۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۸۲۸۶۵
انتخابات 1400؛

انتقاد حجت الاسلام نبویان از کارشکنی در روند برگزاری انتخابات

انتقاد حجت الاسلام نبویان از کارشکنی در روند برگزاری انتخابات
حجت الاسلام نبویان از کارشکنی در روند برگزاری انتخابات انتقاد کرد و گفت: به نظر می رسد یک سری کارها تعمدی بوده تا کاری کنند مردم حضور حداکثری در انتخابات نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رأی در شهر ساری، از وجود کارشکنی در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کرد و گفت: متأسفانه وزارت کشور یعنی دولت در روند برگزاری انتخابات بسیار کاهلی کرده است.

حجت الاسلام نبویان ابراز داشت: حدود ساعت 10 و 30 دقیقه صبح در ساری مرکز استان مازندران هنوز انتخابات و اخذ رأی آغاز نشده است، در حالی که قرار بود رأی گیری از ساعت 7 صبح امروز آغاز شود.

وی با بیان اینکه باید وزارت کشور پاسخگو باشد و بهانه هایی که شورای نگهبان مشکلاتی ایجاد کرده، پذیرفته نیست، افزود: بنده با نماینده فرماندار ساری صحبت کردم، بیان کرده صندوق جابجا شده است که این بهانه قابل قبول نیست.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: بنده دیشب مطلع شدم که 200 نفر از نیروهای فرمانداری استعفا دادند و یک نفر جایگزین آنها کردند که اصلا خبردار نبوده است، دولت این گونه می خواهد انتخابات را برگزار کند؟

حجت الاسلام نبویان بیان کرد: به نظر می رسد یک سری کارها تعمدی بوده و کارشکنی هایی صورت می گیرد تا کاری کنند مردم حضور حداکثری در انتخابات نداشته باشند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: این قبیل کارها قطعا تخلف انتخاباتی بوده و قطعا با آن برخورد خواهد شد./998/

ارسال نظرات