۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۶۸۲۵۳۵
بسته انتخاباتی رسا؛

از حمایت اهل‌سنت از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

از حمایت اهل‌سنت از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!
شصت و چهارمین بسته انتخاباتی رسا به اخباری شامل حمایت جامعه مدرسین از رئیسی، کنایه زاکانی به روحانی و اخباری از گوشه و کنار انتخابات اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شصت و چهارمین بسته انتخاباتی رسا به اخباری شامل حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از آیت الله رئیسی، دستور حمله به رئیسی از سوی دولت، کنایه زاکانی به روحانی، تأکید قاضی‌زاده به ماندن در انتخابات، هشدار شریعتمداری به نامزدهای اصولگرا و اخباری از گوشه و کنار انتخابات اختصاص یافته است.

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

همگان برای حفظ مصالح کشور و تحکیم نظام اسلامی در انتخابات شرکت کنند

حضرت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید با صدور بیانیه ای همه را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واعتصموا بحبل الله جمیعاً ولا تفرّقوا

وحدت کلمه نعمت الهی است که برای خود برکاتی دارد.

خداوند منّان امر می‌کند که همگان به «حبل‌الله المتین» تمسک جویند.

با الهام از این آیه مبارکه برای حفظ مصالح کشور و تحکیم نظام اسلامی همگان در انتخابات شرکت کنیم و به فرد مؤمن، متدین و مدبّر رأی دهیم.

ان‌شاءالله مشکلات موجود به فضل الهی و در پرتو وحدت کلمه برطرف می‌شود.

تعداد بازدید : 7

آیت الله رئیسی مرد میدان کار و مدیریت صالح است

آیت الله اراکی اظهار داشت: آیت الله رئیسی مرد شجاعی برای احقاق حق مردم بوده و همچنین ایشان فردی است که به دنبال پست و ریاست نبوده، بلکه به دنبال خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه این مسائل نشانه های توانمندی، لیاقت و اصلحیت آیت الله رئیسی است؛ از این رو ما از ایشان حمایت می کنیم، افزود: معتقدیم که آیت الله رئیسی مرد میدان است، اگر شهید سلیمانی مرد میدان نبرد و جهاد مسلحانه بود، آیت الله رئیسی مرد میدان کار، مدیریت صالح و مدیر شایسته کشور خواهد بود.

آیت الله اراکی با اشاره به سوابق و کارنامه درخشان مدیریتی آیت الله رئیسی بیان کرد: آیت الله رئیسی توانایی خودش را در تمام پست های مدیریتی، چه قبل از تولیت آستان قدس و چه بعد از آن، برعهده داشته به اثبات رسانده است و همچنین در زمان تولیت آستان قدس رضوی، تحولات بسیاری در این نهاد ایجاد کرد و ایشان در قوه قضاییه نیز تحول گسترده ای به وجود آورده است.

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

اعلام حمایت رسمی جامعه مدرسین از آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به صورت رسمی از آیت الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد.

تصمیم جامعه مدرسین برای ورود مصداقی به عرصه انتخابات و نیز اعلام حمایت از آیت الله رئیسی به عنوان نامزد و کاندیدای اصلح پس از برگزاری جلسات متعدد و هم اندیشی و همفکری با علما و گروه های مختلف و با رعایت همه جوانب و معیارها اتخاذ شده است.

جامعه مدرسین برای اعلام حمایت از آیت الله رئیسی در جلسه روز جمعه 21 خردادماه با نصاب بیش از دو سوم اعضای جامعه به جمع بندی رسیده است.

 

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

رهبر معظم انقلاب «ساعت 19» چهارشنبه با مردم سخن می‌گویند

رهبر معظم انقلاب در آستانه‌ برگزاری سیزدهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، چهارشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۱۹ به صورت زنده و مستقیم با ملت ایران سخن خواهند گفت.

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

حمایت مجمع عمومی جامعه مدرسین از آیت الله رئیسی

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره نامزد اصلح سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی انتشار بیانیه ای از آیت الله رئیسی حمایت کرد که در ادامه متن این بیانیه را می‌خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تبارک و تعالی: إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا

ملت مؤمن و شریف ایران اسلامی، انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی و مظهر آزادی مردم در تعیین حق سرنوشت خود است تا مسیر آینده کشور و زمینه‌های تحقق اهداف و‌آرمان‌های انقلاب اسلامی، محقق گردد.

در چهار دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی، بواسطه حضور گسترده مردم، افتخارات بسیاری در صحنه‌های انتخابات رقم خورده و حماسه‌های ماندگار و مؤثری را رقم زده است و بدون تردید اینک که در سال‌های آغازین گام دوم انقلاب و مقطع حساس اداره شایسته اجرایی کشور قرار گرفته‌ایم، اهمیت انتخابات و انتخاب فردی مؤمن، توانمند و دارای سابقه موفق در کارنامه خدمت و خدمت‌گزاری باشد، اهمیتی مضاعف پیدا کرده است.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر اساس تعهد و وظیفه خود در قبال ملت مؤمن و انقلابی و نظام اسلامی و در نظر داشتن معیارهای لازم و شناخت کامل و ضمن احترام به افراد صالح از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی که دارای سوابق درخشان شناخته شده، صلاحیت‌های جامع، کارآمدی و توانائی‌ اداره کشور می‌باشد را به عنوان کاندیدای اصلح معرفی می‌نماید.

