۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۸۱۹۹۱
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه:

مردم رییس جمهوری می‌خواهند که کشور را از بی‌کفایتی‌ها برهاند

مردم رییس جمهوری می‌خواهند که کشور را از بی‌کفایتی‌ها برهاند
کرمانشاه - حجت الاسلام فاضلی گفت: مردم فردی را برای پست ریاست جمهوری می‌خواهند که اهل برنامه و کار باشد و بتواند که کشور را از بی‌کفایتی‌ها برهاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در دیدار با جمعی از دست اندرکاران انتخابات در استان کرمانشاه اظهار داشت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران که حدود 11 روز کمتر به آن باقی است، از حساسیت های بسیار بالایی برخوردار است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه افزود: این حساسیت‌ها را می‌توان در بخش‌های مختلف تقسیم و تفسیر کرد، مهمترین و اصلی‌ترین اهمیت این انتخابات، وضعیت کنونی کشور است، امروز کشور به شدت نیازمند یک نیروی تازه نفس، انقلابی، جوان، متخصص و متعهد دارد.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: برای دشمنان نیز از این جهت این انتخابات بسیار مهم است که انتخاب شخصی انقلابی و متعهد می‌تواند حضور آنان در منطقه را تغییر دهند، بنابراین دشمنان سعی می‌کنند که مهره‌ای منفعل و همسو با برنامه‌های استعماری خود را روی کار بیاید.

حجت الاسلام فاضلی ادامه داد: دشمن تمام سعی و تلاشش را خواهد داشت که مردم در انتخابشان اشتباه کنند تا با این کار پیشاپیش جلوی زیان‌های احتمالی که متوجه‌اش می‌شود را بگیرد و عملا در رسانه‌های خود این مهم را دنبال می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه با اشاره به برگزاری اولین دور از مناظره 7 نامزد ریاست جمهوری، عنوان داشت: مهمترین و اصلی ترین موضوعی که در مناظره‌ها که با مخاطب چند ده میلیونی روبروست، این می‌باشد که نامزدهای انتخاباتی برنامه‌های کاربردی برای دولت خود را به صورت منسجم، علمی و مستدلل بیان کنند و از فرافکنی و سخنان کلی پرهیز کنند، زیرا مردم این مناظره‌ها را نگاه می‌کنند و معمولا فرد و نامزد اصلح خود را از بین این برنامه انتخابات می‌کنند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی باید برنامه‌های خود برای اداره آینده کشور را تشریح کنند و از پرداختن به حواشی و گذشته پرهیز کنند، زیرا برخی از نامزدها متاسفانه به دنبال تغییر نفس وجودی این مناظره‌ها هستند.

حجت الاسلام فاضلی خاطرنشان کرد: ملت ایران امروز کاندیدا و فردی را برای پست ریاست جمهوری می‌خواهد و می‌پسندد که اهل برنامه و کار باشد و بتواند که کشور را این این چاله‌ای که به علت بی‌کفایتی برخی از مدیران در آن افتاده‌اند، دربیاورند./1400/

 

ارسال نظرات