۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۸۱۸۸۳

اظهارات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پیش از آغاز مناظره+فیلم

اظهارات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پیش از آغاز مناظره+فیلم
نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در مناظره زنده تلویزیونی به صدا و سیما رفتند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز به منظور شرکت در مناظره زنده تلویزیونی به صدا و سیما رفتند.

این نامزدها قبل از حضور در استودیو ویژه مناظره صدا و سیما در جمع خبرنگاران اظهاراتی داشتند که در زیر تقدیم خوانندگان محترم می شود.

رقبای من ناکارآمدی،‌ فساد و وضعیت موجود است

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی کاندیدیای انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود خود به محل مناظرات انتخابات در صداو سیما گفت: پرچمی که امام برافراشت و شهدای 15خرداد دنبال آن بودند اجرای  و عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض بود.

وی افزود: امروز بعد از 40سال از انقلاب اجرای عدالت موضع مهم است و ایجاد تحول در مدیریت اجرایی کشور ضروری است و مردم تغییر می خواهد و وضع موجود موجب نگرانی جوانان است و لازمه تغییر وضع موجود حضور با معنی مردم در صحنه و تصمیم و اراده ملت است.

آیت الله رئیسی افزود: رقیبانی که مشاهده می‌شوند محترم هستند ولی رقیب خودم را ناکارآمدی،‌ فساد و وضعیت امروز که مردم آن را که نمی‌پسندند و از آن گله مندند و در جامعه ناامیدی را رواج می‌دهد می‌دانم.

تعداد بازدید : 4

رقیب من کسی است که کشور را معطل کند و هر روز بهانه‌ای بیاورد

سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، در بدو ورود به صداوسیما برای حضور در مناظره اقتصادی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه کشور در هشت سال اخیر روند کندی داشت و آنطور که باید اداره نشد و متوقف شد.

وی ادامه داد: در این هشت سال ما کارهای جدی انجام دادیم و سایه به سایه، دولت و تحولات را دنبال کردیم و برنامه ای را نوشته‌ایم.

جلیلی با بیان اینکه کشور امروز این ظرفیت را دارد که جهش پیدا کند و صرفاً اداره نشود، گفت: امروز رقییب ما کسی است که بخواهد کشور را متوقف و معطل کند و هر روز بهانه‌ای داشته باشد.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: کشور در هشت سال آینده نه‌تنها اداره بلکه باید یک جهش در شأن ملت ایران داشته باشد.

جلیلی درباره روش خود در مناظرات گفت: روش ما این است که با اقناع و اخلاق اسلامی، برنامه‌های خود را به مردم عزیز اعلام کنیم.

وی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات و تعقیب مناظرات و در نهایت انتخاب آگاهانه، می‌تواند کشور را به یک جهش قابل اعتنا برساند.

تعداد بازدید : 3

رقیب من مسببان وضعیت موجود کشور هستند/ باید از میراث انقلاب دفاع کنیم

محسن رضائی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران و قبل از آغاز اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: سالگرد 15 خرداد را گرامی می‌دارم؛ سالگردی که نقطه جدیدی در حیات سیاسی ملت ایران رقم خورد. 

وی افزود: من برای دفاع از ملت ایران و دفاع از میراث انقلاب به مناظرات ریاست جمهوری آمدم تا بتوانم برنامه‌های خود را اعلام کرده و حرف‌ها و نظراتم را مطرح کنم؛ به عنوان نماینده ملت و سرباز وطن، از این میراث بزرگ پاسداری خواهم کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه آمادگی کاملی دارم که با افرادی که وضعیت موجود در کشور را بوجود آورده رقابت کنم تصریح کرد: هرکدام از آقایانی که مقصر وضعیت موجود بوده و مسبب وضعیت موجود هستند رقیب من محسوب می‌شوند که یا خودشان مستقیماً در این انتخابات شرکت کرده باشند و چه نمادی از دولت‌ها و مجالس گذشته باشند که وضعیت کشور را به این روز رسانده‌اند.

