۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۶۸۲۵۴۶
زاکانی در جمع نخبگان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه در قم:

جبهه انقلاب خواستار تغییر همه جانبه در کشور باشد

جبهه انقلاب خواستار تغییر همه جانبه در کشور باشد
نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه هیچ بن بستی در مکتب امام خمینی(ره) وجود ندارد، گفت: جبهه انقلاب باید خواستار تغییر همه جانبه در کشور باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، علیرضا زاکانی عصر امروز در گردهمایی نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی افق جدیدی را با رویکرد تمدنی خود به روی بشریت گشود، عنوان کرد: بدون شک اسلام می تواند تحولات گسترده ای را در زندگی بشریت ایجاد کند، اما ما باید به این اصل ایمان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نگاه غلط به توانمندی‌های جامعه ما را از ظرفیت اسلام و نخبگان دانشگاهی محروم کرده است، اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که برخی جریانات هنگامی که رأی می آورند به اسلامیت و هنگامی که رأی نمی آورند به جمهوریت نظام حمله می کنند.

زاکانی با اشاره به اقدام زننده دولت در جریان گرانی بنزین، خلاف گویی و دروغ گویی را از مشکلات اساسی کشور قلمداد کرد و عنوان داشت: رئیس جمهور در جریان گرانی بنزین گفت بنده صبح جمعه خبردار شدم، همتی هم که از گرانی بنزین انتقاد کرده بود، در شهریورماه درخواست بنزین ۵ هزار تومانی را داشت!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش نخبگان و فرهیختگان در بصیرت افزایی و رفع مشکلات کشور، تصریح کرد: بصیرت ‌افزایی و شناخت صحیح جامعه مشکلات کشور را رفع می‌کند.

وی با بیان اینکه هیچ بن بستی در مکتب امام(ره) وجود ندارد و با تأکید بر اینکه جبهه انقلاب باید خواستار تغییر همه جانبه در کشور باشد، گفت: مشکل این است که مسؤولان ما تقوا ندارند و انتظار دارند از آسمان برای آن‌ها ببارد درحالی‌که برعکس از زمین برای آن‌ها نفرین می‌بارد؛ فقر، تبعیض و فساد در کشور بیداد می‌کند اما همه این‌ها رفع شدنی است، ما اگر باز توزیع درست در کشور داشته باشیم مشکل فقر رفع می‌شود.

زاکانی اشاره به اینکه جبهه انقلاب نیازمند خودباوری است، گفت: امروز کشور نیازمند و آماده یک تحول بزرگ است؛ امام(ره) فرمودند که نگذارید انقلاب دست نااهلان بیافتد و ما امروز باید تلاش کنیم تا کشور را از دست نااهلان در بیاوریم.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با تأکید بر لزوم ایجاد انسجام در کشور خاطرنشان کرد: ما باید به سمت انسجام حرکت کنیم و گام را به سمت حرکت تیمی برداریم؛ ما باید در کشور از موانع جهش کنیم و در این زمینه نیازمند همه ظرفیت‌ها هستیم./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Bulgaria
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
سبک خشن آقای زاکانی در مناظره سوم باعث دافعه شد
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
سلام و عرض ادب
در مناظره آخر ، کاندیداهای جبهه انقلاب به خوبی و بدون حاشیه توانستند هم برنامه های خود را ارائه کنند و هم پاسخ شبهات را بدهند و هم به خوبی طرف مقابل را به چالش بکشند.از صحبت های بسیار محکم و مستدل آقای رییسی گرفته تا رگبار آتشین آقای دکتر زاکانی
0
0
دخو
United States
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
درود بر زاکانی مرد انقلابی و مهربون..
0
0
طلبه انقلابی از قم
Iran, Islamic Republic of
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
در آستانه برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران متواضعانه از شما ملت عزیز دعوت می نمایم با حضور گسترده و تعیین کننده خویش در کنار صندوق های رأی برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار مجاهدت و مقاومت خویش بیفزایید..
0
0