۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۸۲۶۶۲
جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب استان قم:

حضور مردم در صحنه انتخابات، دفاع از نظام و تضمین کننده انقلاب است

حضور مردم در صحنه انتخابات، دفاع از نظام و تضمین کننده انقلاب است
جانشین فرماندهی سپاه استان قم گفت: انتخابات امروز حماسه ای بزرگ، پشتوانه مردمی، دفاع از نظام، صراط مستقیم و عبادت برای خدا است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سرهنگ محمدرضا موحد جانشین سپاه استان قم در جمع خبرنگاران در قم، با اشاره به موضوع انتخابات و حضور حداکثری گفت: با توجه به اینکه در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم ،قطعاً این دوره حساسیت خاصی دارد که حضور مردم در صحنه دفاع از نظام، در واقع تضمین کننده این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: امروز در شرایط ویژه ای هستیم که در ظاهر یک انتخابات است اما در باطن نقاط مهمی دارد و به لطف خدا در این چهل و دو سال در مسیر زنجیره ای از نصرت های الهی قرار گرفتیم و فتوحات آشکار و مبینی را پیش رو داشتیم و گذراندیم و انشالله در صحنه انتخابات نیز پیش رو داریم.

موحد ادامه داد: هیچ دشمنی موفقیت خود را کنار نمی‌گذارد، برای مثال اگر تحریم موثر بود دشمن ادامه می داد ؛اگر خروج از برجام موثر بود ادامه می داد‌.

جانشین سپاه قم تصریح کرد: علت اصلی شکست انتخاباتی ترامپ، شکست آن از نظام انقلاب اسلامی بود ؛ ما دستاورد های بسیاری داشتیم و ترک خوردن امنیت سیستم رژیم صهیونیستی، زنده شدن فلسطین؛ فلسطین موفقی که محصول قدس، سپاه و نظام تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی میدانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت با بحث مقابله با کرونا روبه‌رو بودیم که حقیقتاً با نهضت کمک‌رسانی مومنانه توانست خیلی از دردها و مصیبت های مردم را تا حدی کاهش دهد و این نمونه ای از نماد نصر و فتح انقلاب است و به مدد آقا امام زمان(عج) و اهل بیت(ع) ما هر روز از روز قبل مقتدر تر و در مسیر پیشرفت هستیم.

سرهنگ موحد گفت: ما در مسیر یک حماسه جدید قرار داریم و دشمن همه تلاشش را کرد تا امنیت ایران را از بین ببرد و امروز به لطف خدا و خون مطهر شهدا، امروز ایران لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه است و امروز ما به خیمه معاویه نزدیک هستیم ،نصر الهی و صلح نزدیک است و تقابل ما با دنیای استکبار روز ۲۸ خرداد است که می‌تواند یک فراز متفاوت باشد.

وی با اشاره به حساسیت انتخابات پیش رو تصریح کرد: بسیج کفر، علیه امام مسلمین اتفاق افتاده تا در این انتخابات با مشارکت پایین، ما را در یک عملیات استراتژیکی، رسانه‌ای و روانی شکست دهد و این حجتی بر همه مردم ایران اسلامی است که اگر ما اشتباه نکنیم دشمن هرگز موفق نخواهد شد.

وی ادامه داد: انتخابات امروز حماسه، پشتوانه مردمی، دفاع از نظام، صراط مستقیم و عبادت برای خدا است؛ کار سختی هم نیست و حضور حداکثری مردم به مرتبه پیروزی و حضور ضعیف شان و یا عدم حضورشان می‌تواند به شکست منجر شود.

موحد افزود: رقابت سیاسی بین کاندیداها مسئله اصلی نیست و اصل حضور مردم است و مردم در این ۴۲ سال نشان دادند که پایه کار انقلاب هستند و مشکلات را تحمل می‌کنند .

وی یادآور شد: امروز ما وظیفه داریم‌خودمان، نزدیکانمان را در مورد رهبر معظم انقلاب، تواصی به حق کنیم و جهت حضور در انتخابات با دست پر در مقابل این صف آرایی دشمن بایستیم .

موحد در پایان گفت: انتخاب اصلح سرنوشت ساز است و با انتخاب اصلح انشالله دولتی بیاید که برای مردم عزت بیاورد، کارآفرینی کند، در میان مردم حضور داشته باشد و مشکلاتشان را حل کند ،ما به دولت مومن، مقتدر و انقلابی احتیاج داریم و چنین دولتی نیازمند حضور پرشور مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رای است و ما باید دشمن را ناامید کنیم و بر خلاف آرزوهای آن عمل نماییم./998/

ارسال نظرات