۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۶۸۲۷۵۷

اعلام آمادگی مجمع فعالان امر به معروف در راستای کمک به برگزار کنندگان انتخابات

اعلام آمادگی مجمع فعالان امر به معروف در راستای کمک به برگزار کنندگان انتخابات
مجمع فعالان امربه معروف و نهی از منکر در بیانه ای آمادگی خود را در راستای کمک به برگزار کنندگان انتخابات اعلام کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع فعالان امربه معروف و نهی از منکر در بیانه ای آمادگی خود را در راستای کمک به برگزار کنندگان انتخابات اعلام کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب اقای عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر محترم کشور

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد

سلام علیکم

ضمن آرزوی موفقیت برای شما در عرصه برگزاری انتخابات 1400 همانگونه که مستحضر هستید مقام معظم رهبری در خصوص کیفیت برگزاری انتخابات نسبت به دو موضوع داخلی هشدار داده و ابراز نگرانی کرده اند:

۱- تمهیدات بهداشتی مقابله با کرونا در فرآیند رای‌گیری

۲- مشکل کمبود تعرفه رای در شعب اخذ رای

یک سال و اندی است که ملت ایران زندگی با کرونا را تجربه کرده است، نگرانی از شیوع کرونا ممکن است اثرسوء بر مشارکت داشته باشد و از سوی دیگر  حفظ سلامت افراد در فرایند رای‏گیری بر همه واجب است.

 لذا از حضرتعالی مطالبه داریم که به گونه‏ای شفاف و فراگیر مردم را در جریان چگونگی تمهیدات بهداشتی برای برگزاری انتخابات قرار بدهید و با نظارت قوی بر اجرای تمهیدات کیفیت آنرا تضمین نمایید.

از سوی دیگر کمبود تعرفه‌های انتخاباتی نیز مساله‌‌ای نیست که قابل حل نباشد لکن متاسفانه در دوره‏های گذشته در برخی موارد به معضلی در فرایند رای‌گیری تبدیل شده است که به سادگی و با اهتمام ویژه فرمانداران و هماهنگی آنی آنان با مقامات بالادستی قابل رفع است.

مجمع ملی فعالان امر به معروف و نهی از منکر اعلام آمادگی می‏کند که همه امکانات و نیروی انسانی مرتبط با مجمع را در راستای کمک به برگزار کنندگان انتخابات در دو مساله یاد شده به خدمت درآورد.

و در پایان این نکته را یادآور می شویم که به اقتضای وجوب نظارت عمومی در همه حال به عنوان بخشی از ملت ناظر بر فرآیند برگزاری انتخابات هستیم.

باتشکر

جواد رهبر

دبیر مجمع

ارسال نظرات