۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۸۲۶۶۱

دعوت خانواده شهید سلیمانی از مردم برای حضور در انتخابات

دعوت خانواده شهید سلیمانی از مردم برای حضور در انتخابات
خانواده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور پرشور و مشارکت در انتخابات پیش‌رو دعوت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، خانواده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور پرشور و مشارکت در انتخابات پیش‌رو دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

ملت عزیز ایران! اینک که در آستانه آزمونی دیگر از تجلی مردم سالاری دینی در عرصه مهم و سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته اید، مرد میدان و سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در ملکوت اعلی و در جمع امام و شهیدان، نظاره گر شماست.

او که همواره می گفت: و نظام جمهوری اسلامی حرم است، حزب و جناح فرع است، اصل جمهوری اسلامی است، و پس از بیش از چهل سال مجاهدت، سرانجام جان عزیز خویش را برای اعتلای اسلام و ایران فدا کرد. این روزها از سویی دیدگان منتظر دوستداران ایران و انقلاب اسلامی و جبهه سرافراز مقاومت و از سوی دیگر، چشمان شیطانی دشمنان پیشرفت و استقلال ملت و کشور، به حضور پر شور شما در این انتخابات دوخته شده است و ما مطمئنیم همان گونه که در آن تشییع تاریخی، سرباز فدایی خود را تا عرش الهی بدرقه کردید، در روز 28 خرداد 1400 نیز با حضور حماسی خویش، برگ زرین دیگری بر دفتر فطور افتخارات ملت تاریخ ساز ایران خواهید افزود.

ما خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی، دست شما ملت بزرگوار ایران را برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می فشاریم؛ زیرا حضور شما در انتخابات صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و خیمه رسول الله (ص) است؛ همان گونه که شهید بزرگوار مان در وصیت نامه خود بیان نمود: «والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید، بیت الله الحرام و مدینه حرم رسول الله (ص) و نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمی ماند؛ قرآن آسیب می بیند انتظار داریم به مصداق "تواصی بالحق"، ضمن شرکت خود در انتخابات، سایر اقشار مردم عاشق اسلام و ایران را نیز به رفتن پای صندوق های رأی دعوت نمایید تا یکی از برگ های سرنوشت ایرانمان به نیکی ورق بخورد ان شاء الله.

خاک پای ملت عزیز ایران - خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی

ارسال نظرات