۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۶۸۲۷۷۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران عنوان کرد؛

آمادگی شبکه تبلیغی مازندران در راستای کمک به روند برگزاری انتخابات

آمادگی شبکه تبلیغی مازندران در راستای کمک به روند برگزاری انتخابات
مازندران - حجت الاسلام شکریان از آمادگی شبکه تبلیغی فعال در مازندران در راستای کمک به برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات روز 28 خرداد خبر داد.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به بیانات بسیار ارزشمند رهبری معظم انقلاب در روز گذشته در خصوص برگزاری انتخابات، اظهار داشت: با توجه به برگزاری پرشور انتخابات در ۲۸ خرداد شبکه عظیم تبلیغی و فعالان فرهنگی وابسته به این سازمان آمادگی دارند برای کمک و نظارت در روند برگزاری هر چه بهتر انتخابات مشارکت کنند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری پیرامون حضور حداکثری و هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن این دوره از انتخابات و با دعوت از همه آحاد جامعه به ویژه نخبگان، فرهیختگان، روحانیت، هیأت های مذهبی، بانوان و فعالان فرهنگی و دینی و جوانان و به ویژه رای اولی ها در خلق حماسه سیاسی ۲۸ خرداد، اظهار داشت: رهنمودهای روز گذشته رهبری معظم انقلاب پیرامون برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات ۲۸ خرداد حجت را بر همگان تمام کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: به طور قطع ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی با حضور حداکثری و انتخاب اصلح زمینه روی کار آمدن یک دولت با نشاط، انقلابی و جهادی را فراهم خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به توصیه های رهبری در خصوص چگونگی نحوه اجراء و نظارت بر روند انتخابات در روز ۲۸ خرداد، افزود: بنا به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص چگونگی روند صحیح و اجرای دقیق برگزاری این دوره از انتخابات، شبکه های عظیم تبلیغی و تشکل های دینی و مجموعه های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی مازندران این آمادگی را دارد در نحوه برگزاری و نظارت و حتی توزیع برگه های تعرفه رای بنا به فرامین رهبر انقلاب، مشارکت جدی و فعال داشته باشند و کمک کنند.

حجت الاسلام شکریان امیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین المللی و چشم دوختن جهانیان به تمامی برگزاری انتخابات ها در ایران، تصریح کرد: امروز بسیاری از کشورهای جهان و منطقه از اقتدار، عزت و عظمت جمهوری اسلامی حرف میزنند و مشارکت حداکثری در این انتخابات و انتخاب اصلح می تواند به این قدرت بیافزاید و بسیاری از توطئه های دشمنان را در درون خفه کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به اهمیت انتخابات و گره خوردن آن در سرنوشت کشور اشاره و خاطر نشان کرد: سرافرازی امروز جمهوری اسلامی مرهون۲۲۰ هزار شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی است که سپهبد شهید قاسم سلیمانی یکی از برجسته ترین این شهداء است و باید به نیابت از این شهیدان پای صندوق های رای رفت و با انتخاب اصلح به توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی کمک کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به برنامه ریزی دشمنان در ایجاد یاس و ناامیدی در بین آحاد جامعه اشاره و اظهار داشت: شرکت پر شور در انتخابات و حضور حداکثری در پای صندوق های رای با انتخاب اصلح می تواند بسیاری از مشکلات کشور را رفع و یا کاهش دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: این حضور می تواند موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی شود و این مهم به طور قطع در ۲۸ خرداد با بصیرت و ولایت مداری مردم قهرمان ایران اسلامی تحقق پیدا خواهد کرد./950/

ارسال نظرات