۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۶۸۲۲۲۲
بسته انتخاباتی رسا؛

از سنگ تمام اهوازی ها برای «سید محرومان» تا کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی

از سنگ تمام اهوازی ها برای «سید محرومان» تا کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی
در این بسته، اخباری شامل، سنگ تمام اهوازی ها برای سید محرومان و «نامزدهای پوششی» کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی تقدیم خوانندگان می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در حال حاضر کمتر رسانه ای را سراغ داریم که به انتخابات نپرداخته باشد و به نوعی از دیدگاه خود به تحلیل های انتخاباتی از برنامه ها و کارنامه های کاندیداها نپردازد.

با نزدیک شدن به روز انتخابات و پس از برگزاری دو دور از مناظات کاندیداها شاهد اقبال مردم به مسأله انتخابات و دغدغه مندی آنها برای انتخابی شایسته هستیم.

ملت شریف ایران علی رغم همه مشکلاتی که برای آنها به وجود آمده با امید نسبت به آینده مملکت و الهام گیری از بیانیه گام دوم انقلاب آرام آرام خود را برای حضوری پرشور در انتخابات آماده کرده و امید دارند با انتخابی شایسته، دولت جوان و حزب اللهی را در راستای دولت سازی اسلامی و تحقق ایران قوی رقم بزنند.

در این بسته انتخاباتی، اخباری شامل، سنگ تمام مردم اهواز برای سید محرومان، «نامزدهای پوششی» کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی، خیانت مدعیان اعتدال به سرمایه اجتماعی، اظهارات انتخاباتی کاندیداها، حمایت علمای اهل تسنن استان بوشهر از رئیسی و دعوت کارگزاران از جلیلی برای مناظره را تقدیم خوانندگان گرامی خواهیم کرد.

تعداد بازدید : 7

سنگ تمام مردم اهواز برای سید محرومان

آیت الله سیدابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته در ورزشگاه تختی اهواز حضور یافت و با استقبال گسترده مردم قرار گرفت.

وی در این اجتماع عظیم گفت: خوزستان می‌تواند قطب کشاورزی، صنایع و گردشگری باشد، اما جوانان آن معطل کار هستند آیا امکانات نیست؟ خیر حلقه مفقوده مدیریت کارآمد انقلابی است.

از سنگ تمام اهوازی ها برای «سید محرومان» تا کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی!

کسی را انتخاب کنیم که اهل کنار آمدن با عهدشکنان نباشد

آیت الله موسوی اصفهانی استکبارستیزی را از شاخصه های اصلی کاندیدای اصلح برشمرد و ادامه داد: باید کسی را انتخاب کنیم که اهل کنار آمدن با دشمنان و عهدشکنان نبوده و همواره در پی مذاکره نباشد؛ امروز متأسفانه بعضی از آقایان هستند که علی رغم عهد شکنی های پی در پی دشمن باز هم به ادامه مذاکرات مشغول هستند.

نماینده خبرگان با بیان اینکه ما باید طبق رهنمودهای رهبری راه 43 ساله مقاومت را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: امروز باید در مقابل استکبار استقامت داشته باشیم و انقلاب را به عنوان امانت الهی به دست صاحب اصلی آن، امام زمان(عج) بسپاریم.

وی با تأکید بر لزوم حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق های رأی و با بیان اینکه بهترین راه حل مشکلات کشور مشارکت حداکثری در انتخابات است، توطئه های دشمن برای کاهش مشارکت مردم را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: قهر از انتخابات اوضاع را بدتر می کند؛ ما 250 هزار شهید برای انقلاب داده ایم و در برابر آنها مسؤول هستیم.

سوء اخلاق برخی نامزدها، بهترین دلیل عدم صلاحیت آنها نزد مردم است

آیت الله رشاد با بیان اینکه مهمترین مسأله حضور حداکثری پای صندوق های رای است، گفت: سوء اخلاق برخی نامزدها در فعالیتهای انتخاباتی بهترین دلیل عدم صلاحیت آنها نزد مردم است.

