۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۸۲۰۹۲
امام جمعه شهرستان کنگاور:

بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات خسارت‌های بسیاری برای کشور به‌دنبال دارد

بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات خسارت‌های بسیاری برای کشور به‌دنبال دارد
کرمانشاه - حجت الاسلام لروند با اشاره به اینکه بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات خسارت‌های زیادی برای کشور به دنبال دارد، گفت: شرکت در انتخابات برای همه ما تکلیف ملی و دینی است.

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: انتخابات یکی از بارزترین و مبرهن ترین جلوه های مردمسالاری دینی در انقلاب اسلامی است و همین امر باعث شده است که بسیاری از دشمنان این نظام همواره به دنبال حاشیه سازی برای این رویداد بزرگ ملی باشند.

امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: از همان روزهای نخستین زمزمه ثبت نام افراد برای کاندیداتوری ریاست جمهوری هجمه های دشمنان علیه انقلاب به ویژه شورای نگهبان به صورت منسجم آغاز گردید و این نهاد مورد اتهام و تهمت های فراوانی قرار گرفت.

وی افزود: تاسفبار اینکه بیشتر این اتهامات از سوی افراد و جریانات داخلی علیه شورای نگهبان انجام می‌گردید که این کار به نوعی جفا علیه انقلاب، نظام و شورای نگهبان بود.

این استاد حوزه علمیه در ادامه با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نسبت به دیگر ادوار انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت خاصی برخوردار است، تاکید کرد: از یک سو فشارهای بی سابقه دشمنان خارجی و اعمال تحریم های بسیار شدید و در مقابل جبهه گیری برخی از فریب خوردگان داخلی انتخابات 28 خردادماه جاری را برای همه ما حساس کرده است.

حجت الاسلام لروند بیان داشت: از سوی دیگر دشمن با استفاده از تمام توان رسانه ای خود و با تشکیل کارگروه های بزرگ و تخصصی به نوعی یک جنگ روانی علیه انتخابات ریاست جمهوری در ایران را مدیریت می کند.

امام جمعه شهرستان کنگاور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین براساس شواهد هم اکنون تیم های بزرگی متشکل از کارشناسان فضای مجازی در کشور آلبانی به صورت شبانه روز در حال رصد انتخابات ایران و در کنار آن انجام عملیات تخریبی در حوزه رسانه و اخبار با محوریت انتخابات ریاست جمهوری هستند و این افراد همان منافقان و عوامل ضدانقلاب هستند که هر از چندگاهی برای ملت ایران اشک تمساح می ریزند ولی با نگاهی به اعمال جنایتکارانه آنان در هشت سال دفاع مقدس به خوبی به کارنامه پلید و ضدانسانی آنان علیه هم وطنانمان پی می بریم.

این استاد حوزه علمیه عنوان داشت: بنابراین شایسته و ضروری است که با توجه به این حجم از تلاش دشمنان برای ایجاد فضای یاس و ناامیدی در این روزها، همه در 28 خردادماه با حضوری تاریخی در پای صندوق های رای هم جواب دندان شکنی به دشمنان بدهیم و هم اینکه بیعتی دوباره با نظام و انقلاب داشته باشیم.

حجت الاسلام لروند با اشاره به اینکه بی تفاوتی به مباحث کلانی همانند انتخابات خسارت های بسیاری برای کشور به دنبال دارد، عنوان کرد: شرکت در انتخابات 28 خردادماه برای همه ما تکلیف ملی و دینی است. تنها با حضور پرشور و البته با بصیرت ما در پای صندوق های رای است که می توان سرنوشت و آینده خوبی برای کشور رقم زند، بنابراین شایسته نیست در این میان به خاطر مشکلاتی که نتیجه بسیاری از مسایل است با صندوق های رای قهر کنیم، زیرا قهر کردن با صندوق های رای همان خواسته و هدف دشمنان و سرویس های جاسوسی غربی ها، صهیونیست ها و آمریکایی هاست./1400/

ارسال نظرات