۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۸۱۸۶۰

حمایت مجمع اساتید استان تهران دانشگاه آزاد از آیت الله رئیسی

حمایت مجمع اساتید استان تهران دانشگاه آزاد از آیت الله رئیسی
مجمع اساتید استان تهران دانشگاه آزاد طی بیانیه‌ای از آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع اساتید استان تهران دانشگاه آزاد طی بیانیه‌ای از آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود زیرا دشمنان از پشتوانه مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی آن هراس دارند. ممکن است کسی از بنده خوشش نیاید اما اگر ایران را دوست دارد، باید پای صندوق رأی بیاید، بنابراین هرکس به ایران علاقه‌مند است و امنیت کشور، حل شدن مشکلات و گردش صحیح نخبگانی را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند.» و «علاج دردهای مزمن کشور در حضور پرشور انتخابات و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.» اینها تنها بخشی از جملات رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت انتخابات در عرصه های مختلف ملی و بین المللی است که به این ترتیب با مشارکت و حضور حداکثری مردم، دولت و شوراهایی قوی و کارآمد شکل گرفته تا بتواند حلال مشکلات داخلی و بین المللی باشد. اتفاقی که می تواند همچون گذشته مشت محکمی بر دهان دشمنان مردم و کشور باشد.

 ایران عزیز در شرایط کنونی به شدّت نیازمند تشکیل دولتی انقلابی و فسادگریز، خادم و متعهد، جهادگر قوی و قاطع است. ایران امروز؛ نیازمند رئیس جمهوری است که از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع و با خدمتگزاری خالصانه در جهت تغییر اوضاع فعلی با کمال امانت داری و ساده زیستی تلاشگر باشد، وجود صفات، مؤلفه ها و اصولی همچون اخلاق مداری، التزام به جوانگرایی و تغییر بنیادین در ساختار مدیریّتی کشور، تخصص و تعهد، فسادگریزی و اخلاق مداری، وظیفه گرایی و خدمتگزاری را در انتخاب و تعیین مسئولین و عوامل دولت خود بعنوان شرط لازم معیّن کرده و نصب العین خود قرار دهد.

 آنچه که امروز مطالبه ماست رئیس جمهوری پاکدست و با تقوا، با تجربه و آگاه به امور و به دور از تزویر و ریا و سیاست ورزی مزوّرانه و فلسفه بافی های واهی و تبختر آمیز، که با تلاش و معاضدت شبانه روزی و جهادگرانه بتواند با بهره گیری از نیروهای خالص و پاک سرشت و جوانان متخصص و متعهد ایران، اقتصاد و امنیّتی در هم تنیده و کارآمد، پیشرفت محور و توسعه نگر و متناسب و شایسته با ظرفیّت ها و اولویّت ها و نیاز کشور را به منصه ظهور برساند.

رئیس جمهوری شجاع که دفاع عملی از نظریّه نظام انقلابی و توجّه به کاهش و رفع فاصله بین بایدها و واقعیّت ها را با پایمردی و صیانت در حفظ اصول و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی بر خود فرض دانسته و نیز اهتمام به اصل استکبار ستیزی در عرصه بین المللی، اجراء و پیاده سازی مردم سالاری حقیقی و اسلامی، فراهم آوردن زمینه لازم جهت ارتقاء سطح مشارکت مردمی و همچنین اعتقاد و یقین به اصول نفوذ و تهاجم در عرصه بین المللی از سوی جبهه کفر را بعنوان بخشی از تکالیف اصلی و شرعی خود بداند.

رئیس جمهور توانمندی که بتواند عدالت محوری در تقسیم و توزیع امکانات کشور، ارتقاء سطح معنویّت و اخلاق جامعه، فراهم آوردن بستر مناسب جهت جریان سازی جهاد علمی در کشور، تلاش و کوشش بمنظور تقویت اصل سه گانه عزّت، حکمت و مصلحت در عرصه روابط و تعاملات بین المللی و تلاش در جهت تغییر وضعیت معیشت مردم و معاضدت در جهت پیاده سازی مبانی لازم حکمرانی تعالی گرا و شایسته در تراز بیانیه گام دوّم انقلاب و انسجام و وحدت ملّی حول محور التزام به ولایت فقیه را به جامعه ایران ارزانی دارد.

مجمع اساتید استان تهران همانند بزرگان و نخبگان و عموم صاحبنظران و اساتید در همه حوزه ها و عرصه های علمی، پژوهشی، اقتصادی، صنعتی، ورزشی، فرهنگی و هنری کشور پیش تر و بیشتر مراتب حمایت خود را از حضرت آیت الله رئیسی اعلام می نماید.

امید است به مدد خدای متعال، مردم ایران با همّت عالیه و عزم ملّی ضمن خلق حماسه ای بی نظیر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انشاءالله این خادم صدیق و سیّد بزرگوار، متواضع و شجاع را در جایگاه رییس قوه مجریه به توفیق خدمت نایل آورند. و زمینه تشکیل ایران قوی فراهم گردد./998/

ارسال نظرات