«نامزدهای پوششی» کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی

روزنامه شرق در مطلبی نوشت:«جبهه اصولگرایان با چهار نامزد وارد عرصه انتخابات شده است که از این چهار نفر فقط ابراهیم رئیسی نامزد اجماعی آنها اعلام شده و سازوکارهای ائتلافی اصولگرایان و احزابشان همگی متفق‌القول گفته‌اند از او حمایت می‌کنند؛ اما درکنار او، سه نامزد اصولگرای دیگر یعنی علیرضا زاکانی، سعید جلیلی و امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی نیز هستند که مشخص نیست برای چه سبد رأیی در حال جنگیدن هستند؟ به این سه نفر لقب نامزد پوششی رئیسی داده شده است؛ به این شکل که به احتمال زیاد، قبل از روز انتخابات به نفع او کناره‌گیری کنند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«ناصر همتی، نامزد نزدیک به جریان اصلاح‌طلب که با عنوان مستقل وارد عرصه انتخابات شده ولی هم‌زمان از حمایت حزب کارگزاران سازندگی برخوردار است، در نخستین مناظره انتخاباتی خود اعلام کرد با سه نامزد پوششی مناظره نمی‌کند، مگر اینکه آنها امضا بدهند تا آخر رقابت‌ها خواهند ایستاد. او زاکانی را سوپرپوششی خطاب کرده بود. او گفت پاسخ این افراد را نخواهد داد».

از سنگ تمام اهوازی ها برای «سید محرومان» تا کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی!

طیف اصلاح طلب در سال 96 با تاکید بر اینکه «اسحاق جهانگیری» نامزد پوششی روحانی است، از وی تعریف و تمجید کرده و مدعی بودند که جهانگیری با ایثار و ازخودگذشتگی در مناظره های انتخاباتی حضور یافت.

دولت روحانی در سال 96 در اقدامی بی سابقه با دو کاندید- رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور- در انتخابات حضور یافت و نهایتا جهانگیری پس از پایان مناظره ها به نفع روحانی از کاندیداتوری انصراف داد.

نکته قابل تأمل اینجاست که «مصطفی هاشمی طبا» فعال سیاسی اصلاح طلب که در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ کاندید شده بود، با این که از نامزدی انصراف نداد، اعلام کرد که خودش به روحانی رای می دهد!

حالا همان جماعتی که در سال 96 کاندیدای پوششی را پایه گذاری کرد و شخصی که کاندیدای پوششی شده بود را یک قهرمان جلوه داد و از ایثار و ازخودگذشتگی او تمجید کرد، حالا فریاد وامصیبتا سر داده که چه نشسته اید که طیف مقابل با کاندیدای پوششی در رقابت های انتخاباتی حضور یافته است!

«علیرضا زاکانی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در دومین مناظره در پاسخ به ادعای همتی مبنی بر حضور کاندیداهای پوششی، گفت:«خیلی شیک می‌گویند که این ۵ نامزد یکی هستند. آقای همتی من در مناظره قبلی به شما توضیح دادم این بار دیگر توضیحی نمی‌دهم اگر ما نامزد پوششی هستیم شما نامزد روکشی هستید که آمده‌اید ۸ سال فاجعه‌ای که بر سر ملت آورده‌اید را روکش کنید».

زاکانی در ادامه گفت:«شما جرأت مناظره با من را ندارید و به آن کسانی که به شما یاد داده‌اند که این حرف‌ها را بزنید بگویید که شما نمی‌خواهید مشت کسی را باز کنید، ما مشت آنها را باز خواهیم کرد».

با توجه به موارد مذکور، اصرار اصلاح طلبان در بکارگیری کلیدواژه نامزدهای پوششی صرفا ترفندی برای مظلوم نمایی در زنگ حساب دولت است.

خیانت مدعیان اعتدال به سرمایه اجتماعی

سید طاها علوی تحلیلگر مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: متأسفانه عملکرد دولت تدبیر و اُمید در این زمینه با وجود همه ادعاها، آن طور که باید و شاید در بحث حفظ و حراست از سرمایه اجتماعی قابل دفاع نبوده، کما این که حتی برخی معتقد به خیانت مدعیان اعتدالی در این خصوص هستند.

به هر صورت آن چه در حال حاضر حائز اهمیت است این که کاندیداها و هواداران آن ها در بحث تبلیغات انتخاباتی به گونه ای رفتار کنند که در سایه اخلاق مداری و عقلانیت سیاسی و البته التزام به باورهای انقلابی، مردم را به آینده روشن کشور امیدوار کنند و ان شاء الله به این وسیله زمینه روی کارآمدن رئیس جمهوری خدوم، صادق و شایسته برای ایرانیان عزیز فراهم گردد.

