۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۶۸۲۸۳۵
انتخابات ۱۴۰۰؛

نماینده ولی فقیه در مازندران رأی خود را به صندوق انداخت

نماینده ولی فقیه در مازندران رأی خود را به صندوق انداخت
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی امروز با حضور در مصلی امام خمینی(ره) ساری رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با حضور در مصلی امام خمینی(ره) ساری رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که روز مشارکت در سرنوشت کشور و شهر روز عید برای ملت ایران است، افزود: روزی که ملت ایران با حضور خود حماسه ای را خلق می کنند روز عید است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که قدرت انتخاب یکی از بزرگترین نعمت های خداوند است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران می توانند برای سرنوشت و آینده کشور انتخاب کنند و شکر نعمت این است که از این قدرت انتخاب استفاده و در پای صندوق های رأی حضور پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که رأی ندادن در انتخابات نیز مداخله کردن در سرنوشت کشور است، خاطرنشان کرد: اگر فردی در انتخابات رأی ندهد شرایطی که با آرای دیگران در آینده به وجود می آید، افراد با رأی ندادن خود در وجود آمدن آن شرایط دخالت دارند.

امام جمعه ساری افزود: فکر نکنیم با رأی ندادن در سرنوشت ممکلت بی تأثیر هستیم بلکه یک تأثیر خنثی و غیر مسؤولانه خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حضور در پای صندوق های رأی خواست و ندای شهدا است، خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران باید با لبیک به ندای شهدا حضور باشکوهی در پای صندوق ها رأی داشته باشند و اقتدار ایران اسلامی را صد چندان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را مأیوس و ضریب امنیت کشور را بالا خواهد برد، تصریح کرد: به طور حتم با این حضور مسؤولان با توان بیشتر، عزم جدی تر و با پشتوانه قوی تر راه خدمت در پیش خواهند گرفت.

وی با بیان این که حضور پرشور در انتخابات از نگاه بین المللی و مجامع جهانی هم برای کشورمان اثرگذار است، خاطرنشان کرد: اگر حضور مردم در انتخابات بالا باشد با این پشتوانه مردمی بر اقتدار نظام افزوده می شود و دشمنان حواسشان جمع می شود، اما اگر حضور گمرنک باشد دشمنان طمع می کنند و ضریب امنیت کشور کاهش پیدا می کند.

امام جمعه ساری با بیان این که نوع معاملات و ارتباطات جهانی و بین المللی به حمایت و پشتوانه های مردمی کشور وابسته است، افزود: مردم ضمن حضور حداکثری در انتخابات، تلاش کنند بهترین ها و شایسته ترین افراد را انتخاب کنند و ملاک برای آنها تنها شایستگی باشد./950/

ارسال نظرات