۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۶۸۲۰۰۹
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان مطرح کرد؛

رسالت حوزه علمیه در زمینه پر رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات

رسالت حوزه علمیه در زمینه پر رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات
لرستان - عزیزی گفت: حوزه علمیه با توجه به رسالت تبلیغی که دارد، نقش بسزایی در زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن انتخابات و اهمیت بصیرت افزایی از سوی طلاب و مبلغان در جامعه بیان داشت: در سایه فعالیت های تبلیغی و بصیرت بخشی تلاش می شود زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی فراهم شود.

حضور پای صندوق های رأی لازمه انتخاب اصلح است

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: حضور مردم پای صندوق های رأی امری ضروری برای انتخاب اصلح و مقابله با توطئه های دشمن است.

وی ادامه داد: انتخاب اصلح در سایه مشارکت حداکثری مردم فراهم می شود و حوزه علمیه، طلاب و مبلغان در این زمینه رسالت خطیری بر دوش دارند.

عزیزی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را امری مهم برای تداوم راه انقلاب خواند و گفت: این حضور سبب ایجاد یأس و ناامیدی بین دشمنان خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: روحانیت، طلاب و مبلغان با بیان شاخص های انتخاب اصلح و تبیین نقش و اهمیت حضور مردم در انتخابات مشارکت مردم را پر رنگ سازند.

وی به برگزاری نشست هایی با موضوع انتخابات 1400 در حوزه علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: این نشست ها با موضوع  انتخابات ۱۴۰۰ ریزش ها یا رویش ها»، تحلیل و تشریح انتخابات از منظر ارزش های دینی و اسلامی و حضور تبلیغی یا تحلیلی طلاب در صحنه های انتخاباتی برگزار می شود.

عزیزی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و بیان و تشریح شاخصه های انتخاب اصلح و سیاسی تحلیلی انتخابات ۱۴۰۰ از دیگر نشست های برگزار شده در جمع طلاب هستند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: تا زمان برگزاری انتخابات این نشست ها به صورت متناوب در مدارس علمیه خواهران برگزار خواهد شد./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات