۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۶۸۲۷۹۸
آیت الله مجتهد شبستری:

هر رأی مردم به منزله تیری به سوی دشمنان نظام و انقلاب است

هر رأی مردم به منزله تیری به سوی دشمنان نظام و انقلاب است
آیت الله مجتهد شبستری هر رأی مردم را تیری به سوی دشمنان توصیف کرد و گفت: مردم برای تغییر اوضاع موجود و تحول آفرینی باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر ضرورت حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد و گفت: فردا از سرنوشت ساز ترین روزهای تاریخ انقلاب و یوم الله است و سرنوشت بیش از 80 میلیون نفر ایران برای چهار سال آینده رقم خواهد خورد.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضور در پای صندوق های را یک تکلیف شرعی و عقلی بیان کردند، از این رو بر تمام افرادی که واجد الشرایط بوده، واجب است که در انتخابات شرکت کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: مشارکت حداکثری مردم انتخابات از منظر بین المللی سبب افزایش قدرت ایران در منطقه و جهان خواهد شد و از منظر داخلی نیز سبب اتحاد و همدلی تمام احزاب و گروه ها و دلگرمی رییس جمهور منتخب خواهد شد.

وی با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات گفت: هر چند مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی گلایه مند هستند، اما نباید مردم گله‌مندهای خود را با عدم شرکت در انتخابات اعلام کنند، از این رو مردم برای تغییر اوضاع موجود و تحول آفرینی باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

آیت الله مجتهد شبستری اظهار کرد: عدم مشارکت و حضور مردم در انتخابات سبب حل معضلات و مشکلات کشور نخواهد شد، بلکه حضور حداکثری سبب تغییر و تحول آفرینی در مسیر ریل گذاری کشور خواهد شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ایران، همواره رسانه های غربی سعی دارند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند تا اینکه به جهانیان القا شود مردم ایران وفادار و پایبند به نظام اسلامی نیستند، اما برخلاف میل باطنی دشمنان همواره ملت ایران حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم زدند.

وی با بیان اینکه هر رأی مردم تيری به سوي دشمنان نظام و انقلاب است، گفت: تبلیغات دشمنان در جهت عدم حضور مردم در انتخابات، سبب حقانیت نظام اسلامی است و ملت شریف ایران امسال نیز حضور پرشور در انتخابات خواهد داشت و تبلیغات و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی خواهند کرد./998/

ارسال نظرات