۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۸۲۸۶۳
کاندیدای مجلس خبرگان رهبری مازندران:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، قدرت اقتدار نظام را بالا می برد

حضور حداکثری مردم در انتخابات، قدرت اقتدار نظام را بالا می برد
مازندران - کاندیدای انتخابات میاندوره های مجلس خبرگان رهبری مازندران امروز با حضور در مسجد جامع ساری، رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید صادق پیشنمازی، کاندیدای انتخابات میاندوره های مجلس خبرگان رهبری مازندران امروز با حضور در مسجد جامع ساری، رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در ادامه به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: بی تردید حضور حداکثری مردم در انتخابات، قدرت اقتدار نظام را بالا می برد.

حجت الاسلام والمسلمین پیشنمازی با بیان این که منفعت قدرت اقتدار نظام اسلامی به ملت ایران باز خواهد گشت، بیان داشت: به طور حتم این حضور و مشارکت بالا نظام اسلامی را در عرصه های داخلی و بین المللی مقتدرتر از گذشته خواهد کرد.

کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری مازندران با اشاره به این که عقل و شرع حکم می کند که ما در این انتخابات حضور و مشارکت حداکثری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: این حضور و مشارکت بالا، منافع بسیاری برای آحاد ملت ایران خواهد داشت.

وی در پایان افزود: باید با انتخاب بهترین ها در این انتخابات، جریان کشور را به آنچه که خیر و صلاح امت است به حرکت در آوریم و این تکلیفی است که باید به آن عمل کرد./950/

ارسال نظرات