۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۸۱۸۱۲
حجت الاسلام احتشام:

حضور در انتخابات تبعیت از رهبری است

حضور در انتخابات تبعیت از رهبری است
اصفهان - امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه امروز علم افتخار و اقتدار ما رهبری است گفت: حضور در انتخابات تبعیت ازرهبری است و عدم حضور درانتخابات تبعیت از دشمن است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علی احتشام پنجشنبه شب در مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی و شهدای ۱۵خرداد که درمسجد آیت الله رضوی این شهرستان برگزار شد، گفت: شهید غدیرزاده در کاشان تنها شهید استان اصفهان در ماجرای ۱۵ خرداد است.

وی با اشاره اعلام عزای عمومی در روز ۱۵ خرداد از سوی امام خمینی (ره) گفت: مصادف شدن شهادت امام صادق (ع) با عزای عمومی روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد و پوشیدن لباس مشکی در این ایام ثابت کنیم به امام صادق(ع)، امام خمینی (ره) و شهدا وفا هستیم.

حجت الاسلام احتشام گفت: برخی در دوره امام، مقابل امام و شهید بهشتی قرار گرفته بودند و تا زمانی که شهید بهشتی زنده بود با او مقابله می‌کردند، اما زمانی که شهید بهشتی به شهادت رسید برای او عزاداری کردند.

به گفته وی برای اینکه امروز ما خود را درمعرض آزمون الهی قرار دهیم باید مراقب باشیم کار‌هایی که در دوره شهید بهشتی و رجایی شد ما امروز آن را تکرار نکنیم.

حجت الاسلام احتشام گفت: برخی با اینکه از امام راحل تبعیت کردند اما امروز به این فرمایش امام که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد عمل نمی‌کنند.

وی ادامه داد: درسال آخر عمرامام خمینی (ره) حضرت آیت الله العظم خوئی، گلپایگانی، مرعشی نجفی، اراکی و میرزا هاشم آملی و ده‌ها آیت الله بودند، اما امام خمینی می‌فرماید، امام خامنه‌ای برای رهبری شایسته است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: امام در وجود رهبری ایستادگی در برابر دشمن، معامله نکردن با دشمن و دفاع از محرومین و مستضعفین را دیده بود که او را شایسته رهبری اعلام می‌کند و می‌فرماید، نگران نباشید آیت الله خامنه‌ای لیاقت رهبری را دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز علم افتخار و اقتدار ما رهبری است اظهارداشت: حضور در انتخابات تبعیت ازرهبری است و عدم حضور درانتخابات تبعیت از دشمن است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: امروز رهبر معظم انقلاب همه را دعوت به حضور در انتخابات کرده است، اما اسرائیل و آمریکا، وهابیت و ضد انقلاب، گروه‌های چپ و منافقین که به خون ما تشنه هستند از ما می‌خواهند در انتخابات شرکت نکنیم، از این رو حضور ما درانتخابات تبعیت از رهبری و عدم حضور ما در انتخابات تبعیت از دشمن است.

حجت الاسلام احتشام گفت: امروز مشکلات اقتصادی وجود دارد و مردم نیز از مشکلات اقتصادی گلایه دارند، اما نمی‌توان انتقام مشکلات اقتصادی را با نرفتن به پای صندوق‌های رای از شهدا و امام گرفت.

به گفته وی عدم شرکت هریک از ما در انتخابات به مانند این است که انتقام مشکلات اقتصادی را از امام و شهدا گرفته باشیم.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به مشکلات کشور و حضور همگانی مردم سوریه در پای صندوق رای، گفت: دشمن با همه جنایاتی که درسوریه رقم زد و مشکلاتی که برای مردم این کشور به وجود آورد، اما مردم سوریه با حضور بالای ۸۰ درصدی خود در انتخابات و رای بالای ۹۰ درصدی به بشار اسد سبب عزت سردارسلیمانی، جبهه مقاومت و حزب الله شدند./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات