۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۶۸۲۸۲۵
انتخابات1400؛

منتخب مردم باید با گرانی و بیکاری مبارزه کند / انتخابات یک حماسه بزرگ است

منتخب مردم باید با گرانی و بیکاری مبارزه کند / انتخابات یک حماسه بزرگ است
حضرت آیت الله نوری همدانی حضور و شرکت در انتخابات را شرعاً و عقلاً واجب دانست و گفت: منتخب مردم باید با گرانی و بیکاری مبارزه کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی رأی خود را به صندوق سیار شماره 163 انداخت و با حضور در جمع اهالی رسانه با اشاره به اهمیت انتخابات، بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی تأکید کرد.

وی ایران را مملکت امام زمان(عج) دانست و با اشاره به ضرورت حفظ وحدت در کشور گفت: ملت ما این افتخار را دارد که بر اساس سیره اهل بیت(ع) حرکت خود را تنظیم ‌کند؛ امام صادق(ع) در روایتی فرمودند آیه ۱۰۳ آل عمران یعنی مردم باید بر اساس ولایت گام بردارند و سعی کنند میان شان تفرقه ایجاد نشود، از این جهت مأموریم بر اساس ولایت گام برداریم و از بروز اختلاف جلوگیری کنیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی حضور و شرکت در انتخابات را شرعاً و عقلاً واجب دانست و بیان کرد: انتخابات مستقیماً با سرنوشت کشور در ارتباط است و چیزی که مربوط به سرنوشت ما است، عقل اقتضا می‌کند درباره آن بی تفاوت نباشیم ؛ همچنین حضور در انتخابات شرعاً واجب است، زیرا امام(ره) فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است، بنابراین از آن جهت که انتخابات نظام را حفظ می کند، پیر و جوان باید در صحنه باشیم و در انتخابات شرکت کنیم.

وی ادامه داد: امروز تمام ایران حرکت کرده اند و در صحنه هستند و باید بدانیم کنار کشیدن از صحنه و قهر با صندوق رأی کاری از پیش نمی برد و باید در میدان باشیم تا به وظیفه خودمان عمل کنیم.

این مرجع تقلید اهمیت انتخاب اصلح را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: امروز مشکلات فراوانی در مملکت ما وجود دارد و مشکل جوانان عزیز ما مشکل مسکن و مواردی از این قبیل است؛ همه این مشکلات باید رفع شود و فردی را در نظر بگیریم که گرانی و بیکاری را مورد توجه قرار داده و این موارد را که باعث فقر، پریشانی و بی سامانی بسیاری از افراد شده است را ریشه کن کند.

وی با بیان اینکه انتخابات یک حماسه بزرگ است، مردمی بودن را از شاخصه های کاندیدای اصلح دانست و تصریح کرد: امروز باید فردی مردمی و دلسوز با سابقه روشن مدیریتی را انتخاب کنیم؛ مردم انتظار دارند مشکلات برطرف شود و امیدواریم با عنایت پروردگار مشکلات بر طرف شود و همه عزیزان وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
زندگی شاید یک فیلم باشد!
یک فیلم بلند یا کوتاه...فیلمی که زمانش مهم نیست، کیفیتش مهم است...
از همان روز تولد شروع میکنیم به بازی!
بعضی از بازیگر ها از پیش انتخاب شده اند اما بعضی دیگر را خودمان انتخاب می کنیم...
در انتخاب نقش های مهم باید دقت کنیم چون ممکن است داستان فیلم را عوض کنند، فیلم را خراب کنند!
بماند که بعضی ها فقط سیاه لشکرند؛ بود و نبودشان فرقی ندارد...
نقش اصلی و قهرمان فیلم خود ما هستیم!
بعضی سکانس ها سخت هستند. هزار بار کات میشوند و هزار بار از نو باید آن را بازی کنیم...
گاهی فیلم زندگیمان خسته کننده و تکراریست و گاهی پر از اتفاق و هیجان...
پایان فیلم میتواند تلخ باشد یا شیرین فقط کاش فیلم زندگیمان بی معنی تمام نشود...
کاش تمام ما انسان ها در زندگیمان فیلمی بسازیم که اسمش ماندگار شود!
1
0
ناشناس
United States
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
سلام. رفقا هر طوری که میتونید، پیامکی، تلفنی و ... به مخاطبینی که دارید و احتمال میدید رای ندهند خصوصی پیام یا زنگ بزنید.
هنوز کار تمام نشده.
باز تلاش کنید
0
0