از سنگ تمام اهوازی ها برای «سید محرومان» تا کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی!

آیت الله رئیسی: دولت ما خدمتگزار خواهد بود؛ نه منت‌گذار

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه امید از دست رفته باید برگردد و این امید با سخنرانی بر نمی‌گردد بلکه با عمل و اجرا برمی‌گردد،‌ گفت: این امید قابل برگشت است و باید امروز اعتماد مردم به نظام و دولتمردان باید حاصل شود و این اعتماد زمانی حاصل می شود که همراه با اقدام و عمل باشد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ضمن تاکید بر اینکه فقر برای مردم قابل تحمل نیست و باید فقر را از چهره زیبای کشور بزداییم و تبعیض و فاصله‌های طبقاتی محصول بی‌عدالتی است، گفت: ‌البته درمورد عدالت زیاد می‌توان صحبت کرد ولی در اجرا اگر کسی بتواند اصحاب ثروت و قدرت و پارتی و ارتباطات ناسالم را کار بزند و دولت مردمی پایان فساد و رانتخواری شود مردم به اجرای عدالت امیدوار می شوند و قطعا برکات الهی نازل خواهد شد.

وی تاکید کرد: کارگزار نمی‌تواند در تهران بنشیند و برای همه مناطق تصمیم بگیرد و یکی از موفقیت‌‌های علمای شیعه و سنی به دلیل این است که در درون مردم هستند و با مردم ارتباط دارند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ضمن تاکید بر اینکه انسجام ما برای دنیا پیام دارد که ما در کنار هم هستیم و مشکلاتمان را باهم حل خواهیم کرد،‌ گفت: هرچه انسجام بین دولت و ملت و علما بیشتر شود در گره گشایی زندگی مردم تاثیرگذار است و به مردم و جوانان که حالشان گرفته شده و ناامیدند بگویید در انتخابات شرکت کنند چون رای بالای به دولت پشتوانه بسیار مهمی برای کارآمدی دولت است.

رئیسی تاکید کرد: دولت ما دولت منت‌گذار نخواهد بود و ان‌شاءلله دولت خدمتگزار خواهد بود.

کارت سبز رئیسی برای بیماران

رئیسی معتقده که اقتصاد و بازار را نباید به اتفاقاتی که آنور مرز رخ می‌دهد، بند کرد. او گفته زندگی مردم باید قابل پیش‌بینی و دارای ثبات باشد. نمی‌شود در اتاق در بسته برای مردم تصمیم بگیریم.

رئیسی یکی از دغدغه‌های مردم را هزینه‌های درمانی عنوان کرده و گفته: برای کاهش هزینه درمان بیماران حتما "کارت سبزی" تهیه خواهد شد که دارای اعتبار مالی است و با این اقدام حتما مشکل پذیرش و درمان بیماران مرتفع می شود.

او به این نکته هم تأکید کرده که ستادهای انتخاباتی او لزوماً آیینه و نماد دولت آینده‌اش نیستند و فضای ستادها در واقع فضای دولت او نیست. او گفته: ما برای انتخاب همکاران دولت شاخص هایی مانند انقلابی بودن، کارآمد بودن و متخصص بودن را ملاک قرار می دهیم.

رئیسی امروز از ستادهای مردمی خود خواسته که بنرهای تصاویرش را جمع‌آوری کنند وهزینه‌های تبلیغاتی این ستادها برای خانواده‌های نیازمند و محروم هزینه شود.

نباید در سلامت نگاه حداقلی داشته باشیم

جلیلی معتقده که سلامت موضوعی نیست که در آن نگاه حداقلی داشته باشیم. او گفته برای ارتقاء سلامت مردم باید 2 موضوع را مورد توجه قرار داد. اول افزایش سطح سلامت و دیگری توزیع سلامت عادلانه باشد. باید در بخش هزینه درمان اولویت را ابتدا به مراقبت‌های اولیه بهداشتی و پیشگیری قبل از درمان داد.