رضائی تصریح کرد: من جز برای دفاع از ملت ایران و جز با زبان حقیقت گفتن مسیر دیگری را در پیش نخواهم گرفت، ولی در این رابطه بسیار قوی عمل خواهم کرد و هیچ‌ نوع مسامحه‌ای را به خودم راه نخواهم داد و امیدوارم که بتوانم وظیفه و مسئولیت سنگینی که شهدا بر دوش من گذاشته‌اند در این مناظرات ادا کنم.

تعداد بازدید : 7

آمده‌ام که زیر میز روش کشور داری بزنم

سیدامیرحسین زاده هاشمی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در بدو ورود به سازمان صداوسیما به منظور شرکت در مناظرات تلویزیونی طی سخنانی، اظهار داشت: من حل مشکل را در جابجا شدن اشخاص نمی‌دانم، مشکلات پایدارتر از اینهاست نوع کشورداری و حکمرانی ما مشکل دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی علیرغم توفیقاتی که داشته نظام اداری را نتوانسته براساس آرمان ها تغییر کند.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: برای تحول عظیم پا به میدان گذاشتم من صدای جوانان، زنان بانوان و دختران هستم.

این کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری اظهار داشت: صدای سربازان و آسیب دیدگان از بورس هستم، من رقیب خود را شخص نمی‌دانم، من به قول ضرغامی آمده ام تا زیر میز بزنیم البته نه میز اشخاص بلکه زیر میز روش کشور داری.

تعداد بازدید : 9

آمده‌ام برای مقابله با جریانی که تلاش می‌کند کشور را با سیاسی کاری اداره کنند

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در مناظرات انتخاباتی وارد صداوسیما شد.

وی در بدو ورود به ساختمان برگزاری مناظرات در جمع خبرنگاران گفت: من الان یک شهروند عادی هستم، تا چند روز پیش رئیس بانک مرکزی بودم. یک استاد دانشگاه هستم که آمدم در مقابل یک جریانی که تلاش می‌کنند کشور را با سیاسی کاری اداره کنند.

همتی اضافه کرد:‌ می‌خوام به آن‌ها بگویم بحران و مشکلات اقتصادی راه‌حل دارد.

وی ادامه داد: من آمده‌ام بگویم که به حصر ایران باید پایان دهیم آمدم بگویم که اقتصاد ایران را باید از حصر سیاست خارج کنیم. آمده‌ام بگویم که جوانها را باید از حصر مقررات خارج کنیم، آمده‌ام بگویم که نفتمان را باید از حصر آمریکا خارج کنیم و از همه مهمتر آمده‌ام بگویم که مردم را از حصر یک جریانی که پنج نامزدشان در این انتخابات حضور دارند خارج کنیم.

رئیس سابق بانک مرکزی دولت دوازدهم گفت: رقیب من همین ۵ نامزد هستند من رقیب ندارم ولی قهر مردم با صندوق مهمترین رقیب من است مردم عزیز اگر قهرشان را کنار بگذارند من رقیبی ندارم . ان‌شاء الله مردم پیروز این صحنه خواهند بود.

تعداد بازدید : 11
 

این حق مردم نیست که با این وضعیت اقتصاد و معیشت زندگی کنند

علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (15 خرداد) در بدو ورود خود به محل مناظرات انتخابات در صدا و سیما در جمع خبرنگاران گفت: امروز روز 15 خرداد را بزرگ می‌شمارم و بر امام و شهدا درود می‌فرستم. امروز می‌خواهم با استدلال و منطق و با عدد و رقم با کسانی که در حال رقابت هستند وارد مناظره شوم.

وی افزود: امروز مواردی را مطرح می‌کنم تا واقعیت تطبیق داده شد و شعار نباشد و به ارائه راهکار برای عبور از مشکلات خواهم پرداخت.

