۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۸۲۵۲۸
قاضی‌زاده:

درد کولبران در دعواى سیاسى گم شده است

درد کولبران در دعواى سیاسى گم شده است
قاضی‌زاده هاشمی گفت: مى خواهم حرف کولبران را بشنوم؛ الان هم فارغ از جدل هاى پوچ سیاسى مى خوام درد آن قشرى را بشنوم که صداى فریادشان را کسى نشنیده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی کاندیداى سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به استان کرمانشاه و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز افتخار پیدا کردیم که به استان کرمانشاه بیاییم و در این سفر به شهر مرزی جوانرود خواهیم رفت.

وی کرمانشاه را استان غیورمردان، ورزشکاران و دلاوران مردان دوران جنگ تحمیلی دانست و اظهار داشت: این استان یک استان آسیب دیده و توسعه نیافته است که نرخ بیکاری در آن بسیار بالاست. ما روز گذشته در سیستان و بلوچستان بودیم و امروز به استان کرمانشاه آمده‌ایم به خاطر اینکه این استان‌ها، استان‌هایی هستند که کمتر مورد توجه بوده‌اند و نیاز به برنامه ریزی برای رشد بیشتر در این استان‌ها وجود دارد و این اقدام ما توجه دولت سلام به این مسئله مهم را نشان می‌دهد.

کاندیداى انتخابات ریاست جمهوری گفت: در گام دوم انقلاب، عدم توازن و تبعیضی که بین مناطق مختلف کشور است مورد توجه دولت سلام قرار دارد و ما به دنبال آن هستیم که این تبعیض‌ها را برطرف کنیم.

قاضی زاده هاشمی حضور در جمع مردم شهر جوانرود و کولبران را از دیگر برنامه‌های خود در سفر به استان کرمانشاه اعلام کرد و گفت: مى خواهم حرف کولبران را بشنوم؛ همانطور که در نظرسنجى و مناظره ها مشاهده کردید به دور از سیاسى کارى و شعارزدگى برنامه هایم را اعلام کردم و الان هم فارغ از جدل هاى پوچ سیاسى مى خوام درد آن قشرى را بشنوم که صداى فریادشان را کسى نشنیده است؛ زیرا به نظر من درد کولبران در دعواى سیاسیون گم شده است.

وى در مورد دیدار مردمى نیز تصریح کرد: برای اینکه مردم به زحمت نیافتند و به دلیل مسائل پیش آمده در شرایط شیوع کرونا از میتینگ و همایش سعی کرده‌ایم که پرهیز کنیم و بیشتر هدفمان این است که توجه دولت اسلام را به مراکز پیرامونی و دور از نظر نشان دهیم و آمده‌ایم که بگوییم مراکزی که کمتر به آنها توجه شده است را باید با قدرت بسازیم./998/

ارسال نظرات