جلیلی گفته: نتیجه انتخاب می‌تواند اداره حداقلی کشور باشد و یا نه می‌تواند با استفاده درست از ظرفیت‌ها منجر به یک ارتقا و جهش در چهار سال آینده شود.

به 451 شهرستان اختیار مالی و مدیریت می‌دهم

زاکانی اولویت دیپلماسی دولت خود را کشورهای همسایه و محور مقاومت عنوان کرده. او رویکرد دولت خود را نسبت به غرب تعاملی و محترمانه و نسبت به شرق رو اساسی خوانده است.

او گفته که با دادن اختیارات مالی و مدیریتی به ۴۵۱ شهرستان کشور، در مدت زمان کوتاه شاهد تحولی چشمگیر در چهره کشور خواهیم بود.

هیچ قومی در دولت من بدون نماینده نخواهد بود

محسن رضایی این وعده را داده که هیچ قوم و استانی در دولت من، بدون نماینده نخواهد بود. او گفته: از برادران اهل سنت، اعراب، ترک ها، بلوچ ها، کردها و همه استان ها وزیر و معاون وزیر خواهیم داشت.

طرح مهر سلامت در دولت سلام

قاضی زاده هاشمی هم از اجرای طرح مهر سلامت در دولتش خبر داده و گفته: از زمان تأسیس دولت تا 22 بهمن پرونده کرونا را جمع می‌کنیم. او درباره کاهش هزینه درمانی مردم هم گفته که هزینه درمان و مراقبت افراد بالای 70 سال را رایگان می‌کنیم.

یارانه قشر برخوردار باید حذف شود

مهرعلیزاده معتقده که یارانه قشر برخوردار باید حذف شود، او گفته: مبلغ یارانه برای ۳ دهک بالا اصلا چیزی نیست و هدر رفتن پول است. ما این پول را باید بگیریم و کسری بودجه را برطرف کنیم و بعد به شرکت‎های متوسط و کوچک تسهیلات ارزان بدهیم تا ۷۰ درصد ظرفیت معطل صنعت راه بیفتد.

شیفت از سیاست به اقتصاد

همتی معتقده که مشکل اساسی در کشور این است که سیاست بیش از حد بر اقتصاد حاکم است. او گفته: اولویت نخست خود را حاکم کردن تصیمات اقتصادی بر سیاسی در استان‌ها، برداشتن نگاه سیاسی از استان‌ها قرار داده‌ام.

حمایت ۵۰ هزار نفر از کادر پرستاری مدافع سلامت از آیت‌الله رئیسی

۵۰ هزار نفر از کادر پرستاری مدافع سلامت، از ریاست جمهوری حضرت آیت‌الله رئیسی با شعار «سید مظلومان؛ حامی پرستاران» حمایت کردند.

کاندیداتوئیت|از پاسخ محسن رضایی به دختر شهید باکری تا کنایه زاکانی به شاهکار روحانی

از سنگ تمام اهوازی ها برای «سید محرومان» تا کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی!

 

از سنگ تمام اهوازی ها برای «سید محرومان» تا کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی!

 

از سنگ تمام اهوازی ها برای «سید محرومان» تا کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی!

 

از سنگ تمام اهوازی ها برای «سید محرومان» تا کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی!

 

از سنگ تمام اهوازی ها برای «سید محرومان» تا کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی!

 

از سنگ تمام اهوازی ها برای «سید محرومان» تا کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی!

 

حمایت علمای اهل تسنن استان بوشهر از رئیسی

جمعی از علما و شیوخ اهل تسنن استان بوشهر: با توجه به آشنایی و نگاه ویژه آیت‌الله رئیسی به قومیت‌ها و مذاهب کشور، برادران و خواهران اهل سنت حمایت خود را از ایشان اعلام می‌دارند.

ادعای جالب آسوشیتدپرس

آسوشیتدپرس نوشته عبدالناصر همتی در مصاحبه با این رسانه گفته چنانچه در انتخابات پیروز شود مایل است با جو بایدن دیدار کند، اما «لازم است آمریکا سیگنال‌های بهتر و قوی‌تری ارسال کند.»

همتی با روحانی اختلافی نداشت!