امید است در پرتو عنایات خداوند منان و توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و با پایبندی به ارزش‌های انقلاب، پاسداشت خون شهدا، تبعیت از رهنمودهای امامین انقلاب و همت والای ملت مؤمن ایران اسلامی، انتخابات این دوره با حضور گسترده ملت غیورمان در پای صندوق‌های رأی، افتخاری دیگر در کارنامه ذرین ملت شریف ایران ثبت و مسیر ترقی و تعالی کشور با انتخاب کاندیدای اصلح و شایسته محقق گردد.

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی

با اتمام همه شایعاتی که طی هفته های گذشته از سوی جریانات خاص همصدا با دشمن منتشر گردید ، در نهایت آقای مولوی عبدالحمید و شورای هم اندیشی اهل سنت ایران ، طی بیانیه ای حمایت خود را از آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام نمودند . 

متن این بیانیه بدین شرح می باشد : 

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران

اینک در آستانه انتخابات سرنوشت ساز دیگری ایستاده ایم ، شایسته است از حق برگزیدن رئیس جمهور جدید ایران بهره بریم و در انتخابات مشارکت نمائیم . گذر از تنگنا های دشواری که ملت بزرگوار ایران را به مشقت افکنده است با حضور در انتخابات و برگزیدن مناسب ترین گزینه از میان نامزدها امکان خواهد یافت .

برای حضور آگاهانه در این انتخابات و در نظر گرفتن همه جوانب، با راهنمایی و هدایت حضرت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید و برخی علمای مطرح اهل سنت کشور ، جمعی از عالمان دینی، نخبگان دانشگاهی و فرهیختگان اهل سنت از مناطق و استان های سنی نشین ایران در قالب «شورای هم اندیشی اهل سنت ایران» در مرکز کشور گرد هم آمدند و با نامزدهای شاخص این دوره از انتخابات و مسئولان ارشد ستادهای انتخاباتی آنان، دیدار و گفتگو کردند در این دیدارها، دیدگاه ها و مطالبات اهل سنت ایران، در سه بخش کلی که هر کدام چندین زیر بخش را شامل بود، مطرح شد ، الف: شایسته سالاری و مشارکت دادن نخبگان اهل سنت و اقوام در نظام برنامه ریزی، اجرایی و مدیریتی در سطوح کشوری و منطقه ای؛

ب: اجرای اصل 12 قانون اساسی و سایر اصول ناظر بر ازادی و احترام به ارزش ها و مناسک مذهبی اهل سنت و رفع فشارهای مذهبی در جهت تقویت اصل برابری و برادری

ج: توسعه امور زیر ساختی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مناطق سنی نشین برای بهبود رفاه اجتماعی مردم

این دیدگاه ها و مطالبات با استقبال نامزدهاو مسئولان ارشد ستاد آنها روبرو گردید و برخی نامزدها حتی اعلام آمادگی کردند تا برای اجرای آنها تعهد مکتوب بسپارند.

شورای هم اندیشی اهل سنت ایران، پس از جلسات و بحث و گفتگوهای بسیار با ملاحظه ی برنامه نامزدها و نیز شرایط حاکم بر کشور و وضعیت خاص این دوره از انتخابات، با اکثریت آرا به این نتیجه رسید که حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی می تواند گزینه ی مناسب این دوره از انتخابات ریاست جمهوری باشد.

شورا امید دارد ایشان پس از توفیق در انتخابات پیش رو ، در عرصه خدمت به مردم بزرگ ایران با توکل بر خداوند رحمان و همکاری سایر قوا و بهره گیری از نیروهای شایسته و توانمند کشور به ویژه نخبگان اهل سنت ایران گام های اساسی بردارد و در کنار خواسته های عمومی ملت ایران، مطالبات به حق و قانونی اهل سنت و اقوام ایران را جامع عمل پوشاند.

با ارزوی سربلندی ملت بزرگ ایران

شورای هم اندیشی اهل سنت ایران  

دستور حمله به رئیسی از سوی دولت/ آدرس غلط در «برنامه تخریب» به مقامات دولت

دستیار ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دولت در برنامه‌ای با عنوان «تبیینی از مهمترین مسائل مطرح شده در خصوص عملکرد دولت‌‌های یازدهم و دوازدهم» خطاب به اعضای هیات دولت و استانداران خواستار انتقاد به مواضع آیت الله رئیسی شده است.

در پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس، نشان می‌دهد در صفحه ۲۹ این دستورالعمل آمده است که نسبت به مسائل مطروحه در مورد فضای مجازی با نسبت دادن مسائل غلطی به آیت الله رئیسی، خواستار انتقاد مقامات دولتی از رئیس قوه قضائیه شده‌اند.

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

در این برنامه که به امضای علی ربیعی رسیده، آمده است که « نگاهی بر عملکرد ابراهیم رئیسی در قوه قضائیه در حوزه فیلترینگ خالی از لطف نیست. عملکردی که در نتیجه آن فیلترینگ تشدید شده و مدام اخباری مبنی بر تلاش برای اعمال گسترده فیلترینگ منتشر می‌شد . فیلترینگ تلگرام در تاریخ دهم اردیبهشت سال ٩٧ در دوران حضور ابراهیم رئیسی در راس دستگاه قضا به دستور بیژن قاسم زاده بازپرس دادسرای کارکنان دولت صور ت گرفت.»

