۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۸۲۲۰۴
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

اصل اول در انتخابات مشارکت حداکثری است

اصل اول در انتخابات مشارکت حداکثری است
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در جمع ائمه جمعه آذربایجان شرقی گفت: اصل مشارکت حداکثری لازمه اقتدار ایران در مجامع بین المللی و اصل دوم انتخاب اصلح است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آل هاشم، در سومین همایش ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی گفت: حضور و مشارکت حداکثری برای نهاد امامت جمعه اصل اول و اساسی در انتخابات است.

وی ادامه داد: تریبون نماز جمعه سنگر و خاکریز دفاع از حملات و هجمه های روحی و روانی دستگاه های عریض و طویل تبلیغاتی دشمنان است و ائمه جمعه در خط مقدم این جنگ روانی هستند.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: اصل مشارکت حداکثری لازمه اقتدار ایران در مجامع بین المللی و اصل دوم انتخاب اصلح است.

وی خاطر نشان کرد:  بررسی سابقه و عملکرد نامزدها در طول دوران مدیریتشان می تواند نامزد اصلح را مشخص کند، کارنامه نامزدها گویای موفقیت یا شکست آنها در طول چندین سال مسئولیت شان است و می توان آینده مدیریتی وی را حدس زد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی افزود:  ائمه جمعه امید را در دل مردم زنده کنند امید و نگاه خوش بینانه به آینده کلید قفل های کشور است.

وی ادامه داد: مردم باید نسبت به آینده نظام امیدوار باشند این نظام اسلامی دارای نقشه راهی همچون قرآن ، پشتیبانی چون ولی فقیه و چشم اندازی چون ظهور حضرت صاحب الزمان دارد.

امام جمعه تبریز افزود: تخریب وحدت ملی تضعیف روح امید به آینده در ذهن مردم و سیاه نمایی و تاریک نشان دادن آینده سه راهبرد تبلیغی خصمانه دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: مردم همیشه پای کار انقلاب بوده و هستند ، این ناراحتی ها و نگرانی ها از وضعیت اقتصادی باعث قهر مردم از انتخابات نمی‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: این انقلاب حاصل مبارزات ضداستکباری دوران انقلاب و دفاع مقدس این ملت شریف است و باز هم با حضور حداکثری جنگ تبلیغاتی دشمن را خنثی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد:  امید به آینده باید به خصلت عمومی تبدیل شود و این مهم محقق نمی شود جز با عمل به وعده ها و عملکرد درست مسئولان هدف اصلی دشمن از تحت فشار قرار دادن روح و روان ملت نا امید سازی و مایوس کردن به تنها نظام اسلامی دنیا است.

 امام جمعه تبریز افزود: برخلاف تصور دشمنان انقلاب، همچون سالهای گذشته و تمام برهه های حساس انسجام ملی شکل خواهد گرفت و شاهد مشارکت حداکثری خواهیم بود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
می بایستی حسن روحانی و ژنرال های دولتش و حامیانشان از جمله زنگنه و خاتمی و …. بخاطر خسارات جبران ناپذیری که به کشور و نظام در طول ۸ سال گذشته تحمیل نموده اند و باعث دلسردی و یاس مردم شده و موجبات بی اعتمادی مردم به نظام و آینده کشور را فراهم آورده اند در اسرع وقت محاکمه شوند.
1
0