۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۸۲۴۷۵

حمایت مجمع عمومی جامعه مدرسین از آیت الله رئیسی

حمایت مجمع عمومی جامعه مدرسین از آیت الله رئیسی
اطلاعیه مهم مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره نامزد اصلح سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره نامزد اصلح سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی انتشار بیانیه ای از آیت الله رئیسی حمایت کرد که در ادامه متن این بیانیه را می‌خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تبارک و تعالی: إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا

ملت مؤمن و شریف ایران اسلامی، انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی و مظهر آزادی مردم در تعیین حق سرنوشت خود است تا مسیر آینده کشور و زمینه‌های تحقق اهداف و‌آرمان‌های انقلاب اسلامی، محقق گردد.

در چهار دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی، بواسطه حضور گسترده مردم، افتخارات بسیاری در صحنه‌های انتخابات رقم خورده و حماسه‌های ماندگار و مؤثری را رقم زده است و بدون تردید اینک که در سال‌های آغازین گام دوم انقلاب و مقطع حساس اداره شایسته اجرایی کشور قرار گرفته‌ایم، اهمیت انتخابات و انتخاب فردی مؤمن، توانمند و دارای سابقه موفق در کارنامه خدمت و خدمت‌گزاری باشد، اهمیتی مضاعف پیدا کرده است.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر اساس تعهد و وظیفه خود در قبال ملت مؤمن و انقلابی و نظام اسلامی و در نظر داشتن معیارهای لازم و شناخت کامل و ضمن احترام به افراد صالح از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛

آیت الله سید ابراهیم رئیسی

که دارای سوابق درخشان شناخته شده، صلاحیت‌های جامع، کارآمدی و توانائی‌ اداره کشور می‌باشد را به عنوان کاندیدای اصلح معرفی می‌نماید.

امید است در پرتو عنایات خداوند منان و توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و با پایبندی به ارزش‌های انقلاب، پاسداشت خون شهدا، تبعیت از رهنمودهای امامین انقلاب و همت والای ملت مؤمن ایران اسلامی، انتخابات این دوره با حضور گسترده ملت غیورمان در پای صندوق‌های رأی، افتخاری دیگر در کارنامه ذرین ملت شریف ایران ثبت و مسیر ترقی و تعالی کشور با انتخاب کاندیدای اصلح و شایسته محقق گردد.

و السلام علی عباد الله الصالحین
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
۱۴۰۰/۳/۲۲

ارسال نظرات