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

این دستور ربیعی در حالی است که رئیسی در تاریخ ۱۶ اسفند ۹۷ به ریاست دستگاه قضا منصوب شده است. یعنی تهیه کنندگان این برنامه یادشان رفته فیلتر تلگرام در دوران اقای آملی لاریجانی صورت گرفته و اتفاقا بازپرس بیژن قاسم زاده که در این متن نامش ذکر شده، در دوران آیت الله رییسی بازداشت و هم اکنون در حال طی محکومیت در زندان است.

پیگیری خبرگزاری فارس برای دریافت پاسخی به این اقدامات از سوی علی ربیعی سخنگوی دولت تا لحظه انتشار این خبر بی نتیجه بوده است.

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

حمایت خانواده شهدا از رئیسی

خانواده شهدا با انتقاد از تحریف آرمان‌های انقلاب در دولت فعلی اعلام کردند کارنامه تحول‌گرایی آیت‌الله رئیسی می‌تواند مشکلات و ضعف‌ها را رفع کند.

ربیعی خطای دولت در زمینه اطلاع‌رسانی پیرامون فیلترینگ را پذیرفت/ آیت‌الله رئیسی نقشی در فیلترینگ تلگرام نداشت

علی ربیعی سخنگوی دولت در گفت‌وگو با فارس، در مورد ابلاغ یک دستورالعمل به استانداران و اعضای دولت که در آن به اشتباه بحث فیلترینگ به آیت الله رئیسی منتسب شده، گفت: متاسفانه روندهای تبلیغاتی در انتخابات ریاست جمهوری به نحوی سامان گرفته است که اغلب نامزدهای محترم برای اثبات خود،‌ حمله و نفی دولت را در پیش گرفته‌اند، به نحوی که تمام عملکرد ۸ ساله دولت را منفی‌انگاری می‌نمایند.

وی ادامه دارد: از سویی‌سازمان صدا و سیما نیز فرصت مناسب را برای پاسخگویی به اتهامات و تخریبهای مطرح شده علیه دولت فراهم نساخت. بنابراین شورای اطلاع رسانی دولت ناچار شد تا مجموعه مواردی را که علیه دولت در رقابتهای انتخاباتی و مناظره‌ها مطرح شد، در یک مجموعه قطور، جمع آوری کرده و برای بهره‌برداری دستگاه‌ها ارسال نماید.

سخنگوی دولت گفت: اما در مورد موضوع سوال شما، متاسفانه در مورد فیلترینگ تلگرام دقت لازم صورت نگرفته و در زمان ریاست جناب آقای رئیسی نبوده است. به محض اطلاع از این عدم دقت، در نامه‌ای اصلاحیه لازم به گیرندگان ارسال شد.

وی تصریح کرد: لازم می‌دانم تاکید کنم تنها دستورِ کار دولت در زمینه انتخابات؛ صرفا حفظ امنیت، ‌برگزاری سالم انتخابات و حفظ سلامت در شرایط کرونا و دعوت از مردم برای مشارکت بیشتر می‌باشد.

ربیعی تاکید کرد: بنای ما این است که هیچ‌گونه مواجهه تبلیغی و سلبی علیه هیچ کاندیدایی صورت نگیرد و صرفا به اتهامات وارده به دولت پاسخ داده شود. ضمنا از نظر شخصی نیز به دور از اخلاق و انصاف می دانم که از امکانات دولت در جهت تبلیغ یا تخریب و بی‌احترامی علیه کسی استفاده شود.

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

مردم با نداشتن می‌سازند اما با تبعیض نه/ کارهای عقب‌مانده زیادی داریم

سید ابراهیم رئیسی گفته: متأسفانه دولت شرایطی را در زندگی مردم ایجاد کرده که بسیاری از موضوعات قابل پیش‌بینی نیست و باید در بازار ثبات ایجاد کنیم.

او اضافه کرده: در سال‌های گذشته روستاها بی‌رمق شده‌اند و بسیاری از مردم به شهرها آمده و در حواشی شهرها ساکن شده و حالا با مشکلات مسکن، آب، برق، گاز و ... مواجه شده‌اند. ما در قدم اول باید اقتصاد روستا را راه‌اندازی و روستا را جذاب کنیم.

رئیسی تأکید کرده که باید با کمک یکدیگر کشور را بسازیم. کارهای عقب مانده زیادی داریم و در اجرای عدالت عقب هستیم؛ مردم اجرای عدالت را می‌خواهند. تبعیض، فقر و فساد نباید در هیچ جای کشور پسندیده شود. مردم با نداشتن می‌سازند اما با تبعیض نمی‌سازند.

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

اختاپوس هفت سر فساد را در کشور ریشهکن می‌کنیم/ ماهانه به ۶۰ میلیون نفر بُن کالا میدهیم

زاکانی با بیان اینکه با انتخاباتی ما روبه‌رو هستیم که نقش سرنوشت‌سازی در آینده خودمان دارد گفته: شاید بیشترین تاثیر را در کشور انتخابات ریاست جمهوری دارد به خاطر اینکه بالغ بر ۸۵ درصد منابع کشور در اختیار رئیس جمهور است.

