۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۸۲۱۸۴
مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب:

رییس جمهور آینده باید دارای روحیه جهادی، انقلابی و استکبارستیزی باشد

رییس جمهور آینده باید دارای روحیه جهادی، انقلابی و استکبارستیزی باشد
کرمانشاه - حجت الاسلام کرمی نیا گفت: باید فردی را به عنوان رییس جمهور انتخاب کنیم که توانایی حل مشکلات را داشته باشد و نیز از روحیه انقلابی و استکبارستیزی برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا امروز در نشست با جمعی از فعالان سیاسی شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در ایران نماد بارز و مبرهن مردم سالاری دینی است و همین امر باعث شده است که بخش اعظمی از تبلیغات دشمنان در بحث جنگ نرم خنثی شود.

مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب ادامه داد: با این وجود باید متوجه باشیم که در بحث انتخابات و دیگر رویدادهای ملی دشمنان ساکت نبوده و نخواهند بود و امسال نیز با توجه به حساسیت بالای انتخابات ریاست جمهوری شاهد هجمه های بزرگ تبلیغاتی از سوی دشمنان هستیم.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: تنها راه مبارزه با این هجمه های دشمنان انقلاب و ملت ایران، حضور پرشور و هوشمندانه در پای صندوق های رای است و با انتخاب نامزدی اصلح و انقلابی می توان تمام امیدهای دشمن را به یاس تبدیل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم حضور مستمر روحانیون، طلاب و فعالان سیاسی و فرهنگی در این برهه تاریخی، اظهار داشت: کسانی که به نوعی مورد اعتماد جامعه هستند باید با حضور خود در جلسات و نشست ها ویژگی های نامزد اصلح و انقلابی را برای مردم تبیین کنند تا ان شاء الله دولت آینده، دولتی انقلابی و برآمده از بطن جامعه باشد.

حجت الاسلام کرمی نیا عنوان کرد: در مقابل دشمنان سعی دارند که گزینه اصلی و اصلح که بی شک زمینه توسعه و اقتدار نظام را بیش از پیش فراهم می کند را به گونه ای در نزد افکار عمومی تغییر دهند، لذا انتخاب ما باید همراه با بصیرت باشد.

مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب گفت: کشور در حال حاضر درگیر بسیاری از مشکلات است که بخشی از آن حاصل تحریم های ناجوانمردانه دشمنان و بخش بزرگتری از آن نتیجه عدم مدیریت درست و اصولی دولتمردان است، لذا باید فردی را به عنوان رییس جمهوری انتخاب کنیم که توانایی حل مشکلات موجود را داشته باشد و در ضمن از روحیه انقلابی و استکبارستیزی برخوردار باشد./1400/

ارسال نظرات