۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۶۸۲۳۳۹
 سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

جهان اسلام در برابر شبیخون فرهنگی غرب از فرزندان خود محافظت کند

جهان اسلام در برابر شبیخون فرهنگی غرب از فرزندان خود محافظت کند
حجت الاسلام والمسلمین دومکی روحانی پاکستانی دختران را مایه عزت و افتخار خانواده ها دانست و گفت: جهان اسلام در برابر شبیخون فرهنگی غرب از فرزندان خود محافظت کند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پیامی سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه قم(س) و روز جهانی دختر را به دختران جهان تبریک و تهنیت گفت.

وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اسلام(صلّى اللَّه علیه و آله وسلّم) که دختران رحمت خداوند اند و خوشا به حال خانه هایی که دختران در آن هستند، گفت: دختران در زمان جاهلیت و پیش از اسلام، عار و ننگ و نماد تحقیر قلمداد می شدند، اما دین مبین اسلام به آنان شأن و عزت عطا کرد آنان را رحمت خداوند متعال خواند.

این روحانی پاکستانی با بیان این که دختران عفیف و محجبه بهترین فرزندان و سرمایه پدر و مادر هستند، ابراز داشت: کسی که یک دختر دارد، خداوند متعال او را سپری از آتش جهنم قرار خواهد داد.

سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان با تاکید به این که ملت های مسلمان جهان در حفظ نسل جوان از حملات فرهنگی جهان غرب، باید آنان را از آموزه های دین مقدس اسلام آگاه سازند، اظهار داشت: شبیخون فرهنگی غرب، ارزشهای والای انسانی مانند عفت، حیا و عزت را از جامعه مسلمانان ربوده است جهان اسلام باید بیدار شود و خانواده های خود را نجات دهد.

 وی با بیان این که ما در اثبات عشق به محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله وسلم باید دختران خود را پیرو سیره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها کنیم، افزود: زندگی بانوی بهشتی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ​​الگویی زیبا و اسوه حسنه برای زنان مسلمان جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین دومکی در آخر گفت: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها زندگی خود را طبق فرموده های قرآن و سنت پیامبر(ص) گذراندند و به همین سبب جایگاه ویژه ای بین اهل بیت اطهار علیهم السلام دارند./988/

ارسال نظرات