۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۶۸۲۷۹۲
سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت و گو با رسا:

دموکراسی ایران واقعی و دموکراسی غربی یک سراب است

دموکراسی ایران واقعی و دموکراسی غربی یک سراب است
حجت الاسلام والمسلمین دومکی با انتقاد از نظام دموکراسی در دنیای غرب، گفت: ںظام دموکراسی غربی یک سراب و نظام دموکراسی در ایران، دموکراسی واقعی است.

حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفتگو با خبرنگار سرویس بین المللی خبرگزاری رسا، نظام دموکراسی در دنیای غرب را به شدت مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت: ںظام دموکراسی غربی یک سراب و نظام دموکراسی در ایران، دموکراسی واقعی است.

وی با بیان این که دولتی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بر پایه های قرآن کریم و سنت پیامبر اسلام(ص) تاسیس کرده بودند، آن یک نظام جمهوری بی نظیر در جهان است، گفت: چون آراء و نظریات مردم در نظام حکومت اسلامی ایران اهمیت خاصی دارد و از ویژگی های خاص برخورد است، و به همین سبب امام راحل(ره) بزرگوار، آراء مردم را  ملاک دولت قرار داده اند.

این روحانی فعال پاکستانی با اشاره به این که طبق فرمایشات امام خمینی(ره) منتخبین ملت و اعضای مجلس شورای جمهوری اسلامی ایران نخبه ملت و جوهره فضایل و کمالات مردم ایران باشند، اظهار داشت: جهان باردیگر شاهد یک حماسه ای دیگری در جمهوری اسلامی ایران است و ملت ایران خود را برای حضور در صحنه انتخاب سیزدهمین رییس جمهور این کشور آماده کرده است.

وی با تاکید به این که برگزاری 42 انتخابات در تاریخ 42 ساله انقلاب اسلامی ایران، دلیل روشنی بر جمهوری بودن نظام این کشور و حاکمیت آزادی واقعی در ایران را دارد، گفت: برای ملت های جهان و نهادهای بین المللی این تعجب آور است که انتخابات ریاست جمهوری در این کشور، حتی در طول جنگ هشت ساله و جنگ تحمیلی نیز برگزار شده است.

این فعال پاکستانی ادامه داد: انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان، انتخابات محلی و شورای شهر نیز در اوضاع بحرانی کشور و زیر باران بمب و آتش برگزار می شد، این لحظات افتخار بزرگی برای مردم ایران و برگ زرین در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران از جهات مختلف و متعددی با جمهوری غربی ممتاز و بهتر است، تصریح کرد: نظامی که ملاک گزینش و انتخاب دولتمردان بالا بودن فضائل و کمالات اخلاقی و علمی آنان است.

این روحانی پاکستانی با اشاره به این که نظام دموکراسی و جمهوری غربی فقط یک سراب است، ابراز داشت: ںظامی که در کشورهای آمریکا، انگلیس، اسرائیل و دیگر کشورهای غربی اوباما، ترامپ، نیتن یاهو و دیگر جنایتکاران را بوجود آورد.

وی افزود: تاسیس یک نظام جمهوری اسلامی بر پایه تامین نیازهای زمان و برای نجات از سراب دموکراسی غربی، مثل جمهوری اسلامی ایران برای جهان اسلام لازم و ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین دومکی در آخر گفت: باب اجتهادی که مقتضی تشکیل یک دولت اسلامی طبق نیازهای زمان است همواره در دین مبین اسلام باز است، امام خمینی(ره) با تشکیل یک دولت جمهوری اسلامی برپایه نظام ولایت فقیه کار بزرگی و عظیمی را انجام دادند./988/

ارسال نظرات