۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۸۱۸۹۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

حرکت و پویایی دو ویژگی بارز دولت انقلابی است

حرکت و پویایی دو ویژگی بارز دولت انقلابی است
کرمانشاه - حجت الاسلام احمدی حرکت و پویایی خصیصه دولت انقلابی است، گفت: دشمنان در این روزها به شدت به دنبال حاشیه سازی برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هستند.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: دولتی که به عنوان دولت انقلابی و و همفکر با آرمان ها و اندیشه های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی روی کار بیاید بی شک هرگز پشت این انقلاب و نظام را خالی نخواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: دولت انقلابی و اسلامی اولویت خود را اقتدار انقلاب و نظام در همه ابعاد قرار می دهد و هرگز اجازه نمی دهد جایگاه نظام اسلامی و دینی در مقابل مستکبرین تنزل پیدا کند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه عنوان داشت: بنابراین اکنون کشور به شدت نیازمند یک دولت انقلابی و در کنار آن یک دیپلماسی سیاسی انقلابی است، زیرا این دیپلماسی هرگز اجازه نمی دهد که حقوق ملت مسلمان ایران توسط ایادی استکبار پایمال شود.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولتی که به نام دولت انقلابی روی کار خواهد آمد باید دارای ویژگی های بارزی نسبت به دیگر دولتهای قبلی باشد. دولت انقلاب باید از نیروهای حزب اللهی و انقلابی شکل گرفته باشد و از سوی دیگر توسعه همه جانبه انقلاب و نظام از دغدغه های دیگر آن است.

وی با اشاره به اینکه حرکت و پویایی خصیصه دولت انقلابی است، تاکید کرد: دشمنان در این روزها به شدت به دنبال حاشیه سازی برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هستند و به دنبال اشاعه این شبهه هستند که رییس جمهور معرفی شده است! و با این سخنان به دنبال کم فروغ کردن این انتخابات در کشور هستند، بنابراین شایسته است که ملت ایران در مقابل این زیاده گویی های دشمنان هوشمند باشند.

این استاد حوزوی عنوان کرد: امروز دشمن میدان جنگ و تقابل با انقلاب را کاملا تغییر داده است به گونه ای که به پیچیده ترین روش های جنگی روی آورده است که مهمترین و بارزترین این روشها جنگ نرم و رسانه ای علیه این ملت و نظام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: یکی از ویژگی های جمهوری اسلامی توجه به مذاهب اسلامی و اقلیت های دینی در کشور است به گونه ای که برای 160 هزار اقلیت دینی در کشور 5 نماینده در مجلس داریم و برای 280 شهروند مسلمان یک نماینده داریم که این نشان می دهد که نگاه انقلاب به اقلیت های دینی در کشور یک نگاه منطقی و مسالمت آمیز است./1400/

ارسال نظرات