محمود واعظی هم امروز از خبرساز‌ها بود، او اظهارات همتی مبنی بر اینکه او به دلیل اختلاف نظر با روحانی عزل شده را تکذیب کرده و گفته اتفاقا آقای همتی می‌خواست برای حضور در انتخابات مرخصی بگیرد تا اگر رای نیاورد، مجددا بر سر کار برگردد. او از مناظره‌ها هم انتقاد و تأکید کرده که در این مناظره هدف اشخاص زدن و تخریب دولت بود.

ورود قالیباف، نمکی و سردار رحیمی به مناظره‌ها!

با توجه به مطرح شدن موضوع کرونا و سلامت مردم در مناظره دوم، وزیر بهداشت هم به مسائل انتخاباتی ورود کرده و به نامزدها گفته: به موضوع سلامت و کرونا ورود نکنید. همه اختیارات را سه روز به شما تفویض می‌کنیم اگر توانستید کرونا را مدیریت کنید به شما رأی می‌دهیم و اعلام می‌کنیم شما نه سه ماهه بلکه ۳۰ روزه می توانید مشکل کرونا را حل کنید.

 حسین رحیمی، فرمانده پلیس تهران بزرگ، هم به مناظره‌ها واکنش نشان داده و از کاندیداها خواسته که با شئونات جامعه به عنوان یک ابزار برخورد نکنند. این رفتار زشتی است و درست نیست.

قالیباف هم در صحن علین مجلس یک تذکر انتخاباتی به نامزدها داد و گفت گاهی با یک اظهار نظر تلخ و موضع‌گیری نابه‌جا و حاشیه سازی بی فایده کام مردم را تلخ نکنیم.

از سنگ تمام اهوازی ها برای «سید محرومان» تا کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی!

هاشمی‌طبا با زیباکلام هم‌نظر شد

بعد از اینکه روز گذشته صادق زیباکلام گفت که اصلاح‌طلبان از همتی و مهرعلیزاده حمایت نخواهند کرد، مصطفی هاشمی‌طباء هم تصریح کرده که اصلاح‌طلبان نامزدی در انتخابات معرفی نمی‌کنند.

سید احمد موسوی، دبیرکل سابق جمعیت هلال احمر کشور، ریاست ستاد انتخاباتی محسن رضایی را عهده دار شد.

دعوت کارگزاران از جلیلی برای مناظره

حزب کارگزاران سازندگی طی پیامی توییتری خطاب به سعید جلیلی نوشت: ما معتقدیم با شما حتی نمی‌شود وضع موجود را حفظ کرد! اگر ادعایی جز این دارید، خارج از صداوسیما و با یک برنامه ریزی متفاوت از شبه مناظره های این روزها، با نماینده کارگزاران سازندگی ایران مناظره کنید!

از سنگ تمام اهوازی ها برای «سید محرومان» تا کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی!

آیت الله رئیسی در جمع صدها نفری علمای اهل سنت حضور یافت

آیت الله سیدابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز (پنجشنبه 20 خرداد) در جمع صدها نفری علما و بزرگان اهل سنت کشور حضور یافت.

در این نشست علما و بزرگان هل سنت اقصی نقاط کشور به بیان دیدگاه‌های خود و همچنین مشکلات مناطق سنی نشین کشور پرداختند.

از سنگ تمام اهوازی ها برای «سید محرومان» تا کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی!

«دغدغه‌های مردم»؛ موضوع سومین مناظره انتخاباتی کاندیداها

سومین و آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، از ساعت 17 روز شنبه ( 22 خرداد) با حضور 7 کاندیدا برگزار می‌شود.

موضوع اولین مناظره کاندیداها در صدا و سیما با موضوع مشکلات اقتصادی، موضوع مناظره دوم مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و سومین مناظره با موضوع «دغدغه‌های مردم» است./841/

برای دریافت فایل بسته انتخاباتی رسا (اینجا) کیک کنید.

از سنگ تمام اهوازی ها برای «سید محرومان» تا کلیدواژه بانیان وضع موجود برای مظلوم نمایی!

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
دبیریان
Iran, Islamic Republic of
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵
چرا یک‌نفر از این کاندید ها نمیپرسه در دولت شما دلار به چه قیمتی میرسه ۲ نرخ بیکاری چند درصد میشود ۳ چند درصد از حقوق کارگر بابت یک اجاره خانه ۷۰ متری در مرکز شهر هزینه میشود در دولتی که میخواهید بگیرید
.
2
0