۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۸۲۳۱۷

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
بیانیه جدید لاریجانی خطاب به شورای نگهبان، ادمین همتی کیست؟، اگه پرسیدن رای بدیم که چی بشه...، دولت روحانی در قیامت چند دقیقه فرصت داره؟ بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، بیانیه جدید لاریجانی خطاب به شورای نگهبان، ادمین همتی کیست؟، اگه پرسیدن رای بدیم که چی بشه...، دولت روحانی در قیامت چند دقیقه فرصت داره؟ بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

بیانیه جدید لاریجانی خطاب به شورای نگهبان

علی لاریجانی در توئیتی نوشت: 

باسمه تعالی

با تبریک سالروز بزرگداشت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و گرامی‌داشت روز دختر؛ از شورای محترم نگهبان خواهشمندم بین خود و خدا با توجه به اثبات کذب بودن گزارش‌های داده شده به آن شورا در رابطه با بنده و خانواده‌ام در جریان بررسی احراز صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، کلیه دلایل عدم احراز صلاحیت اینجانب را بدون هرگونه پرده پوشی به صورت رسمی و عمومی اعلام فرمایید.

حداقل به اجرای سیاست‌ کلی مصوب رهبری معظم انقلاب در باب پاسخگویی آن شورا عمل نمایید.

بنده خدا

علی لاریجانی

بیانیه جدید لاریجانی خطاب به شورای نگهبان

بیانیه جدید لاریجانی خطاب به شورای نگهبان

 

ادمین همتی کیست؟

محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: در پی اعتراض گسترده رسانه ای، عبدالناصر همتی توییت توهین آمیز خود علیه سعید جلیلی و کشاورزان را حذف کرد و آن را به "ادمین" (مدیر) نسبت داد!

توییتر همتی دیروز، تصویر دیدار آقای جلیلی با روستائیان و کشاورزان را کنار نقاشی مائو (رهبر چین) گذاشت و نوشت "وقتی گفتم مدل مطلوب این دوستان کره شمالی است، برخی باورشان نشد؛ نگران

ایرانم"(!)

اولا ادبیات توییت نشان می دهد که گوینده آن، شخص آقای همتی است و نه "ادمین عزیز"! و همتی سعی کرده از زشتی توییت خود بکاهد.

ثانیا حتی اگر بپذیریم "ادمین عزیز" مرتکب چنین توهینی شده، باز هم مسئولیت هتاکی به نامزد دیگر و کشاورزان و روستائیان با خود همتی است. با این تفاوت که نشان می دهد نامزد پا در هوا، حتی

کفایت اداره توییتر خود را هم ندارد؛ چه رسد به هدایت دولت.

همچنین، این اقدام مغرضانه نشان می دهد چه کسانی با کدام نگرش مخرب در ستاد او رخنه کرده اند؟ کسانی که نه اخلاق سیاسی سرشان می شود و نه حمایت از تولید در حوزه های راهبردی.

رونق کشاورزی، پیشران مهم اقتصادی - و شرط تامین امنیت غذایی- است. این بخش می توانست فرصت رشد باشد، اما در اثر سوء مدیریت دولت که همتی از اضلاع مهم آن است، همانند دیگر پیشران ها

(مسکن و خودرو سازی) تبدیل به تهدید شد. هم اکنون مجددا وارد کننده گندم شده ایم.

براستی کدام حلقه سیاسی، همتی و ستاد او را مدیریت (Administration) می کنند که تا اینجای کار توانسته اند از مدیر اقتصادی ناموفق دولت، گلادیاتوری با رفتار های رادیکال بسازند؟ خاتمی؟ بهزاد

نبوی؟ یا تندروهای مشارکت و کارگزاران که شرط حمایت از او را رفتار های بی منطق و انتحاری قرار داده اند؟

 

اگه پرسیدن رای بدیم که چی بشه...

محسن مهدیان در رشته توئیتی نوشت: اگر پرسیدند چه فایده؟ اینا هم بیایند مثل همان ها هستند، این چند مورد را مرور کنید: مجلس یازدهم را موافق باشیم یا مخالف، نمونه ای است برای نقش صندوق در اصلاح و تغییر. قانون راهبردی برای لغو تحریم؛ هم قفل صنعت هسته ای را باز کرد و هم دست تیم مذاکره را.  

قانون مالیات بر خانه های خالی؛ ثمره اش هم شد مبارزه با احتکار و کنترل سوداگری . تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه که مانع سفته بازی در مسکن میشود.

تصویب طرح امنیت غذایی در کشور که این اوضاع نابسامان را سامان میبخشد.

تامین منابع همسان سازی حقوق بازنشسته ها .

کاهش تبعیض مالیات بین پولدارها و سلبریتی ها.

افزایش چند برابری حقوق سربازها .

نظارت بر خصوصی سازی های مساله دار.

افزایش وام ازدواج .

وام ویژه برای خانوارهای صاحب فرزند و بدون مسکن .

سفرهای استانی رئیس مجلس .

به حرکت وادار کردن دولتی ها با کمترین تنش و...

اگه پرسیدن رای بدیم که چی بشه ...

اگه پرسیدن رای بدیم که چی بشه ...

 

دولت روحانی در قیامت چند دقیقه فرصت داره؟

امین توکلی در توئیتی با اشاره به در نظر گرفتن ۸ دقیقه زمان برای پاسخ دولت به انتقادات در مناظره، نوشت: ۸ سال تحمل کردیم، این ۸ دقیقه هم روی آن ۸ سال.

معیشت مردم را گروگان گرفتید ۸سال تورم ،گرانی ،بیکاری،صف های توزیع سبد کالا،تعطیلی کارخانه ها،نابودی نهاد خانواده ها، اعتیاد جوانان و...

فکر می کنید قیامت چقدر فرصت نیاز دارید برای پاسخ به فهرست بی تدبیری ها و شلیک به جمهوریت نظام اسلامی.

دولت روحانی در قیامت چند دقیقه فرصت داره؟

 


یکی از عجیب‌ترین پیش‌ بینی‌های تاریخ فوتبال!

یک کاربر توییتر چند ساعت قبل از بازی ایتالیا و ترکیه در افتتاحیه مسابقات یورو ۲۰۲۰ پیش بینی بسیار دقیق و عجیبی از نتیجه این دیدار داشت، او نتیجه بازی، گلزنان و حتی گل به خودی دمیرال را پیش بینی کرده بود.

یکی از عجیب‌ترین پیش‌ بینی‌های تاریخ فوتبال!

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات