۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۸۲۴۱۸
امام جمعه الیگودرز:

انتخابات خوب و انتخاب خوب دو تکلیف مهم بر عهده ملت است

انتخابات خوب و انتخاب خوب دو تکلیف مهم بر عهده ملت است
لرستان - حجت الاسلام سرلک انتخابات را تجلی مردم سالاری دینی بیان کرد و گفت: انتخابات خوب و انتخاب خوب دو تکلیف مهم بر عهده ملت است.

حجت الاسلام مهدی سرلک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد بیان داشت: هنر انقلاب این است که جمهوریت و اسلامیت را در کشور حاکم کرد.

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است، افزود: همانطور که مردم در شکل گیری انقلاب نقش آفرینی کردند، امروز نیز با حضور پای صندوق های رأی باید در تداوم راه انقلاب نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه در نظام ولایی، مردم صاحب حقیقی کشور و انقلاب هستند، خاطرنشان کرد:در خدمت به مردم همه ما وظیفه داریم و باید در این راستا مدیریت و همت جهادی تقویت شود.

حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه در آزمون الهی ‌انتخابات دو تکلیف مهم بر عهده ملت ما است، گفت: انتخابات خوب و انتخاب خوب باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: انتخابات خوب  با مشارکت حداکثری و حضور گسترده و پرشور آحاد مردم‌ و اقشار مختلف و انتخاب خوب، با شایسته گزینی و انتخاب اصلح بر اساس معیارهای امامین انقلاب صورت می گیرد.

امام‌جمعه الیگودرز با بیان اینکه انتخابات پرشور عزت، آبرو، اقتدار و امنیت را به دنبال و کشور و انقلاب را بیمه می کند، خاطرنشان کرد: این مهم زمینه ساز رشد و پیشرفت کشور و برون رفت از مشکلات است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات