۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۶۸۲۱۳۴
مدیر حوزه علمیه مازندران:

بی اخلاقی در مناظرات در شأن نظام اسلامی نیست

بی اخلاقی در مناظرات در شأن نظام اسلامی نیست
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی در مناظرات تأکید کرد و گفت: نامزدها به جای حاشیه رفتن، برنامه ارائه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تأکید کرد.

وی با بیان این که حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی، خنثی کننده بسیاری از توطئه ها و دشمنی ها علیه نظام و انقلاب خواهد بود، افزود: انتخابات تبلور عینی حضور مردم در تعیین سرنوشت خود است.

استاد حوزه علمیه مازندران با انتقاد از کسانی که مردم را تشویق به رأی ندادن می کنند، خاطرنشان کرد: رأی دادن حق هر ایرانی است و مردم ما با هر تفکر و گرایشی باید در تعیین سرنوشت خود شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که کسانی که به هر دلیلی مردم را نسبت به آینده کشور و انقلاب ناامید و مأیوس می کنند به طور حتم در زمین دشمن حضور دارند، تصریح کرد: به جای تزریق ناامیدی در جامعه باید مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنیم.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور مردم در انتخابات به نظام و انقلاب اقتدار بیشتری خواهد بخشید، افزود: مردم ما باید هم صدا با مقام معظم رهبری در این انتخابات حضوری حداکثری داشته باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه به دلیل عملکرد ضعیف برخی مسؤولان، امروز مردم ما با مشکلات معیشتی بسیاری مواجه هستند، گفت: به طور حتم این حضور می تواند عامل تغییری در کشور باشد که نتیجه آن رفاه و آرامش ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که مشکلات امروز کشور قابل حل است، ادامه داد: اگر نگاه مسؤولان تغییر کند با ظرفیتی که امروز در کشورمان وجود دارد می توانیم از مشکلات عبور کنیم.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه بسیاری از مسؤولان در طول هشت سال اخیر همه دغدغه و تلاش آنها مذاکره و تعامل با چند کشور غربی بوده است، افزود: تجربه ثابت کرده مذاکره با غرب نتیجه ای برای ملت ایران در بر نخواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که راه برون از مشکلات اقتصادی، تکیه بر توان داخلی برداشتن موانع تولید در کشور است، ادامه داد: امروز وقت شعار نیست، بلکه کشور به مدیریت انقلابی، تلاشگر، ضد فساد و بی عدالتی و تحول خواه نیازمند است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، انتخابات را فرصتی برای تغییر وضعیت فعلی دانست و خاطرنشان کرد: مردم با تحقق حضور حداکثری و انتخاب اصلح می توانند کشور را به مسیر صحیح خود بازگردانند و از مشکلات امروز جامعه بکاهند./950/

ارسال نظرات