۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۸۲۵۱۹
آیت الله اراکی تأکید کرد؛

آیت الله رئیسی، مرد میدان کار و مدیریت صالح+فیلم

آیت الله رئیسی، مرد میدان کار و مدیریت صالح+فیلم
آیت الله اراکی ضمن حمایت قاطع از آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری و اصلح دانستن ایشان، گفت: آیت الله رئیسی مرد میدان کار و مدیریت صالح است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه، در سخنانی به تبیین دلایل حمایت خود از آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: براساس آنچه که می شناسیم، بر اساس تجربه ای که داریم و براساس شواهد عینی و شناختی که داریم، جناب آیت الله رئیسی را برای ریاست جمهوری اصلح می دانیم.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ابراز کرد: اگر جناب آقای رئیسی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شدند، تنها به دلیل احساس تکلیف و درخواست های زیاد از بسیاری از اقشار مردم، علما و نخبگان برای حضور ایشان در انتخابات بوده است.

مردم از بی عرضگی ها، بی لیاقتی ها، ناتوانی ها و بی تدبیری ها به رئیسی پناه آورده اند

وی با اشاره به چهره مردمی آیت الله رئیسی در میان اقشار مختلف مردم، افزود: افرادی که از بی عرضگی ها، بی لیاقتی ها، ناتوانی ها و بی تدبیری ها به سطوح آمده بودند، فریادشان درآمد و از آیت الله رئیسی درخواست کردند که وارد میدان انتخابات ریاست جمهوری شود.

آیت الله اراکی با اشاره به سوابق و کارنامه درخشان مدیریتی آیت الله رئیسی بیان کرد: آیت الله رئیسی توانایی خودش را در تمام پست های مدیریتی، چه قبل از تولیت آستان قدس و چه بعد از آن، برعهده داشته به اثبات رسانده است و همچنین در زمان تولیت آستان قدس رضوی، تحولات بسیاری در این نهاد ایجاد کرد و ایشان در قوه قضاییه نیز تحول گسترده ای به وجود آورده است.

عضو شورای عالی حوزه های علیمه ابراز داشت: اینکه ایشان برای دفاع از حقوق مردم سینه سپر و با مفسدان و گردن کلفت ها مبارزه کند و آنها را پای میز محاکمه کشاند، کار آسانی نیست، این امر نشان می دهد که ایشان مرد تحول است.

آیت الله رئیسی مرد میدان کار و مدیریت صالح است

آیت الله اراکی اظهار داشت: آیت الله رئیسی مرد شجاعی برای احقاق حق مردم بوده و همچنین ایشان فردی است که به دنبال پست و ریاست نبوده، بلکه به دنبال خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه این مسائل نشانه های توانمندی، لیاقت و اصلحیت آیت الله رئیسی است؛ از این رو ما از ایشان حمایت می کنیم، افزود: معتقدیم که آیت الله رئیسی مرد میدان است، اگر شهید سلیمانی مرد میدان نبرد و جهاد مسلحانه بود، آیت الله رئیسی مرد میدان کار، مدیریت صالح و مدیر شایسته کشور خواهد بود.

تعداد بازدید : 3
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
خانه‌ای‌ که‌ غبار گرفته‌ است‌ را خراب‌
نمی‌کنند ،تمیز می‌کنند ممکن‌ است‌
بی‌تدبیری‌ مسئولان چهره‌ انقلاب‌ را
غبارآلود کرده‌ باشند، اما علاجش
رای‌ ندادن‌ و تخریب‌ انقلاب نیست
علاجش‌ رأی‌ دادن‌ و رأی‌ صحیح دادن‌
است در مملکت‌ حاج‌قاسم‌ هر رأی‌دهنده
یک‌ مدافع‌حرم‌ است
3
0
مردم و روحانیت
Hungary
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
انتقاد..
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
لعنت بر مدیر کاخ نشین و بی عرضه
0
0