۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۸۲۷۴۱
بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی:

مشارکت حداکثری؛ شاخصی برای تبیین سرمایه اجتماعی گرانسنگ جمهوری اسلامی

مشارکت حداکثری؛ شاخصی برای تبیین سرمایه اجتماعی گرانسنگ جمهوری اسلامی
دفتر تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: مشارکت حداکثری علاوه بر شکوفا کردن توانمندی‌ها، دفاع از شایستگی و کارآمدی نظام است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای مردم را به حضور گسترده و پرشور در انتخابات دعوت کرد.

متن بیانیه این نهاد حوزوی بدین شرح است:
 بسمه تعالی
 از جلوه‌های شکوهمند انقلاب اسلامی، برگزاری انتخابات و اتکاء و احترام به رأی مردم است.

از طلیعه جمهوری اسلامی تاکنون همواره حضور مردم و تکیه بر آرای جمهور مورد تأکید، توجه و حمایت امامین انقلاب بوده و هست.

 انتخابات، رکن جمهوریت نظام و محملی برای تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و هم‌‌آوردی و حضور مردمانی است که صاحبان اصلی نظام به شمار می‌آیند.

از این‌رو مشارکت حداکثری علاوه بر شکوفا کردن توانمندی‌ها، دفاع از شایستگی و کارآمدی نظام است و شاخصی برای تبیین سرمایه اجتماعی گرانسنگ نظام جمهوری اسلامی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب:
«شرکت حداکثری در انتخابات موجب کارآمدی و دفاع از اصل نظام است.» (بیانات معظم له/۲۶خرداد ۱۴۰۰)
 

امروز شرکت در جشن حضور ملت، اهمیتی مضاعف یافته است که علاوه بر تکلیف دینی و ملی، پاسداری از ارزش‌ها و قدردانی از هزاران شهید، مقابله با بد خواهان و دشمنان در دفاع از عزت ملّی به شمار می‌آید که خط و نشان و مسیر خدمات دولت به مردم را نیز شکل می‌دهد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با امام راحل عظیم الشأن و شهدای گرانقدر از آحاد ملت، به خصوص فرهیختگان، نخبگان و به ویژه مبلغان عزیز دینی دعوت می‌نماید بار دیگر با حضوری پرشور و یکپارچه در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴٠٠ ، برگ‌زرین دیگری در جشن حضور رقم‌زده و اقتدار ملی و بین‌المللی ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

/1370/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
کسی که برای همسر آیندش نظر نمیده تا بقیه براش تصمیم بگیرن،
با رای ندادن هم اجازه میده بقیه برای سرنوشت چهار سال کشورش تصمیم بگیرن
1
0