۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۶۸۱۸۶۳
حسینی:

مردم با حضور گسترده در انتخابات به وضع موجود ۸ ساله «نه» بگویند

مردم با حضور گسترده در انتخابات به وضع موجود ۸ ساله «نه» بگویند
حسینی گفت: اگر انتخاب درستی صورت نگیرد دوباره طیفی روی کار خواهد آمد که ۸ سال اداره کشور را در اختیار داشته پس مردم باید بیایند و به وضع موجود نه بگویند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سید محمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و مسئول ستاد دانشگاهیان آیت الله رئیسی در نشست با اساتید و دانشگاهیان استان قم که با موضوع «تبیین ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی آیت الله رئیسی» برگزار شد؛ ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت: اساتید و دانشگاهیان و کسانی که کلام نافذی دارند باید در فرصت باقیمانده تا انتخابات وارد صحنه شوند و به مردم بگویند که چرا رای آنها اهمیت دارد و بگویند اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند چه عواقبی در پی خواهد داشت.

حسینی ادامه داد: بسیاری از مردم نسبت به وعده هایی که به آنها داده شده ولی محقق نشده گلایه دارند؛ از طرفی برخی از مردم به دلیل القائات نادرست دشمنان، می گویند دیگر امیدی نیست و نمی توان کاری کرد برای همین تاکنون تصمیم نگرفته اند در انتخابات شرکت کنند لذا وظیفه ما این است که مسائل را برای مردم شفاف کنیم و بگوییم اگر عزم و اراده جدی باشد و اگر نیروهای مخلص و متعدد و با روحیه جهادی سر کار بیایند می توانند کارهای بزرگی را انجام دهند و جلوی ادامه این وضع گرفته می شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تصریح کرد: اگر مردم پای صندوق نروند و انتخاب درستی صورت نگیرد دوباره طیفی روی کار خواهد آمد که ۸ سال اداره کشور را در اختیار داشته و موجب مشکلات فراوانی شده است پس مردم باید ۲۸ خرداد بیایند و به وضع موجود "نه" بگویند.

مسئول ستاد دانشگاهیان اظهار داشت: بعد از فتنه ۸۸ به دلیل اتفاقاتی که در کشور افتاد دشمنان به سراغ تحریم‌های فلج‌کننده رفتند، الان هم اگر مردم در پای صندوق ها حاضر نشوند و از نظام حمایت نکنند دشمنان این توجیه را خواهند داشت که فشار بیشتری بر مردم وارد کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر برخی از منسوبین امام از مردم بخواهند که در انتخابات شرکت نکنند این نشان می دهد که از مسیر و تفکر امام فاصله گرفتند. کسانی با امام نسبت دارند که  با فکر و اندیشه امام نزدیک باشند و امام تاکید می کرد که در همه انتخابات ها شرکت کنید.

حسینی تاکید کرد: برخی ها سعی می کنند برای توجیه رفتارهای خودشان چهره لیبرالی از امام نشان دهند و چون نمی توانستند زندگی ساده و غیر اشرافی امام را ببینند سعی می‌کنند در مرقد و بارگاه امام تشریفات اشرافی ایجاد کنند.

وی در ادامه با اشاره به حضور کاندیداهای انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری افزود: هر کدام از این کاندیداها توانمندی‌های خاصی دارند و تردیدی در اخلاص و خدمات آنها به انقلاب وجود ندارد اما در میان این افراد ویژگی‌های که آیت الله رئیسی دارند باعث شده که ایشان در بین کاندیداها ممتاز شود.

حسینی افزود: اگر سال ۹۲ جبهه انقلاب نتوانست در انتخابات پیروز شود به خاطر اختلافاتی بود که میان برخی از کاندیداهای جبهه انقلاب وجود داشت اما خوشبختانه امسال آقای رئیسی با حضوری که در انتخابات دارند توانستند اجماع را ایجاد کنند و الان هم همه تشکلهای انقلابی از آیت الله رئیسی حمایت کردند.

این استاد دانشگاه با اشاره به وظایف و اختیارات زیاد قوه مجریه گفت: با توجه به اختیارات بسیار زیادی که رئیس جمهور و دولت دارد حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بسیار تاثیرگذار خواهد بود و انشاءالله در صورت پیروزی ایشان در انتخابات می توانیم شاهد تحولات بزرگی در کشور باشیم.

وی اضافه کرد: ما ضمن اینکه به همه کاندیداهای انقلابی احترام می گذاریم اما امیدواریم که آنها از سبد رای آقای رئیسی نکاهند و در نهایت به نفع آقای رئیسی کنار بروند.

حسینی ادامه داد: آیت الله رئیسی در میدان عمل ثابت کرده که توانایی بالایی در اداره امور دارد. با توجه به شخصیت که ایشان دارد قطعاً می توانیم مطمئن باشیم که در آینده دچار انحراف فکری نخواهد شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تاکید کرد: دولت فعلی در زمان انتخابات وعده های زیادی به مردم داد که نتوانست آنها را عملی کند و دیدیم چه دروغ هایی به مردم گفته شد اما آقای رئیسی هیچ وقت حاضر نشد به خاطر اینکه به هر قیمتی پیروز شود اخلاق را زیر پا بگذارد تا اینکه امروز مردم بعد از ۴ سال متوجه واقعیت ماجرا شدند.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید ارتباط خود را با مردم حفظ کند نه اینکه یک دیوار بین خودش و مردم ایجاد کند، ادامه داد: ما در مدتی که آیت الله رئیسی در قوه قضاییه حضور داشت دیدیم که چگونه به میان مردم می‌روند و مشکلات آنها را با صبر و حوصله گوش می‌کنند و با تمام توان برای حل مشکلات تلاش می کنند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان گفت: کسی باید رئیس جمهور شود که درد آشنای مردم باشد نه اینکه کسی که فقط شعار بدهد و عمل نکند.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی و فردی آیت الله رئیسی تاکید کرد: برخی برای اینکه روی قدرت باشند حاضرند حتی با غربی‌ها و بیگانگان هم زد و بند کنند که برخی از این زد و بندها هم علنی شد اما آقای رئیسی به هیچ وجه چنین روحیه ای را ندارد./998/

ارسال نظرات