زاکانی گفت: توانمندی داخل کشور بالا است. اینکه چرا با این وضع اسفناک ارائه می‌شود، نشان از ناکارآمدی و قبیله‌سالاری است که من با این موارد رقابت خواهم کرد.

وی اضافه کرد: این حق مردم نیست که با این وضعیت اقتصاد و معیشت زندگی کنند، چرا که گرسنگانی داریم که باید سنگ بر شکم خود ببندند تا بتوانند بخوابند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله بتوانم در صورت پیروزی همین مشکلات کشور را برطرف کنم.

تعداد بازدید : 3

رقیب اصلی من آقای رئیسی است

محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران و قبل از آغاز اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: سعی می کنم صادقانه با مردم حرف بزنم و آنچه را که در دل مردم است با آنها در میان بگذارمو راهکارها را بگویم.

وی افزود: سعی می‌کنم در این مناظرات به آنهایی که در صحنه حاضر شدند و با این موارد آشنایی ندارند آشنا کنم که این عرصه مشکل است و باید سابقه، تحصیلات و تجربیاتشان به این کار بخورد.

مهرعلیزاده خاظرنشان کرد: فکر کنم تنها آقای رئیسی بر اساس نظرسنجی‌ها رقیب من باشد.

تعداد بازدید : 4
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
کسانی که می‌گویند افراد در ستاد او به دنبال سهم خواهی در دولت آینده هستند
1
0
ناشناس
Germany
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
زمین ز بتکده ها پُر شده است ابراهیم
دوباره دور تفاخر شده است ابراهیم
1
0
ناشناس
Germany
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
چرا به آقای رئیسی گفتید جناب آقای رئیسی اما به من نگفتید جناب آقای همتی.
1
0
دبیریان
Germany
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
در مورد افراد نجیب همیشه این گمان وجود دارد که بخاطر نجابتشان، حریف پرده در، بتواند در اقناع افکار عمومی موفقتر عمل کند و اخلاق مداری نقطه ضعف فرد نجیب در ساختار ذاتا تنش زای مناظرات تلقی می شود. اما راه میانه ای هم هست، راهی از جنس صراحت و عدالت و دوری از محافظه کاری های بی ثمر که امیدواریم توسط نامزدهای انقلابی پیموده شود.
1
0
ناشناس
Israel
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
آقای رضایی کمتر از انتظارات ظاهر شدند
1
0
ناشناس
Germany
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
چرا شما اینقدر با اصلاح طلبها دشمن هستید ؟در حالیکه اصلاح طلبها با شما دشمن نیستند ؟ چرا اینقدر فحش می دهید در حالیکه انها با احترام با شما صحبت می کنند ؟ شما می گویید سی سال است اصلاح طلبها همه کاره هستند . خوب اگر همه کاره بودند شما این سایت را نداشتید و جرات نمی کردید به انها اهانت کنید . شما می گویید ما اصول گرا هستیم . ولی نگفتید به کدام اصول گرایش دارید که توهین کردن را جایز می داند . شما خودتان را پیرو رهبری می دانید ولی یک مثال ندارید که رهبری به کسی توهین کرده باشد . شما اصلاح طلبها را چپ گرا می دانید در صورتیکه همه می دانند چپ گرا یعنی گرایش به بلوک شرق .و شما با افتخار به کمونیستها علاقه دارید . شما انواع و اقسام انگ برای اصول گراها تراشیده اید در حالیکه قران صریحا دستور داده و لا تنابزوا باالقاب. . شما همه پیامهای اخلاقی را سانسور می کنید و فقط حرف کسانی که توهین کردند منعکس می کنید . فاین تذهبون ؟؟؟؟؟؟؟؟/ درست کردن یک سایت مثل سایت شما که استاتیک است مثل اب خوردن است ودرست کردن یک سایت دینامیک و هوشمند یک ساعت کار دارد اما اینکه ادم مراقبت کند گناهی صورت نگیرد و حق الناسی اتفاق نیفتد مهم است . چرا اینقدر به اصلاح طلبها توهین می کنید ؟؟؟؟؟
1
0