این کاندیدا ضمن بیان اینکه برنامه ما واریز بن کالا به میزان ۴۰ هزار تومان برای ۶۹ میلیون نفر است گفته: این مبلغ در کارت هوشمند خانواده شارژ می‌شود و از طریق این مبلغ کف نیازهای خانواده تامین خواهد شد.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأکید کرده: نخواستن، نتوانستن و ندانستن، نان را از سفره مردم درآورده است. اختاپوس هفت سر فساد را در کشور ریشه‎‌کن می‌‎کنیم.  الان بالغ بر ۲۰۰ هزار میلیارد تومان امکان در دست دلالان است که البته دولت من مداخله خواهد کرد.

زاکانی این وعده را هم داده که موضوع مسکن و اشتغال اموری است که در جهش تولید حل خواهد شد، در سال اول تغییر ملموس و در سال‌های بعد تغییر بزرگی ایجاد خواهد شد.

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

در کنار برنامه به اراده و باور نیاز داریم/ ۳۰۰ هزار نفر با درآمد میلیاردی پرونده مالیاتی ندارند

سعید جلیلی گفته: جهش ایران یک امر ممکن است، اما بدون جهش جای جای کشور اعم از شهرها و روستاها جهش اتفاق نمی افتد. لازمه جهش ایران این است که هر روستا را یک سلول برای جهش کشور بدانیم.

او تأکید کرده ایجاد جهش در کشور علاوه بر برنامه، اراده و باور می خواهد. جهش با نمایش رخ نمی دهد و کار واقعی می خواهد و باید مردانی از جنس میدان را شناسایی و معرفی کنیم که کارنامه موفقی دارند.

جلیلی بیان کرده که در چهار سال آینده باید سعی کنیم تمام ظرفیت های استان را به فعلیت برسانیم که یکی از این ظرفیت ها قرار گرفتن در مسیر راهبردی کریدور شمال - جنوب است و می تواند علاوه بر ارتقای موقعیت راهبردی ایران، روابط گسترده اقتصادی با همسایگان شمال دریای خزر را فراهم کند.

این نامزد ضمن بیان این نکته که باید خام فروشی در کشاورزی را کنار بگذاریم و به سمت صنایع تبدیلی و تکمیلی جهت ایجاد ارزش افزوده و اشتغال برویم گفته: جهش ایران بدون تلاش بزرگ و جهاد همگانی ممکن نیست و لذا انتخاب شما می تواند ایران را در چهار سال آینده به جهش و ارتقا برساند.

جلیلی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفته: ۳۰۰ هزار نفر با درآمد میلیاردی پرونده مالیاتی ندارند. نظام مالیاتی با ماشینی شدن سلامت بیشتری دارد و هرچه قدر نقش انسان کمتر باشد فساد کمتر خواهد شد.

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

من مرد قانون هستم/ اختیارات مرکز را به فرمانداران تفویض می‌کنم

قاضی‌‎زاده هاشمی گفته: بعضی دوستان که شعار دولت فدرال می‌دهند این خلاف قانون اساسی است.

او همچنین تأکید کرده که من مرد قانون هستم و خودم و همکاران بنده با نهادهای مختلف سیاسی و قانون گذاری کار کرده‌ایم و به اسناد بالادستی واقف هستیم. در چارچوب اختیارات رئیس‎‌جمهور برنامه‌ریزی کرده‌ایم که کاری ناکام نماند.

قاضی‌زاده این را هم گفته که اختیارات مرکز در «دولت سلام» به فرمانداران تفویض و نارضایتی یک سوم مردم هر شهر باعث عزل مدیران می‌شود.

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

تولید را افزایش دهیم، افزایش قیمتها متوقف می‌شود/ باید در مسیر تنش‌زدایی با دنیا حرکت کنیم

محسن مهرعلیزاده گفته: باید در مسیر تعامل با کشورهای جهان و تنش‌زدایی با دنیا حرکت کنیم زیرا جامعه ایران لایق زندگی بهتری است.

او تأکید کرده که عقب‌ماندگی‌ها در طول بیش از ۴۰ سال گذشته به دلیل ضعف مدیریتی ایجاد شده و اگر امروز عقلانیت بر تصمیم‌های کشور حاکم نباشد، مشکلات حل نمی‌شود.

مهرعلیزاده تصریح کرده که ورشکستگان سیاسی و مزدوران خارج‌نشین کمپین «نه به رای» راه‌انداخته‌اند.

او همچنین گفته: اگر تولید را افزایش دهیم، افزایش قیمت‎‌ها متوقف می‌‎شود. همزمان باید نظام توزیع کالا را تغییر دهیم. سازمان‎های مختلفی درگیر این کار هستند که با هم هم‎سو نیستند و بازار رها شده است.

مهرعلیزاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفته: دولت فقط در زمان شکست بازار باید وارد شود و محدود کردن دامنه کار اشتباهی است.

این کاندیدا گفته: یک سری تنگ نظری‌ها  و دیدگاه‌های کهنه زندگی را بر جوانان تنگ کرده. باید سبک زندگی جوان دهه هفتادی و هشتادی را بپذیریم.

