۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۸۱۸۲۷
امام جمعه دامغان:

هنر امام خمینی حاکمیت اسلام ناب محمدی بود/ انتخابات شاخص رشد ملت است

هنر امام خمینی حاکمیت اسلام ناب محمدی بود/ انتخابات شاخص رشد ملت است
سمنان - امام جمعه دامغان امام خمینی (ره) را بنیانگذار یک مکتب فکری آزادی بخش و جهان شمول برپایه تعالیم اهل بیت دانست و گفت: هنر بزرگ امام حاکمیت اسلام ناب محمدی بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه باشکوه این هفته دامغان که بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ایام شیوع کرونا در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام شهادت ششمین امام شیعیان حضرت امام جعفرصادق (ع)، رحلت امام راحل (ره) و قیام ۱۵ خرداد، اظهار داشت: راه و سیره امام صادق (ع) و درس بزرگ مکتب پاک و طاهر ایشان مقابله علمی و عملی با حاکمان و ظالمان است و امروز آمریکا و اسرائیل طاغوت اعظم زمان هستند.

خطیب نمازجمعه دامغان امام خمینی (ره) را بنیانگذار یک مکتب فکری آزادی بخش و جهان شمول برپایه تعالیم اهل بیت (ع) دانست و خاطرنشان کرد: هنر بزرگ امام حاکمیت اسلام ناب محمدی بود، برچیدن طاغوت، عزت و شرافت و اقتدار ملت بزرگ ایران و امت اسلام، توکل به خدا و اتکا به مردم از دیگر ویژگی‌های این عارف عامل و فقیه مدبر و شجاع بود.

امام جمعه دامغان در ادامه با پرداختن به موضوع مهم انتخابات ریاست جمهوری، حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران باحضور پرشور و آگاهانه پای صندوق‌های رأی در ۲۸ خردادماه را نقش آفرینی یکایک مردم در تعیین سرنوشت خود و خنثی کننده دسیسه‌های شیطانی دشمنان عنوان و تصریح کرد: انتخاب حق مردم و در عین حال وظیفه همه واجدان شرایط است، فراموش نکنیم که ما امروز امانتدار شیعه و امت اسلام هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال سیاه نمایی، ناامید کردن ملت ما و وارونه نشان دادن حقایق است، افزود: به خاطر بدعمل کردن عده‌ای در مدیریت اجرایی و اقتصادی و ایجاد شدن مشکلات معیشتی، نباید بنیان را خراب کنیم، بلکه باید قطار را به ریل صحیح برگردانیم؛ انتخابات شاخص رشد کشور و ملت و مایه عزت مردم شریف ایران اسلامی است؛ شایسته بیاییم و شایسته را بیاوریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان همچنین با اشاره به انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستاها، بر انتخاب نمایندگانی با تجربه، شجاع، امتحان پس داده، دست پاک، ملتزم به حفظ اصالت و ارزش‌های ملی و فرهنگی، باتقوا، باتدبیر و پشتکار، تأکیدکرد و گفت: باید برای شورا‌های اسلامی شهر افرادی را برگزینیم که برای مدیریت بهینه شهری، توسعه برنامه محور، رفاه شهروندان و رفع معضل‌های شهری طرح و برنامه قابل اجرا داشته باشند. /۹۷۷/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
سوال :آیا اصلا قرآن،دستوری راجع به انتخابات و مسایل مرتبط با آن دارد؟
0
0