۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۸۱۷۶۸
سعید محمد:

ساخت ۴ میلیون مسکن ‌کاملا عملی است/ ‌باید همه پشت سر رئیسی قرار گیریم

ساخت ۴ میلیون مسکن ‌کاملا عملی است/ ‌باید همه پشت سر رئیسی قرار گیریم
سعیدمحمد انداختن سوء تدبیر و سوءمدیریت‌ها به گردن تحریم را آدرس غلط دادن به مردم دانست و گفت: اکنون مردم می‌خواهند سرنوشت خود را تغییر داده و شاخصهای درست را انتخاب کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سعید محمد در جمع هواداران آیت‌الله رئیسی در محوطه سنگ‌فرش ارک تبریز، با اشاره به تاریخ پرافتخار آذربایجان و نقش پیشتازی در وقایع تاریخی ایران، اظهار داشت: آذربایجان در فرهنگ، اقتصاد و سیاست، هم پیش رونده بوده و هم پیش برنده، لذا امروز هم باید تبریز نقش تاریخی خود را ایفا کند.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و اشتغال استان با توجه کردن به ظرفیت‌های فراوان استان حل شدنی است، افزود: فعال کردن ظرفیت کشاورزی این استان به تنهایی می‌تواند بخش زیادی از مشکل اشتغال و تولید استان را حل کند.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با تاکید بر اینکه مشکل اصلی کشور ما تحریم نیست، تصریح کرد: مشکل کشور ما دیرعملی، بد عملی و بی عملیِ مدیرانی است که با تفکرات لیبرالی و غرب‌زده، ظرفیت‌های کشور را معطل نگه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه اگر پول‌های کلان که در ارز 4200 تومنی به جیب آقازاده‌ها رفت به نفع مردم هزینه می‌شد، بسیاری از مشکلات این کشور حل می‌شد، خاطر نشان کرد: درصورتی که منابع و ظرفیت‌های کشور به صورت درست مدیریت می‌شد، این مشکلات نبود.

محمد، انداختن سوء‌تدبیر و سوءمدیریت‌ها به گردن تحریم را آدرس غلط دادن به مردم دانست و گفت: اکنون مردم می‌خواهند سرنوشت خود را تغییر داده و شاخص‌های درست را انتخاب کنند.

وی مشکل حاشیه نشینی را یکی از مشکلات جدی در تبریز و کشور عنوان کرد و افزود: راهکار این مشکل، مهاجرت معکوس به روستاها و تبدیل حاشیه به محیط مناسب زندگی با خدمات مناسب است.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اینکه مردم باید هوشیار باشند تا عده‌ای با شعارهای فریبنده زمام امور را در دست نگیرند و 8 سال دیگر گرفتار شویم، ابراز داشت: معتقدم تشکیل دولت جوان انقلابی و تغییر نسل مدیریتی می‌تواند کشور را با شتاب بیشتری به پیش ببرد و تلاش ما هم بسترسازی و زمینه‌سازی کردن گفتمان جوان انقلابی در کشور است که نیاز به تحول، لازمه پیشرفت کشور است.

وی با تاکید بر اینکه جوانگرایی باید در ساختارها، قوانین و امور باشد و انقلابیون پرچمدار تحول باشند، ادامه داد: شبکه‌سازی جریان‌سازی خوبی در این زمینه ایجاد شد ولی بعد از اعلام نتایج شورای نگهبان، ظرفیت‌ها در اختیار آیت‌الله رئیسی قرار گرفت چراکه معتقدم باید شور و شوق جوانان پشت نامزد اصلح قرار گیرد.

محمد شاخص‌های مقام معظم رهبری در مورد نامزد اصلح را برشمرد و گفت: در بین کاندیداها، آیت‌الله رئیسی نزدیک‌ترین فرد به شاخص‌های یک رئیس جمهور انقلابی است و باید پشت سر آیت الله رئیسی قرار گیریم.