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

تغییر ریل اقتصادی کشور ضروری است

عبدالناصر همتی گفته: بخش زیادی از مردم در تمام استانها گرفتار بیکاری و تامین معیشت هستند و تغییر ریل اقتصادی کشور ضروری است.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأکید کرده که طی ۴۰ سال گذشته همه اقتصاد کشور را علاوه بر مطالعه زیر نظر داشتم. اولویت اصلی من در ریاست جمهوری حاکم شدن تصمیمات اقتصادی بر سیاسی در همه استانها خواهد بود.

همتی معتقده که باید زمینه ورود توریست ها برای اشتغال و کسب درآمد با سختگیری های کمتری افزایش یابد.

این کاندیدا در ادامه گفته: برای توانمند سازی اقشار کم درامد اصلاح حداقل دستمزد برای افزایش قدرت خرید ضروری است.

همتی مطرح کرده که معیشت مردم در حال حاضر تحت تاثیر تورم، تحریم و کاهش ارزش پول است و مشکل جدی است و باید این قدرت خرید به مردم باز گردد و این با عادلانه کردن پرداخت یارانه، اخذ مالیات درآمدها و کمتر کردن فشار مالیاتی بر تولید کنندگان قابل اجراست.

کاندیدا توئیت | از کنایه زاکانی به روحانی تا تأکید قاضی‌زاده به ماندن در انتخابات

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

 

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

 

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

 

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

 

هشدار حسین شریعتمداری به ۴ نامزد اصولگرا؛ کنار بکشید

حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان نوشته: حضور هر ۵ نامزد جبهه انقلاب در انتخابات و خودداری ۴ تن آنها از کناره‌گیری به نفع نفر پنجم، خطای بزرگی است که دود آن به چشم جبهه انقلاب می‌رود. او در ادامه نوشته: اگر هر ۵ نفر در صحنه بمانند، آرای هریک از آنها به هر ‌اندازه‌ای که باشد از سبد نامزدهای دیگر جبهه انقلاب کم می‌شود. نتیجه آنکه احتمال موفقیت عاملان وضعیت فاجعه‌بار امروز، قوت می‌گیرد.

کنار کشیدن شکست نیست، شجاعت است

حدادعادل گفته: نامزد منتخب شورای ائتلاف برای ریاست جمهوری آیت الله رئیسی است. او همچنین به نامزدهای جریان انقلاب توصیه کرده: این شکست نیست که رای نداریم و به نفع فرد رای آور کنار برویم، این شجاعت است. نامزدها باید در روزهای آینده برای حمایت از شخصی که رای بیشتری دارد تصمیم مهمی بگیرند.

ریزش بورس به دلیل اختلاف نظر وزیر اقتصاد و وزیر نفت نبود

دژپسند، وزیر اقتصاد گفته: برخی ریزش بازار سرمایه را به اختلاف من با وزیر نفت نسبت می‌دهند. این اختلاف بین دو وزیر یا دو وزارتخانه نبود بلکه اختلاف بین سازمان خصوصی‌سازی و شرکت ملی پالایش و پخش بر سر این بود که چه کسی متولی صندوق باشد.

تردد کشتی‌های ایران در آب‌های بین‌المللی

دبیرکل انجمن کشتیرانی با رد سخنان دیروز همتی که گفته بود «ما الان یک کشتی با پرچم ایران نمی‌توانیم به دریا بفرستیم»، گفت: همین امروز کشتی‌های زیادی تحت‌ پرچم ایران در آب‌های بین‌المللی تردد دارند.

رئیسی قائل به مذاکره و ادامه برجام است

علیرضا افشار رئیس شورای راهبردی ستادهای مردمی حامیان ابراهیم رییسی گفته: رئیسی قائل به مذاکره و ادامه برجام است ولی نه به عنوان موضوع اصلی کشور بلکه به عنوان مساله حاشیه‌ای که نباید مسائل مملکتی به آن گره بخورد.

همتی و مهرعلیزاده هیچ‌گاه جانب مردم را نگرفتند!

علی صوفی عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گفته: مهرعلیزاده و همتی در مناظره های انتخاباتی هیچ دستاوردی نداشتند. صوفی تأکید کرده که همتی و مهرعلیزاده هیچ‌گاه جانب مردم را نگرفتند و کارنامه ای هم در این زمینه ندارند و عملکرد دولت دامن هر دوی آنها را گرفت!

آیت‌الله هاشمی هیچ‌وقت از صندوق قهر نمی‌کرد

محمد هاشمی تأکید کرده که  حرف آخر را مردم می‌توانند پای صندوق‌های رأی بگویند. او این را هم گفته که مرحوم آیت‌الله هاشمی هیچ وقت از صندوق قهر نمی‌کرد، حرف خودش را می‌زد، مردم را هم دعوت می‌کرد و نتیجه مطلوب هم می‌گرفت.

بعید می‌دانم اصلاح طلبان از همتی حمایت کنند

مسعود پزشکیان گفته:کاندیداهای ریاست جمهوری وعده‌هایی را به مردم بدهند که بتوانند از عهده آن برآیند. باید در میدان عمل مشخص شود که تا چه اندازه توان انجام این کار را دارند. او همچنین تأکید کرده: بعید می‌دانم اصلاح طلبان از عبدالناصرهمتی حمایت کنند.

