۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۶۸۱۹۴۵
عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی مطرح کرد؛  

شاخص های مدیر موفق اسلامی

شاخص های مدیر موفق اسلامی
حجت الاسلام نادری به تبیین شاخص های مدیر موفق و اسلامی پرداخت و گفت: رییس جمهور اصلح باید تمام ویژگی های مدیر موفق و اسلامی را دارا باشد.

حجت الاسلام محمدمهدی نادری قمی، عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی(ره)، در گفت وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به تبیین شاخص های مدیر و رییس جمهور کارآمد و اسلامی پرداخت و گفت: در دانش مدیریتی مدیر موفق فردی است که قاطعیت در مدیریت داشته و همچنین تنها به مدیریت پشت میز اکتفا نکند و حضور در صحنه و میدان عمل داشته باشد.

عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) ابراز داشت: مدیر موفق فردی است که دستورات و ابلاغیه به نهادها و زیر دستان خود داده و آن را پیگیری و دنبال کند؛ زیرا این پیگیری‌ها سبب اقدام عاجل زیر دستان مدیر خواهد شد.

حجت الاسلام نادری ابراز داشت: شفافیت در حکمرانی و مدیریت، پرهیز از دادن وعده ها و وعیده های غیر عملی و توخالی، عزم راسخ مقابله با فساد، بهره گیری از کارشناسان و نخبگان در مدیریت، از جمله مهم ترین شاخص های مدیر موفق است.

وی با بیان اینکه سبک مدیریت در جهان امروز تغییر کرده، گفت: امروز سازمان ها و نهادهایی موفق عمل می کنند که تحول های نوینی در مدیریت سازمانی خود ایجاد کردند.

عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) با بیان اینکه ساده زیستی و مردمی بودن مهمترین شاخص های مدیریت اسلامی بوده، افزود: مردم باید فردی در انتخابات ریاست جمهوری گزینش کنند که تمام ویژگی های مدیر موفق و اسلامی را داشته و همچنین از زندگی ساده و چهره مردمی برخوردار باشد./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
ازدواج با شما، مسکن با ما!
0
0