وی به عدم احراز صلاحیت خود در انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان هم اشاره کرد و گفت: ما مامور به تکلیف هستیم و به تکلیف خود عمل می‌کنیم تا تمدن نوین اسلامی تشکیل یافته و ظهور حضرت حجت زمینه سازی شود. باید گوش به فرمان ولی بوده و اگر در این امتحان رفوزه شویم، در امتحان بزرگتر رفوزه خواهیم شد. ما از نسل سلمان محمدی هستیم و باید مراقبت کنیم و پای خود را جای پای ولی بگذاریم. عزت و آبرویی که خداوند به شهید سلیمانی داد، به دلیل ولایتمداری وی بود.

این مقام ارشد سازندگی، شعارهای آیت‌الله رئیسی در مورد ساخت یک میلیون مسکن در هرسال را یادآور شد و گفت: به عنوان مجری ابرپروژه‌ها می‌گویم، شعار رئیسی در ساخت 4 میلیون مسکن در 4 سال کاملا عملی است.

وی افزود: مردم زمانی آرزوی خرید منزل داشتند ولی امروز آرزوی اجاره نشینی دارند اما با این طرح امیدوارم با کمترین هزینه مردم خانه دار شوند.

محمد، با انتقاد از فریب مردم توسط دولت در بورس ابراز داشت: این دولت در فراخوان فریب مردم را به بورس کشید، جیب مردم را زد و پول مردم را به باد داد. برای بورس برنامه داریم و اعتماد ملی را به بورس برمی‌گردانیم.

وی جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده از معادن و ظرفیت‌های داخلی را از جمله برنامه‌های جدی و ضروری دولت آینده دانست و گفت: با وجود این همه ثروت ملی نفت و معادن و طبیعت و... جوانان بیکار زیادی داریم.

این فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با تاکید بر اینکه با نگاه به داخل برنامه داریم اما تعامل با دنیا را رها نمی‌کنیم ابراز داشت: شعار ما این است که اول همسایگان، اما دولت ما از این ظرفیت ها غفلت کرده است، لذا ایجاد توازن بین شرق و غرب ضروری است چراکه دولت لیبرال دنبال کدخدا رفت و اقتصاد و سفره مردم گروگان برجام شد اما آن را تبدیل به عزت کرده و مسیر جدیدی برای کشور باز می کنیم چراکه تفکر ایجاد عدالت در جامعه، متفاوت با تفکر افرادی است که تفکر غربی داشته و خود یا نزدیکانشان گرین کارت دارند.

28 خرداد هم باید به نام مردم و تغییر به نفع مردم در تاریخ ثبت شود

در ابتدای این مراسم، محمدیوسف شاکری رئیس ستاد مرکزی و شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه در این آرزو بودیم که فضایل بر رذایل سبقت گیرد، گفت: 15 خرداد یک روز بود ولی به تاریخ ماندگار کشور تبدیل شد که 28 خرداد هم باید به نام مردم وتغییر به نفع مردم در تاریخ ثبت شود.

وی با بیان اینکه تبریز همیشه تاریخ ساز بوده است، ابراز داشت: تبریز اراده کند خیلی از چیزها حل می شود.

شاکری با تقدیر از همراهی سعید محمد و هواداران او با آیت الله رئیسی اضافه کرد: به دکتر محمد به دلیل این تصمیم بزرگ آفرین می‌گویم چراکه همه ما به دنبال یک آرمان هستیم و برای ملت می خواهیم فداکاری کنیم.

وی با بیان اینکه مردم در جمهوری اسلامی جایگاه دارند، باید به رای آنها توجه کرد و مشارکت فعال در صحنه داشته باشند، خاطر نشان کرد: سید ما و ابراهیم ما که برای مبارزه با فساد آمده بود، در میدان کار و میدان دولت وارد شد و یک انسان فهمیده مانند سعید محمد هم به یاری اش آمد و به تکلیف خود عمل کرد که نیازمند همراهی پررنگ مردم هستیم.

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید دولت کارآمد، مردمی و توانمند روی کار بیاید تا کشور به آرامش برسد، گفت: خدمتگزاران خدوم باید در کنار هم و دست در دست هم ایران مقدر را بسازند و آینده ای پر افتخار پدید بیاورند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
hkvkhv
United Kingdom
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
کی گفته هرچی شما بگید درسته ؟یعنی قبلا چون نظر شما را انتخاب نکرده بودند غلط بوده؟جهالت تا کی؟
0
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
درود بر سردار سازندگی
0
0