۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۸۱۶۸۴
امام جمعه الیگودرز:

فراهم سازی زمینه مشاکت حداکثری در انتخابات خدمت به انقلاب، کشور و مردم است

فراهم سازی زمینه مشاکت حداکثری در انتخابات خدمت به انقلاب، کشور و مردم است
لرستان - حجت الاسلام سرلک، بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: فراهم سازی زمینه مشاکت حداکثری در انتخابات خدمت به انقلاب، کشور و مردم است.

حجت الاسلام مهدی سرلک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با محوریت روشنگری پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰، اظهارداشت: تلاش در جهت مشارکت حداکثری در انتخابات، بزرگترین خدمت به انقلاب، کشور و مردم است.

امام جمعه الیگودرز به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: باید با استفاده از ظرفیت روحانیت، ظرفتیت های فرهنگی، رسانه ای و بسیج اهمیت این حضور برای مردم تبیین شود.

حجت الاسلام سرلک تصریح کرد: همه ما عقلاً و شرعاً وظیفه داریم از تمام توان و ظرفیت ممکن در راستای جلب مشارکت حداکثری استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: روشنگری، بصیرت افزایی و پاسخ صحیح به شبهات و ارتباط صمیمی با جوانان و نوجوانان در فضای مجازی و حقیقی لازم و مؤثر است.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، بیان داشت: همین مردم باید امروز در صحنه انتخابات حاضر شوند و با پر رنگ کردن نقش خود در تعیین سرنوشت کشور جلوی توطئه های دشمنان را بگیرند.

وی با اشاره به توطئه های دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اظهارداشت: مهم ترین راه خنثی سازی این توطئه بصیرت و اگاهی بخشی بین مردم است.

اقتدار نظام به پشتوانه مردم و حضور در صحنه های انقلاب است

حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه اقتدار امروز کشور ایران اسلامی به برکت پشتیبانی مردم و حضور در صحنه های انقلاب است، گفت: حضور مردم خار چشم دشمنان بوده و نقشه های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات