۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۸۱۷۰۴
امام جمعه دلفان:

سالروز ارتحال امام راحل فرصتی برای پیام مشارکت قوی در انتخابات است

سالروز ارتحال امام راحل فرصتی برای پیام مشارکت قوی در انتخابات است
حجت الاسلام خانی با بیان اینکه سالروز ارتحال امام راحل فرصتی برای پیام مشارکت قوی در انتخابات است، گفت: حضور مردم در انتخابات امری مهم برای ادامه راه انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی، ظهر امروز در  جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵خرداد که در دفتر امام جمعه دلفان برگزار شد، گفت: شناسایی و معرفی حضرت امام (ره) به نسل کنونی ونسل های آینده کشور ضروری است.

امام جمعه دلفان به متفاوت بودن مراسم سالگرد ارتحال در وضعیت فعلی سیاسی جهان و منطقه اشاره کرد و بیان داشت: این ایام فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب، نظام و بیان پیام بسیار مهم مشارکت قوی و همیشه پرافتخار مردم جهت حضور درانتخابات ۲۸خرداد1400 است.

وی ادامه داد: از این فرصت در جهت صیانت از منافع، امنیت ملی و حراست بر حقوق اجتماعی و گردش نخبگان علمی و اقتدار نظام با عزت جمهوری اسلامی ایران و نمایش مردم سالاری دینی استفاده شود.

حجت الاسلام خانی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره)، برای مدیریت جامعه ابتکار نظام ولایی را در دنیا مطرح فرمودند، اظهارداشت: تاب آوری ومقاومت این نظام  در برابرهجمه های آشکار و پنهان، جنگ سخت و نرم و تحریم های ظالمانه وهمه جانبه در دنیا بی نظیر شد.

مراسم ارتحال امام راحل (ره)، بازتابی از پایبندی مردم عزیز به آرمان های والای آن حضرت است

امام جمعه دلفان با بیان اینکه برگزاری مراسم ارتحال امام راحل (ره)، بازتابی از پایبندی مردم عزیز به آرمان های والای آن حضرت است که توسط بیگانگان در حال رصد است، گفت: دشمن فهمیده است مسیر و راه امام عزیز هر روز محکم تر از گذشته با رهبریت پیامبر گونه رهبرمعظم انقلاب ادامه خواهد داشت./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات