون را فدای زیاده‌خواهی عده‌ای فرصت طلب نمی‌کند
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: شورای نگهبان در برابر یاوه گویی‌های دشمن تسلیم نخواهد شد و حاضر نیست که قانون را فدای زیاده‌خواهی عده‌ای فرصت طلب کند.

حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام ارتحال امام خمینی (ره) و نیز سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) اظهار داشت: یکی از تاثیرگذارترین رهبران سیاسی در دهه‌های اخیر را می‌توان امام خمینی (ره) عنوان کرد، رهبری که تنها با پشتوانه اسلام، دین و مردم توانست بر یک سیستم فاسد ضددینی پیروز و مستولی شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: از این رو شناخت ابعاد شخصیتی امام راحل برای همه ما به ویژه نسل‌های جوان به عنوان یک ضرورت محسوب می‌گردد که باید نسبت به این موضوع حساسیت ویژه‌ای داشته باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امام خمینی (ره) رهبری جامع و آگاه و بصیر به امور بود، ایشان با درایتی که خداوند متعال در ذات وی قرار داده بود به خوبی توانست اسلامی که در حال فراموشی بود را دوباره در اذهان ملت‌های مسلمان زنده کند و این خود یک کار بسیار بزرگ در عصر تئوری فلسفه اومانیسم محسوب می‌گردد.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی بیان داشت: از سوی دیگر امام خمینی (ره) با وجود اینکه در مسایلی همانند امور نظامی آشنایی آکادمیک نداشتند، ولی همه به عینه دیدیم که ایشان جنگ هشت ساله را به گونه‌ای اداره کردند که جهانیان به ویژه ابدقدرتها از این مدیریت در تعجب بودند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره داشت و گفت: در آستانه بزرگترین رویداد سال قرار داریم، رویدادی که برای ملت ایران از اهمیت بسیار حیاتی برخوردار است. انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح برای این پست بی‌گمان آینده درخشان این نظام را رقم خواهد زد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه با انتقاد از هجمه‌های مغرضان به شورای نگهبان، بیان داشت: شورای نگهبان براساس وظیفه قانونی، دینی و انقلابی خود عمل می‌کند و این مهم را در این 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی به  کرار نشان داده است، اما با این وجود برخی دشمنان داخلی و خارجی این روزها را بهترین زمان برای تخریب جایگاه این نهاد انقلابی می‌دانند که این کاری رذیلانه و از روی شیطنت است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شورای نگهبان، نهادی انقلابی است و بسیاری از این هجمه ها را تجربه کرده است، هرگز در برابر این یاوه گویی‌ها تسلیم نخواهد شد و حاضر نیست که قانون را فدای زیاده‌خواهی عده‌ای فرصت طلب کند./1400/

ارسال نظرات