طیبه سیاوشی،‌ فعال سیاسی اصلاح‌طلب نیز معتقده که برنده مناظره کسی خواهد بود که بیش از دیگران سخنانش بازنشر شود. او گفته: این ۷نفر وظیفه  مهمی بر دوش دارند و باید تلاش کنند که مردم را به پای صندوق بکشانند و بتوانند اعتماد عمومی را برای رفع مشکلات اقتصادی کشور و حفظ شأن نظام در عرصه بین‌المللی ایجاد کنند.

از گوشه و کنار انتخابات

- شورای هم‎‌اندیشی اهل‌‎سنت ایران طی بیانیه‌ای حمایت خود از آیت‌‎الله رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد. مولوی حافظ اسماعیل ملازهی معاون اداری امام جمعه اهل سنت زاهدان نیز این بیانیه را تایید کرد.

- بیگی، رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته: از آنجا که انتخابات در ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز می‌شود؛ لذا تبلیغات نامزد‌ها از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خردادماه در فضای مجازی و حقیقی ممنوع است.

- سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی، کناره‌گیری وی از نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نفع ابراهیم رئیسی را تکذیب کرد.

- نشست خبری فرزندان شهدای شاخص «بروجردی، کاوه، کشوری، شیرودی و فخری‌زاده» در حمایت از برنامه‌ها و سیاست‌های آیت‌الله رئیسی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در خبرگزاری فارس برگزار شد.

- سفر سیدابراهیم رئیسی به اصفهان لغو شد. رئیس ستاد مرکزی رئیسی در اصفهان گفته: با وجود پیش‌بینی سخت‌گیرانه‌ترین پروتکل‌های بهداشتی، به منظور حفظ سلامت مردم این سفر لغو شده.

- سفر انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نیز به شیراز لغو شد.

- ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی گفته: در برخی‌ رسانه‌ها برای معرفی خانم «معصومه پاکتچی» همسر «علیرضا زاکانی»  از عنوان مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران استفاده کردند که این عنوان نادرست است. عنوان صحیح ایشان «مدیر سابق ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران تهران و مشاور مدیر سابق» است.

- خاتمی رییس دولت اصلاحات با انتشار بیانیه‌ای از اصلاح‌طلبان برای شرکت در انتخابات دعوت کرده. در بخشی از این بیانیه آمده: در این فضای سرد و افسرده، در حالی که جامعه ما نیاز به نشاط و امید و اشتیاق به شرکت در عرصه سرنوشت دارد، امیدوارم این حزب و همه تشکل‌ها و احزاب و جریان‌های سیاسی و ملی بتوانید در این برهه حساس مسوولیت خود را نسبت به میهن و مردم به درستی بشناسند و در انجام مسوولیت موفق باشند.

- سعید جلیلی جزئیات هزینه‌کرد ستاد مردمی خود را منتشر کرد. مجموع کمک های نقدی به ستاد مردمی انتخاباتی سعید جلیلی ۶۶۵ میلیون تومان بوده.

- مهرعلیزاده، رئیس سازمان تربیت بدنی دولت اصلاحات حاضر به تغییر برنامه تبلیغاتی خود بخاطر همزمانی با پخش فوتبال انگلیس و کرواسی نشد!

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

امین زاده: «خودکفایی» در دنیای امروز یک «توهم» است

«محسن امین زاده» از مدیران وزارت خارجه در دولت اصلاحات و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت:«بدون شک ضعف مدیریت، بی‌تدبیری و بی‌خردی در اداره امور، فساد سازمان یافته، دخالت نهادهای غیر مسوول و دولت پنهان در امور، دخالت‌های امنیتی‌ها و حذف نیروهای خردمند و توانا از حوزه‌های مختلف، همه تاثیرات عمیقی در بروز بحران‌های بزرگ اقتصادی کشور داشته است؛ اما هیچ‌کدام از این ضعف‌ها و مفاسد به اندازه فساد بسته شدن درهای اقتصاد جهان به روی ایران در خرد کردن اقتصاد ایران و فقیرتر کردن ملت ایران موثر نبوده است».

امین زاده در ادامه نوشت:«چرا گفته نمی‌شود که طی ۱۲سال گذشته هر روز ملت ایران فقیرتر شده‌اند و عامل اصلی این فقیرتر شدن سیاست خارجی ایران بوده است؟ چرا گفته نمی‌شود که بدون باز شدن درهای اقتصاد جهانی به روی اقتصاد ایران، توسعه ملی موفق خیالی بیش نیست؟…چرا گفته نمی‌شود که خودکفایی در دنیای امروز یک تصور خیالی و یک توهم است و هیچ کشوری بدون روابط خارجی فعال و دوجانبه، به توان و قدرت اقتصادی دست پیدا نمی‌کند».

این فعال فتنه ۸۸ در این یادداشت تاکید کرد:«وزارت خارجه...به یک وزیر خارجه بسیار توانا و خردمند همچون دکتر ظریف و به یک وزارت خارجه قدرتمند به دور از دست اندازی نهادهای امنیتی و نظامی و اطلاعاتی و غیره نیاز دارد...باید از صدا و سیما پرسید که چرا مقرر شده که ابربحران تحریم‌های جهانی علیه ایران یعنی بزرگ‌ترین مانع حل بحران اقتصادی کشور و توسعه ملی، در مناظره‌های انتخاباتی در حاشیه بماند؟».

