۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۶۸۱۷۱۲
حجت الاسلام شکریان عنوان کرد؛

حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات عامل تحول و شکوفایی کشور

حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات عامل تحول و شکوفایی کشور
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات پیش روی را موجب تحول و شکوفایی کشور در عرصه های مختلف دانست.

حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: باید زمینه حضور پرشور آحاد مردم در این آزمون بزرگ را فراهم کنیم.

وی با بیان این که تحقق حضور حداکثری به همراه انتخاب اصلح نقش بسیار مهمی در عزت و اقتدار منطقه ای و جهانی خواهد داشت، افزود: خلق حماسه حضور ملت ایران در 28 خرداد امسال، پاسخ محکمی به توطئه گران داخلی و خارجی خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آینده روشن کشور در گرو حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است، خاطرنشان کرد: قهر کردن با صندوی رأی به طور حتم کمک به تحقق توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به اهمیت حضور سرنوشت ساز ملت بزرگ ایران در این دوره از انتخابات افزود: بی توجهی به ظرفیت عظیم ملت بزرگ ایران، جوانان و نخبگان حوزه و دانشگاه در این سال های اخیر کشور را با چالش های متعددی روبروکرده است و به طور قطع دولت آینده باید از این ظرفیت در راستای رفع چالش های موجود بهره گیری کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که متأسفانه امروز کشورمان از لحاظ اقتصادی با مشکلات عدیده ای مواجه است، خاطرنشان کرد: برای برون رفت از شرایط حاکم و تغییر وضعیت موجود باید حضور حداکثری در انتخابات به همراه انتخاب اصلح محقق شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور است، بیان داشت: به همین دلیل حماسه حداکثری در انتخابات و انتخاب فردی اصلح برای آینده کشور، می تواند بسیاری از توطئه های دشمنان علیه انقلاب را خنثی کند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که توجه به شاخصه های بیان شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخاب اصلح بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: مبلغان دینی و روحانیت باید در خطابه و منابر خود فضای حقیقی و مجازی بیشتر نسبت به تبیین این شاخص ها برای مخاطبان خود تلاش کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز کشور به مدیرانی انقلابی، تحول خواه، فساد ستیز و عدالت گستر نیازمند است، خاطرنشان کرد: متأسفانه مسؤولان فعلی با بی تدبیری و تصمیمات نادرست کشور را به شرایط بحرانی از لحاظ اقتصادی رساندند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که وضع موجود به طور حتم نیازمند تغییر و تحول است، تصریح کرد: باید با انتخاب فردی که کارنامه مشخص و روشنی در مبارزه با فساد، ایجاد تحول و اشرافی گری دارد، مسیر کشور را تغییر دهیم.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که راه پیشرفت کشور تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است، افزود: متأسفانه برخی ها در این کشور تنها شعار می دهند و در عمل به گونه ای دیگر رفتار می کنند که با اصول و آرمان های انقلاب و رهبری در تضاد است.

وی با تأکید براین که انتخابات یکی از مهم ترین مسائل مورد توجه و سفارش امامین انقلاب است، ادامه داد: حضور ملت بزرگ ایران در پای صندوق های رای می تواند دشمنی ها و توطئه های بدخواهان علیه انقلاب و ملت ایران را به حداقل ممکن برساند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز کشور نیازمند امیدآفرینی در حوزه های مختلف است، افزود: باید همه بخش های کشور برای تحقق یک مشارکت عمومی بالا در انتخابات پیش روی به میدان بیایند تا شاهد ایرانی قوی و عزتمند در عرصه های مختلف باشیم./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
اعتراض به بانیان وضع موجود فقط با رأی وانتخاب شایسته ترین فرد معناپیدامیکنه
0
0