این فعال فتنه ۸۸ که پیش از این در تحمیل قطعنامه ۱۹۲۹ به ملت ایران شریک بوده است، حالا دوباره به میدان آمده تا گرای تحریم های بیشتر را به آمریکا بدهد.

طیف تندرو اصلاح طلب که با مفاهیمی همچون مردم سالاری، صندوق رأی، خودباوری، اعتماد به جوانان، تولید داخلی، دیپلماسی مقتدرانه، شرکت های دانش بنیان، بومی سازی فناوری های نوین و...بیگانه است، همه مشکلات کشور را به تحریم گره می زند.

این در حالی است که صاحبنظران حوزه اقتصاد تاکید دارند که تحریم ها نهایتا ۲۰ الی ۳۰ درصد در ایجاد مشکلات سهیم هستند و این سوءمدیریت دولت است که ۷۰ الی ۸۰ درصد مشکلات را ناشی می شود.

یک مثال؛ طبق قانون دولت باید یک میلیون واحد مسکونی در سال بسازد، حالا وقتی وزیر راه و شهرسازی بعد از چند سال وزارت، تاکید می کند که افتخار می کنم که حتی یک واحد مسکن هم نساختم، به نظر شما این مسئله ناشی از تحریم است یا سوءمدیریت؟!

یک مثال دیگر؛ صاحبنظران می گویند که با ساخت پالایشگاه می توانیم در تولید بنزین خودکفا شده و تحریم بنزین را خنثی کرده و این اهرم فشار را از روی میز آمریکا برداریم، اما در سوی مقابل وزیر نفت می گوید من اعتقادی به ساخت پالایشگاه ندارم، بهتر است واردکننده بنزین باشیم! سپس جوانان متخصص و انقلابی، پالایشگاه ستاره خلیج فارس را راه اندازی کرده و ایران در تولید بنزین خودکفا می شود.

امین زاده در این یادداشت، خودکفایی را یک توهم و یک تصور خیالی قلمداد کرده است. این دقیقا در راستای تز «آبگوشت بزباش» افراطیون اصلاح طلب است.

رهبر معظم انقلاب- ۱ فروردین ۹۴- فرمودند:«در نگاه کلان به اقتصاد کشورمان دو جور نگاه وجود دارد، دو جور نگاه به رونق اقتصادی و پیشرفت اقتصاد وجود دارد؛ یک نگاه میگوید که ما پیشرفت اقتصاد را باید از ظرفیّتهای درون کشور و درون مردم تأمین بکنیم. نگاه دوّم به اقتصاد کشور نگاه به پیشرفت اقتصاد با استفاده از کمک بیرون از مرزها است؛ میگوید سیاست خارجی‌مان را تغییر بدهیم تا اقتصاد ما درست بشود، با فلان مستکبر کنار بیاییم تا اقتصاد رونق پیدا کند، تحمیل قدرتهای مستکبر را در بخشهای گوناگون و مسائل گوناگون بپذیریم تا اقتصادمان رونق پیدا کند؛ این هم نگاه دوّم است».

ایشان در ادامه تاکید کردند:«امروز شرایط کشور به ما نشان داده است که این نگاه دوّم یک نگاه کاملاً غلط و عقیم و بی‌فایده است. همین تحریمهایی که امروز علیه ملّت ایران اعمال میشود، دلیل محکم و متقنی است بر غلط بودن این نگاه؛ یعنی شما وقتی که به امید قدرتهای خارجی نشستید تا آنها بیایند اقتصاد شما را رونق بدهند و با زیر بار آنها رفتن، اقتصاد را رونق بدهید، آنها به حدّ کم قانع نیستند».

رهبر معظم انقلاب همچنین- ۱۹ اردیبهشت ۸۴- در جمع دانشجویان استان کرمان فرمودند:«من یک وقت در جمع دانشجوییِ دیگری گفتم هیچ ننگمان نمی کند که علم را از غربی ها و اروپایی ها یاد بگیریم؛ اما ننگمان می کند که همیشه شاگرد بمانیم. شاگردی می کنیم تا استعداد خود را پرورش دهیم و از درون بجوشیم. ما نمی خواهیم مثل استخری باشیم که آبی را در ما سرازیر کنند و هر وقت هم خواستند، آب را بکشند یا اجازه ندهند بیاید، یا هرگونه آب آلوده یی را در این استخر بریزند. ما می خواهیم مثل چشمه ی جوشان باشیم؛ می خواهیم از خودمان بجوشیم؛ می خواهیم استعدادهای خود را به کار بگیریم. من به هرجا نگاه می کنم، امکان به کارگیری این استعدادها را می بینم».

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

اشتیاق وصف ناپذیر اصلاح طلبان برای تصاحب پست «تدارکاتچی»!

روزنامه شرق در مطلبی نوشت:«واقعیت این است که ساختار قدرت در ایران به‌گونه‌ای است که عملا رؤسای جمهور با وجود صراحت قانون اساسی، قادر به استفاده از همه اختیارات قانونی خود نیستند و به‌همین‌دلیل برخی رؤسای جمهور از این سمت به‌عنوان «تدارکاتچی» نام برده و می‌برند؛ اما این شرایط هم نافی مسئولیت رئیس‌جمهور در قبال تحولات و مسائل کشور نیست».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«اگر ترامپ در آمریکا روی کار نمی‌آمد و کرونا هم شیوع نمی‌یافت، قطعا شرایط امروز کشور، شرایطی کاملا متفاوت به‌لحاظ اقتصادی و معیشتی بود؛ اما آیا می‌توان پشت ترامپ و کرونا، پنهان شد و همه مسئولیت را به گردن این دو عامل انداخت؟ پاسخ منفی است. سیاست‌ورزی، سیاست‌مداری و حکمرانی مطلوب و بهینه اصولا در شرایط سخت و بحرانی خود را نشان می‌دهد».

نویسنده یادداشت مذکور در متنی دوپهلو، از یکسو مدعی شده است که رئیس جمهور در ایران تدارکاتچی است و از سوی دیگر تاکید کرده که علیرغم این وضعیت، رئیس جمهور در قبال مسائل کشور مسئولیت دارد.

سوال اینجاست که اگر رئیس جمهور در ایران صرفا تدارکاتچی است، پس چرا اصلاح طلبان برای ورود به پاستور اینچنین سر و دست می شکنند؟! در هفته های گذشته طیف اصلاح طلب فهرست ۱۴ نفره کاندیداهای اصلاح طلب برای ریاست جمهوری را منتشر کرد.

اصلاح طلبان در هشت سال اخیر مدعی بودند که اختیارات رئیس جمهور حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد است ولی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ همین طیف تشکیلات ناسا(نهاد اجماع ساز اصلاحات) را ایجاد کرد و جلسات متعددی برگزار کرد تا بتواند با پیروزی در انتخابات، کلید پاستور را در اختیار بگیرد.

برخلاف ادعاهای فعالین و رسانه های اصلاح طلب، رئیس جمهور در ایران دارای اختیارات بسیار گسترده ای است. وزرا، استانداران، مدیرعامل بانک ها، مدیران شرکت های بزرگ خودروسازی، سفرای ایران در اقصی نقاط جهان، فرمانداران و بخشداران همگی توسط قوه مجریه انتخاب می شوند و این تنها بخشی از اختیارات قوه مجریه است.

اصلاح طلبان بجای آسمان و ریسمان بافتن، بهتر است درباره کارنامه ۸ ساله خود به مردم توضیح بدهند. اینکه در حوزه مسکن، خودرو، دلار، لوازم خانگی، دیپلماسی منطقه ای، تسهیل ازدواج جوانان، اشتغال، تولید و...چه اقداماتی انجام داده اند؟

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

هاشمی: اگر مردم رأی ندهند «کاندیدای خاص» رئیس جمهور می شود

«محمد هاشمی رفسنجانی» فعال سیاسی اصلاح طلب و از حامیان دولت روحانی در مصاحبه با روزنامه ایران گفت:«رأی ندادن امروز معنا و نتیجه‌ای جز رأی دادن به یک کاندیدای خاص ندارد...بر خلاف آنچه در مناظره‌ها می‌بینیم تفاوت کیفی اساسی میان نامزدها وجود دارد. این‌گونه است که می‌بینیم یک اکثریتی علیه یک نفر متحد شده‌اند و به او اتهامات دور از انصاف می‌زنند».

هاشمی افزود:«شما ببینید که ما تجربه سال ۷۶ را دیده‌ایم که نامزدی شکست را پذیرفت که چندین سال برای به ریاست جمهوری رسیدن اش کار شده بود. همان‌طور که نتیجه قهر مردم با صندوق را در سال ۸۴ دیدیم... بنابر این اگر مردم با انتخابات قهر نکنند و حرف خود را در قالب رأی بگویند آن حرف لزوماً با میل شورای نگهبان و... نخواهد بود و این حق مردم است».

اصلاح طلبان بجای ارائه برنامه کاربردی و اقناع افکارعمومی درباره برنامه های خود، صرفا مشغول «هیولاسازی از رقیب» است. این طیف اینگونه القاء می کند که انتخابات مهندسی شده است و مردم را تحریک می کند که صرفا به پای صندوق های رأی بیایند و چشم بسته «رأی سلبی» بدهند تا دیگری در انتخابات پیروز نشود.

آقای هاشمی و دوستان وی باید بجای این رفتار توهین آمیز توضیح دهند که آقای همتی چه برنامه ای برای مسکن، اشتغال، مبارزه با قاچاق، تقویت تولید و صادرات و مدیریت واردات دارد؟

این طیف همزمان باید درباره کارنامه همتی درخصوص بازار ارز، نقدینگی، ماجرای سهمیه بندی بنزین، حقوق های نجومی، مفسدان اقتصادی و...پاسخگو باشند.

طیف اصلاح طلب در پی آن است تا با هیولاسازی از رقیب، هم مطالبه افکارعمومی درباره کارنامه ۸ ساله را به حاشیه ببرد و هم بر مطالبه درباره برنامه کاربردی و اجرایی سرپوش بگذارد.

آقایان اکنون زنگ حساب و موعد ارائه برنامه است، با حاشیه سازی و سیاسی کاری، مشکلات مردم رفع نمی شود./841/

برای دریافت بسته انتخاباتی رسا (اینجا) را کلیک کنید.

از حمایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان از رئیسی تا اشتیاق وصف ناپذیر اصلاحات جهت تصاحب پست تدارکاتچی!

ارسال نظرات